Chabelita ensenya els seus retocs estètics

Isa P és el nom artístic de Chabelita

Chabelita s’ha retocat la cara i els ho ha ensenyat als seus seguidors | Instagram

 

Últimament, la vida de Chabelita no està exempta de polèmica. I és que la filla d’Isabel Pantoja està passant per un moment difícil en l’àmbit familiar, que inclou un evident distanciament i enfrontament amb sa mare, un debut musical polèmic, baralles públiques amb el seu germà Kiko Rivera, o el delicat estat de salut de la seua iaia, amb qui no manté cap relació. Tot açò han provocat que Chabelita estigui en el centre de tot el que passa actualment a la família Pantoja.

 

Chabelita decidix retocar-se

Potser pel mal moment que passa o perquè necessita un canvi d’imatge, Chabelita s’ha atrevit amb un retoc estètic per a donar un toc diferent a la seua imatge i vore’s més guapa. En el seu compte d’Instagram, la mateixa Isa publicava el resultat, mostrant que s’ha fet una extensió de pestanyes i s’ha sotmés a un tractament de micropigmentació, que consistix en una tècnica de maquillatge permanent que se sol aplicar en zones com els ulls, les celles o els llavis, per a corregir defectes o realçar certes característiques facials.

 

Chabelita ha mostrat les seves extensions de pestanyes

Chabelita ha mostrat les seues extensions de pestanyes | INSTAGRAM

 

Les xarxes socials han rebut amb ambivalència el resultat del seu nou tractament, amb comentaris negatius i d’estupefacció, manifestant la poca naturalitat dels seus canvis: «Què et passa en la cara?» li ha recriminat algun usuari, o «els canvis no queden bé a tot el món», «abans no eres tan superficial», «no pareix ni ella», han arribat dir alguns internautes.

 

Però els comentaris positius també han arribat, i és que molts consideren que el nou aspecte d’Isa Pantoja li aporta més bellesa que abans: «Meravellosa», «Bella Isa», són alguns dels apel·latius que s’ha guanyat la filla d’Isabel Pantoja gràcies als seus retocs, que no sabem si aniran a més o es quedaran tal com estan.

 

També pots llegir…

 
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

SailGP confia que l’arribada de València eleve la competició a un altre nivell

SailGP desembarca a València els dies 5 i 6 de setembre, en substitució de Cadis, amb l'objectiu d'impulsar la competició i reforçar a la ciutat com a seu de grans esdeveniments esportius.

Les víctimes de la dana recorren al TSJCV perquè s’investigue a Mazón sense aforament

L'associació de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 recorre davant el TSJCV l'arxivament de la investigació a Carlos Mazón i qüestiona que se li aplique l'aforament autonòmic.

El PP defén com a àmbit privat la votació de la confraria de Sagunt que exclou a les dones

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt torna a rebutjar la participació de dones en les processons de Setmana Santa. El PP defén que és una decisió privada, mentres PSPV i Compromís la consideren un veto discriminatori.

Pérez Llorca demana resoldre l’exclusió de les dones en la Setmana Santa de Sagunt

Juanfran Pérez Llorca defén que l'exclusió de les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt ha de solucionar-se, apel·lant al diàleg i a la igualtat.

Minut de silenci en la Generalitat per l’assassinat de la xiqueta Ainhara a Torrevieja

La Generalitat i les principals institucions valencianes guarden un minut de silenci en repulsa per l'assassinat de la xiqueta Ainhara, presumptament lligada a un cas de violència vicària a Torrevieja.

Pérez Llorca enaltix el virtuosisme de Rafael Serrallet després del seu Grammy Llatí 2025

Juanfran Pérez Llorca reconeix el virtuosisme, la personalitat artística i el compromís social de Rafael Serrallet, primer músic valencià a aconseguir un Grammy Llatí.

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt torna a vetar a les dones en les processons

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt ha rebutjat de nou l'entrada de dones, després d'una votació amb àmplia majoria en contra, la qual cosa posa en risc la declaració de Festa d'Interés Turístic Nacional i obri la porta a una possible batalla judicial.

El Govern inicia el procés per a retirar l’Interés Turístic Nacional a la Setmana Santa de Sagunt per discriminar les dones

El Govern obri un expedient per a revocar la declaració de Festa d'Interés Turístic Nacional a la Setmana Santa de Sagunt després de la negativa de la confraria organitzadora a permetre que les dones processionen.