Cauen la Loteria Nacional i la Bonoloto en València i Burjassot

 

Si ahir els valencians ja teníem una bona notícia, en tindre un segon premi de la Bonoloto en Benicàssim, hui, dos municipis valencians més s’han alçat d’enhorabona. I és que els sortejos del dissabte 4 de juliol del 2020 han deixat un segons premi de la Loteria Nacional i un segon premi de la Bonoloto en la Ciutat de València i en Burjassot, respectivament.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

120.000 euros de la Loteria Nacional

El premi més gros ha correspost al de la Loteria Nacional. L’afortunat valentí que ha comprat el bitllet en el Centre Comercial Carrefour de Campanar (en l’avinguda de Manuel de Falla, 13), en l’administració 108, ha rebut un premi valorat en 120.000 euros.

 

El número premiat ha sigut el 89.300 i ha sigut l’únic en Espanya que ha tocat en la segona categoria. Els guanyadors del primer premi, cap d’ells valencià, s’han endut 600.000 euros pel número 97.140. Els afortunats, molt repartits per tot el país, han estat d’Astúries, les Canàries, Castella-la Manxa, Galícia i el País Basc.

 

46.000 euros en la Bonoloto

L’altre segon premi, amb una quantia menor, ha sigut el de la Bonoloto i ha tocat en la comarca de l’Horta Nord. Concretament, en la localitat de Burjassot. L’administració número 1 del municipi, ‘les Sitges’, situada en el carrer de Mendizàbal, 2, ha validat el premi. El guanyador ha endevinat cinc dels sis números més el complementari. La combinació guanyadora ha sigut:

  • 10 – 13 – 26 – 32 – 38 – 39
  • Complementari: 37.
  • Reintegrament: 5.

Últimes notícies

Pérez Llorca se suma a la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, Festa d’Interés Turístic Provincial

Juanfran Pérez Llorca participa en la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, a Monforte del Cid, una cita religiosa i popular declarada Festa d'Interés Turístic Provincial.

Les Corts fixen el pla per a investigar les VPP d’Alacant i afronten un ple marcat per la taxa turística

Les Corts Valencianes votaran la setmana vinent el pla de treball de la comissió que investiga les VPP d'Alacant i celebraran un ple amb debats sobre la taxa turística, el domini públic hidràulic i el sector citrícola, a més de la sessió de control al president.

Les dones aïllades per hantavirus a Barcelona i Alacant podran seguir la quarantena a casa si donen negatiu

Les dos dones aïllades en hospitals de Barcelona i Alacant per contacte amb hantavirus podran rebre visites i, si les pròximes PCR es mantenen negatives, completar la quarantena en els seus domicilis.

Demanen 5 anys de presó a un home per arrancar part de l’orella a un altre en una baralla per un aparcament

Un home s'enfronta a 5 anys de presó acusat d'arrancar part de l'orella a un altre després d'una discussió per una plaça d'aparcament en el port d'Alacant i d'agredir després a dos policies.

Mor un home en un accident de trànsit en l’A-3 a l’altura de Caudete de las Fuentes

Un home de 53 anys ha mort i un altre de 46 ha resultat ferit després d'eixir-se de la via un turisme en el quilòmetre 268 de la A-3, en direcció a València.

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.

GenVAL, la plataforma que impulsarà la medicina personalitzada en la Comunitat Valenciana

GenVAL és la nova plataforma genòmica de la Comunitat Valenciana que centralitza i analitza dades genètiques per a acurtar diagnòstics i avançar en medicina personalitzada.

Vesprada amb ruixats i tempestes aïllades a l’interior de la Comunitat Valenciana

La vesprada del diumenge portarà ruixats amb tempesta, sobretot a l'interior de la Comunitat Valenciana, mentres les temperatures mínimes pujaran lleugerament i el vent serà fluix.