Rocío Flores esclata en ple carrer: ‘Estic ja fins dalt’

 

Rocío Flores està desbordada. La pressió a la qual està sent sotmesa la jove és brutal i no pot més, tal com ella mateixa ha deixat molt clar en les seues últimes declaracions en públic.

Este matí, els reporters gràfics de ‘Europa Press’ han volgut conéixer la seua impressió després de l’emissió de l’últim capítol de la sèrie documental de la seua mare en Telecinco, que posa el fermall final a 12 lliuraments escruixidors del testimoniatge de Rocío Carrasco després de 20 anys de silenci.

No obstant això, la filla d’Antonio David s’ha negat a entrar en valoracions i ha mostrat el seu cansament per un assumpte que li està passant factura a nivell emocional.

La influencer ha reaparegut visiblement tibant i esgotada per la constant persecució que pateix arran dels esdeveniments que estan eixint a la llum i posen sobre la taula una versió dels fets que havia romàs oculta.

 

Rocío Flores, reapareix desbordada després de l’últim episodi de la sèrie de la seua mare

 

La neta de ‘la más grande’ ha sigut enxampada pels mitjans de comunicació baixant-se d’un cotxe en plena via pública. Amb maleta i bossa en mà, la jove ha intentat evitar les preguntes de la periodista que la va abordar, intentant no ser maleducada, però deixant molt clar que no pensava oferir declaracions sobre el final de la sèrie documental de la seua mare.

«Jo us entenc, de veritat, i us respecte, però és que preferisc no comentar res de veritat. Ja estic fins ací així que per favor…», deia visiblement esgotada. «No tinc res a dir. Estic ja fins dalt!», esclatava davant la insistència de la reportera.

 

Rocío Carrasco tanca la seua sèrie documental amb un clar missatge a la seua filla

 

El fermall final de la sèrie documental ha estat replet d’esdeveniments que han tornat a posar en el punt de mira a Rocío Flores per la seua actitud en ‘Supervivientes‘ i la falta de preocupació que ha tingut cap a la seua mare durant tots estos anys.

La filla de Rocío Jurado ha desemmascarat a la seua filla en assegurar que mai s’ha preocupat per ella malgrat conéixer els problemes de salut que estava travessant i ser conscient del seu intent de suïcidi ocorregut el 5 d’agost de 2019.

«Rocío no s’ha

de com he estat. Jo sent filla, m’he preocupat per la meua mare, els fills s’han de preocupar pels pares també que som els que donem vida. I protegim i eduquem», assegurava Rocío Carrasco amb fermesa.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.