9.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

María Hernández, de ‘MyHyV’, és parella del futbolista Rubén Castro, mare de dos fills i empresària

Quan recordem a María Hernández és obligatori pensar en aquella dona que ens va captivar a tots en ‘Mujeres y hombres y viceversa’. Començant a pretendre de Noel i acabant com tronista del programa, esta jove de 27 anys va deixar un buit difícil d'omplir en la pantalla de Telecinco. Ara, anys després d'abandonar la televisió, la seua vida ha donat un canvi radical.

Mantenint la bellesa i personalitat que tant va agradar als seguidors del programa i més cors va trencar pel camí, María és mare de dos bells xiquets, a més de la feliç parella del futbolista Rubén Castro, qui vas vore ara la samarreta del Guizhou Hengfebng xinés, però que va destacar en la seua carrera pels anys que va passar en el Reial Betis.

  

  

La feliç mare, que ha de combatre amb la distància amb la qual viu amb el pare dels seus fills, qui disfruta dels seus últims anys com a futbolista en el llunyà país asiàtic, demostra per xarxes socials el bon moment que viu. Feliç de poder vore créixer als seus xicotets i admirant a la seua parella des de la distància, la extronista torna bojos als seus seguidors.

 

 

Con lo más bonito de mi casa !!! Felices !!

Una publicación compartida de María Hernández (@mariahernandezb18) el

Empresària d'èxit

María Hernández, lejos de abstenerse de su desempeño profesional, decidió emprender su negocio personal con la creación de ‘Boutique Extensión’, un centro de estética ubicado en Sevilla, en el que la excolaboradora de Telecinco disfruta administrando su primera experiencia profesional e innovando con looks de última moda.

María Hernández, lluny d'abstenir-se del seu acompliment professional, va decidir emprendre el seu negoci personal amb la creació de ‘Boutique Extensió’, un centre d'estètica situat a Sevilla, en el qual la excolaboradora de Telecinco gaudeix administrant la seua primera experiència professional i innovant amb looks d'última moda.

De fet, en el seu pas per ‘Mujeres y hombres y viceversa’, María va ser reconeguda per canviar contínuament la seua imatge enfront del públic. Amb sonats tenyits de bruna o de castanya, així com amb corts innovadors, la extronista ha impulsat ara un negoci en el qual tots els qui ho desitgen puguen aficionar-se, tant com ella, als canvis d'imatge.

Últimes notícies

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.