Mercadona posa a la venda un nou producte per a la pell que arrasarà esta tardor

 

Mercadona ha estrenat una crema ideal per a lluir una pell brillant, hidratada i rejovenida, especialment ara que s’apropa el final de l’estiu i que la nostra pell està més castigada per la constant exposició als raigs solars, la calor i la sequedat de l’ambient.

 

Per este motiu, la cadena de supermercats valenciana ha posat a la venda una crema amb una hidratació profunda que ens ajudarà a mantenir-nos sans, a cuidar la pell i que estiga en el punt idoni d’humitat i hidratació per a encarar la tardor. 

 

Crema hidratant Aquagel de Deliplus

La nova crema de Mercadona és la crema hidratant Aquagel de Deliplus, una loció que es fa servir per a tot el cos, amb una textura ultralleugera i molt suau que té com a objectiu refrescar i renovar la nostra pell seca i rugosa de forma adequada després de l’exposició a agents irritants com els raigs solars, la sal del mar, el clor de les piscines, l’aire condicionat, etc. 

 

Este nou producte conté extracte d’aranja, extracte de te verd, llard de karité i glicerina, que li dona este to brillant i revitalitzat a la pell. A demés, és apta per a tota classe de pell, fins i tot les més sensibles, i té una ràpida absorció. Tampoc deixa efectes greixosos i té un grau perfumat que deixa la pell fent molt bona olor en acabar.

 

La nova crema Aquagel de Deliplus té una forma d’ús d’allò més fàcil i intuïtiva: Només cal aplicar el producte per damunt de la nostra pell mentres fem un lleuger massatge fins que s’acabe absorbint.  

 

 

Més articles de Mercadona per a cuidar la nostra pell

A banda d’esta nova crema, Mercadona té més productes que també poden servir per a tindre cura de la nostra pell i donar-li tots els nutrients necessaris per a mantidre’ns en un bon estat de salut. Un d’ells és l’exfoliant de coco enriquit amb oli de jojoba, i un altre amb propietats similars seria el llard corporal amb aroma de coco. 

 

Pel que fa a l’exfoliant, este producte retirarà les cèl·lules mortes de la teua pell, la regenerà i farà que tinga un millor aspecte. A demés, el seu contingut en oli de jojoba hidratarà en profunditat la pell. Este producte conté oli de Tsubaki, partícules de coco, jojoba, llard de karité i vitamina E que funciona com un antioxidant.

 

Per a fer-lo servir només s’ha d’aplicar l’exfoliant sobre la pell humida o seca fent moviments circulars amb la mà sobre el nostre cos. El més ideal és aplicar-ho abans d’eixir de la dutxa, ja que tindrem la pell mullada i podrem aclarir-la amb aigua abundant de forma còmoda i senzilla.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de Mi maquillaje y cosméticos (@mimaquillajelowcost) el

 

El llard corporal, per la seua banda, proporciona a la pell un aspecte més cuidat i la nodrirà profundament, a demés de suavitzar-la i deixar una agradable olor a coco. En este cas, el producte conté karité, que li dona la seua textura, i està enriquida amb diferents olis que hidraten i donen a la pell un to brillant. 

 

En el cas del llard, el millor és aplicar-la diàriament a través d’un missatge lleuger circular fins que quede totalment absorbida per la pell, que acabarà lluint molt més hidratada, brillant i rejovenida.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de RNB Cosméticos (@rnbcosmeticos) el

Últimes notícies

Diana Morant formalitza la seua candidatura i assegura que seguirà com a ministra

Diana Morant ha registrat la seua candidatura a les primàries del PSPV per a optar a la Presidència de la Generalitat i ha confirmat que, per ara, mantindrà el seu càrrec de ministra perquè es considera útil per a la Comunitat Valenciana.

Calatrava se’n va a l’Espanyol: traspàs rècord del Castelló per més de 5 milions

El CD Castellón ha venut el centrecampista Álex Calatrava a l’Espanyol per més de 5 milions d’euros, el major traspàs en 104 anys d’història del club.

Acabades les 17 obres d’emergència per la DANA al Júcar després d’una inversió de més de 220 milions

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha donat per tancades les 17 obres d’emergència per la DANA del 29 d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 220 milions d’euros i actuacions centrades sobretot a la província de València.

Les obres d’emergència per la dana del 2024 al Júcar queden acabades després d’una inversió de 220 milions

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha conclòs les 17 obres d’emergència per la dana del 29 d’octubre del 2024, amb més de 220 milions invertits sobretot a la província de València per reforçar la protecció davant futures inundacions.

Paiporta prova nous avisos d’emergència amb megafonia de llarg abast

L’Ajuntament de Paiporta ha provat un sistema de megafonia de llarg abast per a reforçar els avisos a la població en emergències i continua analitzant diferents tecnologies per a triar la més eficaç.

Deixa el mòbil en la casa on ha robat a Elx i trau a la llum el furt en telefonar per a recuperar-lo

Un home de 64 anys ha sigut detingut a Elx després de deixar-se el mòbil en una vivenda on havia robat i telefonar després per intentar recuperar-lo, la qual cosa ha permés a la Policia Nacional identificar-lo i localitzar part dels objectes sostrets.

Intervenen més de mil botelles del ‘gas de la risa’ quan anaven cap a Balears des de Dénia

La Guàrdia Civil ha intervingut 1.008 botelles d’òxid nitrós en una furgoneta que anava a embarcar al port de Dénia amb destinació a les Illes Balears. El valor de la càrrega supera els 35.000 euros i s’investiga l’origen del producte.

L’alacantí Daniel Holgado farà el salt a MotoGP en 2027 amb Gresini Racing

El pilot alacantí Daniel Holgado, actual sisé del Mundial de Moto2 amb l’equip d’Aspar, ha signat amb Gresini Racing per a debutar en MotoGP en la temporada 2027.