Mercadona posa a la venda un nou producte per a la pell que arrasarà esta tardor

 

Mercadona ha estrenat una crema ideal per a lluir una pell brillant, hidratada i rejovenida, especialment ara que s’apropa el final de l’estiu i que la nostra pell està més castigada per la constant exposició als raigs solars, la calor i la sequedat de l’ambient.

 

Per este motiu, la cadena de supermercats valenciana ha posat a la venda una crema amb una hidratació profunda que ens ajudarà a mantenir-nos sans, a cuidar la pell i que estiga en el punt idoni d’humitat i hidratació per a encarar la tardor. 

 

Crema hidratant Aquagel de Deliplus

La nova crema de Mercadona és la crema hidratant Aquagel de Deliplus, una loció que es fa servir per a tot el cos, amb una textura ultralleugera i molt suau que té com a objectiu refrescar i renovar la nostra pell seca i rugosa de forma adequada després de l’exposició a agents irritants com els raigs solars, la sal del mar, el clor de les piscines, l’aire condicionat, etc. 

 

Este nou producte conté extracte d’aranja, extracte de te verd, llard de karité i glicerina, que li dona este to brillant i revitalitzat a la pell. A demés, és apta per a tota classe de pell, fins i tot les més sensibles, i té una ràpida absorció. Tampoc deixa efectes greixosos i té un grau perfumat que deixa la pell fent molt bona olor en acabar.

 

La nova crema Aquagel de Deliplus té una forma d’ús d’allò més fàcil i intuïtiva: Només cal aplicar el producte per damunt de la nostra pell mentres fem un lleuger massatge fins que s’acabe absorbint.  

 

 

Més articles de Mercadona per a cuidar la nostra pell

A banda d’esta nova crema, Mercadona té més productes que també poden servir per a tindre cura de la nostra pell i donar-li tots els nutrients necessaris per a mantidre’ns en un bon estat de salut. Un d’ells és l’exfoliant de coco enriquit amb oli de jojoba, i un altre amb propietats similars seria el llard corporal amb aroma de coco. 

 

Pel que fa a l’exfoliant, este producte retirarà les cèl·lules mortes de la teua pell, la regenerà i farà que tinga un millor aspecte. A demés, el seu contingut en oli de jojoba hidratarà en profunditat la pell. Este producte conté oli de Tsubaki, partícules de coco, jojoba, llard de karité i vitamina E que funciona com un antioxidant.

 

Per a fer-lo servir només s’ha d’aplicar l’exfoliant sobre la pell humida o seca fent moviments circulars amb la mà sobre el nostre cos. El més ideal és aplicar-ho abans d’eixir de la dutxa, ja que tindrem la pell mullada i podrem aclarir-la amb aigua abundant de forma còmoda i senzilla.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de Mi maquillaje y cosméticos (@mimaquillajelowcost) el

 

El llard corporal, per la seua banda, proporciona a la pell un aspecte més cuidat i la nodrirà profundament, a demés de suavitzar-la i deixar una agradable olor a coco. En este cas, el producte conté karité, que li dona la seua textura, i està enriquida amb diferents olis que hidraten i donen a la pell un to brillant. 

 

En el cas del llard, el millor és aplicar-la diàriament a través d’un missatge lleuger circular fins que quede totalment absorbida per la pell, que acabarà lluint molt més hidratada, brillant i rejovenida.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de RNB Cosméticos (@rnbcosmeticos) el

Últimes notícies

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.

Xavi Albert fixa el repte de connectar amb La Fonteta sense rebaixar les expectatives

El nou entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, vol que lafició es veja reflectida en el joc i els valors de lequip, sense caure en comparacions amb la temporada anterior però tampoc rebaixar les expectatives.

Diversos pobles valencians ja passen dels 40 graus a migdia

Les comarques de València i Alacant han superat ja els 40 graus a migdia i tenen activat l’avís roig per màximes que podrien arribar als 44 graus.