Condemnat a 2 anys de presó per entrar a casa de la seua exparella a Castelló després infringir una ordre d’allunyament

CASTELLÓ, 21 (EUROPA PRESS)-

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a dos anys de presó per dos delictes de trencament de condemna i un altre de violació de domicili a un home que va accedir a la casa de la qual havia sigut la seua parella sense el seu permís malgrat que pesava sobre ell una condemna prèvia que li impedia acostar-se a menys de 150 metres de la víctima i comunicar-se amb ella, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

Els fets van succeir sobre les 19.30 hores del 10 de març del 2024 en una localitat de la comarca de la Plana Alta, quan l’home, que ja havia sigut condemnat per un jutjat de Violència sobre la Dona per un delicte de coaccions i un altre d’amenaces, va vulnerar l’ordre d’allunyament i va entrar en el domicili de la víctima usant una clau que li hauria d’haver retornat.

La sentència detalla que, una vegada a l’interior de la casa, on es trobaven la seua exnóvia i els seus dos fills menors, el penat va agafar una porció de cocaïna i una bàscula i es va dirigir a la víctima per a dir-li que li pegaria i que li donava “coratge”, abans de marxar-se.

Poc després, a les 20.47 hores del mateix dia, l’home va enviar un missatge telefònic a la dona en el qual li etzibava que era “dolenta”. La sentència afig que el condemnat ha intentat parlar amb la perjudicada per telèfon amb posterioritat malgrat que sabia que ho tenia prohibit judicialment.

En començar el juí, tramitat mitjançant el procediment del Tribunal del Jurat, el Ministeri Fiscal va presentar escrit de conclusions de conformitat amb la resta de parts, que es van mostrar d’acord en la qualificació jurídica dels fets, la seua autoria i les pena a imposar.

La sentència arreplega que l’existència d’esta conformitat va fer innecessària la constitució del jurat popular i la celebració del juí, motiu pel qual l’Audiència va dictar una sentència ‘in voce’. La sentència ha sigut declarada ferma.

Últimes notícies

Awa Fam s’acomiada campiona del València Basket abans de partir a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i posa rumb a la WNBA i al Project B, amb la ferma intenció de tornar al club taronja.

El quart títol de Lliga del València Basket arriba amb rècord històric de públic femení

El València Basket femení va conquistar la seua quarta Lliga i va firmar el rècord d'assistència en un partit com a local, amb 7.647 espectadors en el Roig Arena.

Rubén Burgos aparca el seu futur després de guanyar la Lliga Femenina: només pensa a celebrar

Rubén Burgos assegura després de conquistar la Lliga Femenina amb València Basket que no es planteja encara el seu futur i centra tota la seua atenció a celebrar el títol amb l'equip i el seu cos tècnic.

Rubén Burgos reivindica el treball del València Basket després del títol de Lliga Femenina

Rubén Burgos subratlla que la canastra final de Yvonne Anderson és fruit de mesos de perseverança, un projecte sostingut i la confiança interna després d'una temporada complicada.

Anderson decidix sobre la botzina la quarta Lliga Femenina consecutiva del València Basket

Una canastra final de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol seguit de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar gran part del partit. El Roig Arena va viure una remuntada èpica culminada en l'última possessió.

Yvonne Anderson decidix la Lliga Femenina amb una canastra sobre la botzina

Yvonne Anderson remata una temporada molt dura per a València Basket amb una canastra sobre la botzina davant Casademont Zaragoza i descriu el final com a increïble i feliç.

Awa Fam s’acomiada del València Basket amb la Lliga abans de fer el salt a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i es prepara per a iniciar la seua carrera en la WNBA amb Seattle Storm, amb la idea de tornar en el futur al club taronja.

Anderson decidix sobre la botzina la quarta lliga seguida del València Basket

Una canastra sobre la botzina de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol consecutiu de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar quasi tot el partit. La vella guàrdia taronja, amb Leticia Romero i Queralt Casas, va liderar la reacció en un final decidit per xicotets detalls.