Mercadona posa a la venda un nou producte per a la pell que arrasarà esta tardor

 

Mercadona ha estrenat una crema ideal per a lluir una pell brillant, hidratada i rejovenida, especialment ara que s’apropa el final de l’estiu i que la nostra pell està més castigada per la constant exposició als raigs solars, la calor i la sequedat de l’ambient.

 

Per este motiu, la cadena de supermercats valenciana ha posat a la venda una crema amb una hidratació profunda que ens ajudarà a mantenir-nos sans, a cuidar la pell i que estiga en el punt idoni d’humitat i hidratació per a encarar la tardor. 

 

Crema hidratant Aquagel de Deliplus

La nova crema de Mercadona és la crema hidratant Aquagel de Deliplus, una loció que es fa servir per a tot el cos, amb una textura ultralleugera i molt suau que té com a objectiu refrescar i renovar la nostra pell seca i rugosa de forma adequada després de l’exposició a agents irritants com els raigs solars, la sal del mar, el clor de les piscines, l’aire condicionat, etc. 

 

Este nou producte conté extracte d’aranja, extracte de te verd, llard de karité i glicerina, que li dona este to brillant i revitalitzat a la pell. A demés, és apta per a tota classe de pell, fins i tot les més sensibles, i té una ràpida absorció. Tampoc deixa efectes greixosos i té un grau perfumat que deixa la pell fent molt bona olor en acabar.

 

La nova crema Aquagel de Deliplus té una forma d’ús d’allò més fàcil i intuïtiva: Només cal aplicar el producte per damunt de la nostra pell mentres fem un lleuger massatge fins que s’acabe absorbint.  

 

 

Més articles de Mercadona per a cuidar la nostra pell

A banda d’esta nova crema, Mercadona té més productes que també poden servir per a tindre cura de la nostra pell i donar-li tots els nutrients necessaris per a mantidre’ns en un bon estat de salut. Un d’ells és l’exfoliant de coco enriquit amb oli de jojoba, i un altre amb propietats similars seria el llard corporal amb aroma de coco. 

 

Pel que fa a l’exfoliant, este producte retirarà les cèl·lules mortes de la teua pell, la regenerà i farà que tinga un millor aspecte. A demés, el seu contingut en oli de jojoba hidratarà en profunditat la pell. Este producte conté oli de Tsubaki, partícules de coco, jojoba, llard de karité i vitamina E que funciona com un antioxidant.

 

Per a fer-lo servir només s’ha d’aplicar l’exfoliant sobre la pell humida o seca fent moviments circulars amb la mà sobre el nostre cos. El més ideal és aplicar-ho abans d’eixir de la dutxa, ja que tindrem la pell mullada i podrem aclarir-la amb aigua abundant de forma còmoda i senzilla.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de Mi maquillaje y cosméticos (@mimaquillajelowcost) el

 

El llard corporal, per la seua banda, proporciona a la pell un aspecte més cuidat i la nodrirà profundament, a demés de suavitzar-la i deixar una agradable olor a coco. En este cas, el producte conté karité, que li dona la seua textura, i està enriquida amb diferents olis que hidraten i donen a la pell un to brillant. 

 

En el cas del llard, el millor és aplicar-la diàriament a través d’un missatge lleuger circular fins que quede totalment absorbida per la pell, que acabarà lluint molt més hidratada, brillant i rejovenida.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de RNB Cosméticos (@rnbcosmeticos) el

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.