10.8 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

María Hernández, de ‘MyHyV’, és parella del futbolista Rubén Castro, mare de dos fills i empresària

Quan recordem a María Hernández és obligatori pensar en aquella dona que ens va captivar a tots en ‘Mujeres y hombres y viceversa’. Començant a pretendre de Noel i acabant com tronista del programa, esta jove de 27 anys va deixar un buit difícil d'omplir en la pantalla de Telecinco. Ara, anys després d'abandonar la televisió, la seua vida ha donat un canvi radical.

Mantenint la bellesa i personalitat que tant va agradar als seguidors del programa i més cors va trencar pel camí, María és mare de dos bells xiquets, a més de la feliç parella del futbolista Rubén Castro, qui vas vore ara la samarreta del Guizhou Hengfebng xinés, però que va destacar en la seua carrera pels anys que va passar en el Reial Betis.

  

  

La feliç mare, que ha de combatre amb la distància amb la qual viu amb el pare dels seus fills, qui disfruta dels seus últims anys com a futbolista en el llunyà país asiàtic, demostra per xarxes socials el bon moment que viu. Feliç de poder vore créixer als seus xicotets i admirant a la seua parella des de la distància, la extronista torna bojos als seus seguidors.

 

 

Con lo más bonito de mi casa !!! Felices !!

Una publicación compartida de María Hernández (@mariahernandezb18) el

Empresària d'èxit

María Hernández, lejos de abstenerse de su desempeño profesional, decidió emprender su negocio personal con la creación de ‘Boutique Extensión’, un centro de estética ubicado en Sevilla, en el que la excolaboradora de Telecinco disfruta administrando su primera experiencia profesional e innovando con looks de última moda.

María Hernández, lluny d'abstenir-se del seu acompliment professional, va decidir emprendre el seu negoci personal amb la creació de ‘Boutique Extensió’, un centre d'estètica situat a Sevilla, en el qual la excolaboradora de Telecinco gaudeix administrant la seua primera experiència professional i innovant amb looks d'última moda.

De fet, en el seu pas per ‘Mujeres y hombres y viceversa’, María va ser reconeguda per canviar contínuament la seua imatge enfront del públic. Amb sonats tenyits de bruna o de castanya, així com amb corts innovadors, la extronista ha impulsat ara un negoci en el qual tots els qui ho desitgen puguen aficionar-se, tant com ella, als canvis d'imatge.

Últimes notícies

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.