10.7 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

María Hernández, de ‘MyHyV’, és parella del futbolista Rubén Castro, mare de dos fills i empresària

Quan recordem a María Hernández és obligatori pensar en aquella dona que ens va captivar a tots en ‘Mujeres y hombres y viceversa’. Començant a pretendre de Noel i acabant com tronista del programa, esta jove de 27 anys va deixar un buit difícil d'omplir en la pantalla de Telecinco. Ara, anys després d'abandonar la televisió, la seua vida ha donat un canvi radical.

Mantenint la bellesa i personalitat que tant va agradar als seguidors del programa i més cors va trencar pel camí, María és mare de dos bells xiquets, a més de la feliç parella del futbolista Rubén Castro, qui vas vore ara la samarreta del Guizhou Hengfebng xinés, però que va destacar en la seua carrera pels anys que va passar en el Reial Betis.

  

  

La feliç mare, que ha de combatre amb la distància amb la qual viu amb el pare dels seus fills, qui disfruta dels seus últims anys com a futbolista en el llunyà país asiàtic, demostra per xarxes socials el bon moment que viu. Feliç de poder vore créixer als seus xicotets i admirant a la seua parella des de la distància, la extronista torna bojos als seus seguidors.

 

 

Con lo más bonito de mi casa !!! Felices !!

Una publicación compartida de María Hernández (@mariahernandezb18) el

Empresària d'èxit

María Hernández, lejos de abstenerse de su desempeño profesional, decidió emprender su negocio personal con la creación de ‘Boutique Extensión’, un centro de estética ubicado en Sevilla, en el que la excolaboradora de Telecinco disfruta administrando su primera experiencia profesional e innovando con looks de última moda.

María Hernández, lluny d'abstenir-se del seu acompliment professional, va decidir emprendre el seu negoci personal amb la creació de ‘Boutique Extensió’, un centre d'estètica situat a Sevilla, en el qual la excolaboradora de Telecinco gaudeix administrant la seua primera experiència professional i innovant amb looks d'última moda.

De fet, en el seu pas per ‘Mujeres y hombres y viceversa’, María va ser reconeguda per canviar contínuament la seua imatge enfront del públic. Amb sonats tenyits de bruna o de castanya, així com amb corts innovadors, la extronista ha impulsat ara un negoci en el qual tots els qui ho desitgen puguen aficionar-se, tant com ella, als canvis d'imatge.

Últimes notícies

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.