Mercadona posa a la venda un nou producte per a la pell que arrasarà esta tardor

 

Mercadona ha estrenat una crema ideal per a lluir una pell brillant, hidratada i rejovenida, especialment ara que s’apropa el final de l’estiu i que la nostra pell està més castigada per la constant exposició als raigs solars, la calor i la sequedat de l’ambient.

 

Per este motiu, la cadena de supermercats valenciana ha posat a la venda una crema amb una hidratació profunda que ens ajudarà a mantenir-nos sans, a cuidar la pell i que estiga en el punt idoni d’humitat i hidratació per a encarar la tardor. 

 

Crema hidratant Aquagel de Deliplus

La nova crema de Mercadona és la crema hidratant Aquagel de Deliplus, una loció que es fa servir per a tot el cos, amb una textura ultralleugera i molt suau que té com a objectiu refrescar i renovar la nostra pell seca i rugosa de forma adequada després de l’exposició a agents irritants com els raigs solars, la sal del mar, el clor de les piscines, l’aire condicionat, etc. 

 

Este nou producte conté extracte d’aranja, extracte de te verd, llard de karité i glicerina, que li dona este to brillant i revitalitzat a la pell. A demés, és apta per a tota classe de pell, fins i tot les més sensibles, i té una ràpida absorció. Tampoc deixa efectes greixosos i té un grau perfumat que deixa la pell fent molt bona olor en acabar.

 

La nova crema Aquagel de Deliplus té una forma d’ús d’allò més fàcil i intuïtiva: Només cal aplicar el producte per damunt de la nostra pell mentres fem un lleuger massatge fins que s’acabe absorbint.  

 

 

Més articles de Mercadona per a cuidar la nostra pell

A banda d’esta nova crema, Mercadona té més productes que també poden servir per a tindre cura de la nostra pell i donar-li tots els nutrients necessaris per a mantidre’ns en un bon estat de salut. Un d’ells és l’exfoliant de coco enriquit amb oli de jojoba, i un altre amb propietats similars seria el llard corporal amb aroma de coco. 

 

Pel que fa a l’exfoliant, este producte retirarà les cèl·lules mortes de la teua pell, la regenerà i farà que tinga un millor aspecte. A demés, el seu contingut en oli de jojoba hidratarà en profunditat la pell. Este producte conté oli de Tsubaki, partícules de coco, jojoba, llard de karité i vitamina E que funciona com un antioxidant.

 

Per a fer-lo servir només s’ha d’aplicar l’exfoliant sobre la pell humida o seca fent moviments circulars amb la mà sobre el nostre cos. El més ideal és aplicar-ho abans d’eixir de la dutxa, ja que tindrem la pell mullada i podrem aclarir-la amb aigua abundant de forma còmoda i senzilla.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de Mi maquillaje y cosméticos (@mimaquillajelowcost) el

 

El llard corporal, per la seua banda, proporciona a la pell un aspecte més cuidat i la nodrirà profundament, a demés de suavitzar-la i deixar una agradable olor a coco. En este cas, el producte conté karité, que li dona la seua textura, i està enriquida amb diferents olis que hidraten i donen a la pell un to brillant. 

 

En el cas del llard, el millor és aplicar-la diàriament a través d’un missatge lleuger circular fins que quede totalment absorbida per la pell, que acabarà lluint molt més hidratada, brillant i rejovenida.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de RNB Cosméticos (@rnbcosmeticos) el

Últimes notícies

Deting per tres robatoris de cablejat de coure valorats en 30.000 euros a Bunyol i Alborache

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 50 anys per tres delictes de furt i un de robatori amb força de cablejat d’enllumenat públic a Bunyol i Alborache, amb danys valorats en 30.000 euros que van afectar un polígon industrial i un centre educatiu.

Un informe de docents defensa que hi ha diners per a atendre les reivindicacions del professorat en vaga

Un informe de la plataforma Docents en lluita conclou que les demandes del professorat de l’ensenyament public no universitari en vaga indefinida a la Comunitat Valenciana son assumibles amb els recursos disponibles i previstos.

La Guàrdia Civil desmantella una xarxa de contraban de tabac amb 11 milions de cigarrets intervinguts

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització criminal de l’Europa de l’Est que elaborava i distribuïa tabac il·legal des de Màlaga, Granada, Còrdova i Valencia, amb 11 milions de cigarrets i més de huit tones de picadura intervinguts.

L’assassí masclista de Callosa de Segura passarà a disposició judicial des de dijous

L’home que ha confessat l’assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, en el domicili que compartien a Callosa de Segura (Alacant) està previst que passe a disposició judicial a partir d’este dijous, una volta es complete la investigació forense.

Descens de temperatures este dimecres i ratxes fortes de vent al nord de la Comunitat

Este dimecres baixen les temperatures a la Comunitat Valenciana, amb possibles ruixats febles al nord d’Alacant i sud de València i ratxes de vent molt fortes en zones exposades del nord.

El professorat valencià encadena 18 dies de vaga i manté l’acampada en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària en la Comunitat Valenciana suma 18 dies lectius de vaga indefinida mentres continua l'acampada reivindicativa en el centre de València i el conflicte amb Educació seguix bloquejat.

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.