Mercadona posa a la venda un nou producte per a la pell que arrasarà esta tardor

 

Mercadona ha estrenat una crema ideal per a lluir una pell brillant, hidratada i rejovenida, especialment ara que s’apropa el final de l’estiu i que la nostra pell està més castigada per la constant exposició als raigs solars, la calor i la sequedat de l’ambient.

 

Per este motiu, la cadena de supermercats valenciana ha posat a la venda una crema amb una hidratació profunda que ens ajudarà a mantenir-nos sans, a cuidar la pell i que estiga en el punt idoni d’humitat i hidratació per a encarar la tardor. 

 

Crema hidratant Aquagel de Deliplus

La nova crema de Mercadona és la crema hidratant Aquagel de Deliplus, una loció que es fa servir per a tot el cos, amb una textura ultralleugera i molt suau que té com a objectiu refrescar i renovar la nostra pell seca i rugosa de forma adequada després de l’exposició a agents irritants com els raigs solars, la sal del mar, el clor de les piscines, l’aire condicionat, etc. 

 

Este nou producte conté extracte d’aranja, extracte de te verd, llard de karité i glicerina, que li dona este to brillant i revitalitzat a la pell. A demés, és apta per a tota classe de pell, fins i tot les més sensibles, i té una ràpida absorció. Tampoc deixa efectes greixosos i té un grau perfumat que deixa la pell fent molt bona olor en acabar.

 

La nova crema Aquagel de Deliplus té una forma d’ús d’allò més fàcil i intuïtiva: Només cal aplicar el producte per damunt de la nostra pell mentres fem un lleuger massatge fins que s’acabe absorbint.  

 

 

Més articles de Mercadona per a cuidar la nostra pell

A banda d’esta nova crema, Mercadona té més productes que també poden servir per a tindre cura de la nostra pell i donar-li tots els nutrients necessaris per a mantidre’ns en un bon estat de salut. Un d’ells és l’exfoliant de coco enriquit amb oli de jojoba, i un altre amb propietats similars seria el llard corporal amb aroma de coco. 

 

Pel que fa a l’exfoliant, este producte retirarà les cèl·lules mortes de la teua pell, la regenerà i farà que tinga un millor aspecte. A demés, el seu contingut en oli de jojoba hidratarà en profunditat la pell. Este producte conté oli de Tsubaki, partícules de coco, jojoba, llard de karité i vitamina E que funciona com un antioxidant.

 

Per a fer-lo servir només s’ha d’aplicar l’exfoliant sobre la pell humida o seca fent moviments circulars amb la mà sobre el nostre cos. El més ideal és aplicar-ho abans d’eixir de la dutxa, ja que tindrem la pell mullada i podrem aclarir-la amb aigua abundant de forma còmoda i senzilla.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de Mi maquillaje y cosméticos (@mimaquillajelowcost) el

 

El llard corporal, per la seua banda, proporciona a la pell un aspecte més cuidat i la nodrirà profundament, a demés de suavitzar-la i deixar una agradable olor a coco. En este cas, el producte conté karité, que li dona la seua textura, i està enriquida amb diferents olis que hidraten i donen a la pell un to brillant. 

 

En el cas del llard, el millor és aplicar-la diàriament a través d’un missatge lleuger circular fins que quede totalment absorbida per la pell, que acabarà lluint molt més hidratada, brillant i rejovenida.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de RNB Cosméticos (@rnbcosmeticos) el

Últimes notícies

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.

Obrin un expedient per pseudoteràpies de conversió a persones LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana

Igualtat ha obert un expedient sancionador per pràctiques de pseudoteràpies de conversió contra persones LGTBIQ+, després de denúncies que inclouen casos de la Comunitat Valenciana.

22 anys de presó per agredir sexualment durant una dècada les seues dos fillastres menors a Altea

Un home de 46 anys ha sigut condemnat per l'Audiència d'Alacant a 22 anys de presó per haver agredit sexualment de manera continuada les seues dos fillastres, que tenien 11 i 9 anys quan van començar els fets a Altea.

Feijóo es reunirà amb militants del PP en un dinar este dissabte a Sueca

Alberto Núñez Feijóo presidirà este dissabte un dinar amb militants del PP a Sueca, organitzat pel president provincial Vicent Mompó, després de la junta directiva del partit a València.

Més policia este estiu a les zones turístiques i platges de València

La Policia Nacional reforçarà entre l’1 de juliol i el 31 d’agost la presència d’agents a les platges i principals punts turístics de València, així com en estacions, aeroport, port i estació d’autobusos.

El nou decret del taxi i les VTC genera rebuig però el Consell defensa que prima l’interés general

El vicepresident segon Vicente Martínez Mus admet el malestar del taxi i les VTC amb el nou decret autonòmic però assegura que la norma prioritza l’interés general i la millora del servici públic.

Martínez Mus atribuïx a l’interés polític la petició del PSPV perquè declare per la DANA

El vicepresident tercer Vicente Martínez Mus assegura que la petició del PSPV perquè declare al jutjat de Catarroja pel dia de la DANA respon a un interés polític i defensa que el xat del Consell no aporta dades noves. El dirigent sosté que el Consell va actuar segons la informació disponible en cada moment i nega un suposat apagó informatiu.