14 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

María Hernández, de ‘MyHyV’, és parella del futbolista Rubén Castro, mare de dos fills i empresària

Quan recordem a María Hernández és obligatori pensar en aquella dona que ens va captivar a tots en ‘Mujeres y hombres y viceversa’. Començant a pretendre de Noel i acabant com tronista del programa, esta jove de 27 anys va deixar un buit difícil d'omplir en la pantalla de Telecinco. Ara, anys després d'abandonar la televisió, la seua vida ha donat un canvi radical.

Mantenint la bellesa i personalitat que tant va agradar als seguidors del programa i més cors va trencar pel camí, María és mare de dos bells xiquets, a més de la feliç parella del futbolista Rubén Castro, qui vas vore ara la samarreta del Guizhou Hengfebng xinés, però que va destacar en la seua carrera pels anys que va passar en el Reial Betis.

  

  

La feliç mare, que ha de combatre amb la distància amb la qual viu amb el pare dels seus fills, qui disfruta dels seus últims anys com a futbolista en el llunyà país asiàtic, demostra per xarxes socials el bon moment que viu. Feliç de poder vore créixer als seus xicotets i admirant a la seua parella des de la distància, la extronista torna bojos als seus seguidors.

 

 

Con lo más bonito de mi casa !!! Felices !!

Una publicación compartida de María Hernández (@mariahernandezb18) el

Empresària d'èxit

María Hernández, lejos de abstenerse de su desempeño profesional, decidió emprender su negocio personal con la creación de ‘Boutique Extensión’, un centro de estética ubicado en Sevilla, en el que la excolaboradora de Telecinco disfruta administrando su primera experiencia profesional e innovando con looks de última moda.

María Hernández, lluny d'abstenir-se del seu acompliment professional, va decidir emprendre el seu negoci personal amb la creació de ‘Boutique Extensió’, un centre d'estètica situat a Sevilla, en el qual la excolaboradora de Telecinco gaudeix administrant la seua primera experiència professional i innovant amb looks d'última moda.

De fet, en el seu pas per ‘Mujeres y hombres y viceversa’, María va ser reconeguda per canviar contínuament la seua imatge enfront del públic. Amb sonats tenyits de bruna o de castanya, així com amb corts innovadors, la extronista ha impulsat ara un negoci en el qual tots els qui ho desitgen puguen aficionar-se, tant com ella, als canvis d'imatge.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.