María Hernández, de ‘MyHyV’, és parella del futbolista Rubén Castro, mare de dos fills i empresària

Quan recordem a María Hernández és obligatori pensar en aquella dona que ens va captivar a tots en ‘Mujeres y hombres y viceversa’. Començant a pretendre de Noel i acabant com tronista del programa, esta jove de 27 anys va deixar un buit difícil d'omplir en la pantalla de Telecinco. Ara, anys després d'abandonar la televisió, la seua vida ha donat un canvi radical.

Mantenint la bellesa i personalitat que tant va agradar als seguidors del programa i més cors va trencar pel camí, María és mare de dos bells xiquets, a més de la feliç parella del futbolista Rubén Castro, qui vas vore ara la samarreta del Guizhou Hengfebng xinés, però que va destacar en la seua carrera pels anys que va passar en el Reial Betis.

  

  

La feliç mare, que ha de combatre amb la distància amb la qual viu amb el pare dels seus fills, qui disfruta dels seus últims anys com a futbolista en el llunyà país asiàtic, demostra per xarxes socials el bon moment que viu. Feliç de poder vore créixer als seus xicotets i admirant a la seua parella des de la distància, la extronista torna bojos als seus seguidors.

 

 

Con lo más bonito de mi casa !!! Felices !!

Una publicación compartida de María Hernández (@mariahernandezb18) el

Empresària d'èxit

María Hernández, lejos de abstenerse de su desempeño profesional, decidió emprender su negocio personal con la creación de ‘Boutique Extensión’, un centro de estética ubicado en Sevilla, en el que la excolaboradora de Telecinco disfruta administrando su primera experiencia profesional e innovando con looks de última moda.

María Hernández, lluny d'abstenir-se del seu acompliment professional, va decidir emprendre el seu negoci personal amb la creació de ‘Boutique Extensió’, un centre d'estètica situat a Sevilla, en el qual la excolaboradora de Telecinco gaudeix administrant la seua primera experiència professional i innovant amb looks d'última moda.

De fet, en el seu pas per ‘Mujeres y hombres y viceversa’, María va ser reconeguda per canviar contínuament la seua imatge enfront del públic. Amb sonats tenyits de bruna o de castanya, així com amb corts innovadors, la extronista ha impulsat ara un negoci en el qual tots els qui ho desitgen puguen aficionar-se, tant com ella, als canvis d'imatge.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.