Rocío Flores esclata en ple carrer: ‘Estic ja fins dalt’

 

Rocío Flores està desbordada. La pressió a la qual està sent sotmesa la jove és brutal i no pot més, tal com ella mateixa ha deixat molt clar en les seues últimes declaracions en públic.

Este matí, els reporters gràfics de ‘Europa Press’ han volgut conéixer la seua impressió després de l’emissió de l’últim capítol de la sèrie documental de la seua mare en Telecinco, que posa el fermall final a 12 lliuraments escruixidors del testimoniatge de Rocío Carrasco després de 20 anys de silenci.

No obstant això, la filla d’Antonio David s’ha negat a entrar en valoracions i ha mostrat el seu cansament per un assumpte que li està passant factura a nivell emocional.

La influencer ha reaparegut visiblement tibant i esgotada per la constant persecució que pateix arran dels esdeveniments que estan eixint a la llum i posen sobre la taula una versió dels fets que havia romàs oculta.

 

Rocío Flores, reapareix desbordada després de l’últim episodi de la sèrie de la seua mare

 

La neta de ‘la más grande’ ha sigut enxampada pels mitjans de comunicació baixant-se d’un cotxe en plena via pública. Amb maleta i bossa en mà, la jove ha intentat evitar les preguntes de la periodista que la va abordar, intentant no ser maleducada, però deixant molt clar que no pensava oferir declaracions sobre el final de la sèrie documental de la seua mare.

«Jo us entenc, de veritat, i us respecte, però és que preferisc no comentar res de veritat. Ja estic fins ací així que per favor…», deia visiblement esgotada. «No tinc res a dir. Estic ja fins dalt!», esclatava davant la insistència de la reportera.

 

Rocío Carrasco tanca la seua sèrie documental amb un clar missatge a la seua filla

 

El fermall final de la sèrie documental ha estat replet d’esdeveniments que han tornat a posar en el punt de mira a Rocío Flores per la seua actitud en ‘Supervivientes‘ i la falta de preocupació que ha tingut cap a la seua mare durant tots estos anys.

La filla de Rocío Jurado ha desemmascarat a la seua filla en assegurar que mai s’ha preocupat per ella malgrat conéixer els problemes de salut que estava travessant i ser conscient del seu intent de suïcidi ocorregut el 5 d’agost de 2019.

«Rocío no s’ha

de com he estat. Jo sent filla, m’he preocupat per la meua mare, els fills s’han de preocupar pels pares també que som els que donem vida. I protegim i eduquem», assegurava Rocío Carrasco amb fermesa.

Últimes notícies

Paiporta es mobilitza diumenge contra l’aforament de Carlos Mazón arran de la DANA

Centenars d'entitats han convocat per a diumenge una manifestació a Paiporta, un dels municipis més afectats per la DANA, per exigir la supressió de l'aforament de l'expresident Carlos Mazón i denunciar el retard en la reconstrucció.

Paiporta es mobilitza diumenge contra l’aforament de Carlos Mazón després de la dana

Paiporta, un dels municipis més afectats per la dana, acollirà diumenge una nova manifestació per exigir la fi de l'aforament de Carlos Mazón i denunciar el deteriorament pendent de reparar.

Dotze persones ateses per un incendi en una vivenda a València: una dona continua ingressada

Dotze persones han sigut ateses per un incendi en una vivenda de la plaça poeta Badenes de València. Una dona de 66 anys continua ingressada a l'Hospital La Fe amb cremades de segon grau i inhalació de fum.

Cinc mil aficionats omplin el Roig Arena en una festa històrica del Valencia Basket amb regust de comiat

El Valencia Basket ha celebrat el segon títol de la Lliga Endesa al Roig Arena davant de cinc mil aficionats en un acte ple d’eufòria, missatges de gratitud i un clar aire de comiat per possibles eixides com la de Jean Montero.

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.