Rocío Flores esclata en ple carrer: ‘Estic ja fins dalt’

 

Rocío Flores està desbordada. La pressió a la qual està sent sotmesa la jove és brutal i no pot més, tal com ella mateixa ha deixat molt clar en les seues últimes declaracions en públic.

Este matí, els reporters gràfics de ‘Europa Press’ han volgut conéixer la seua impressió després de l’emissió de l’últim capítol de la sèrie documental de la seua mare en Telecinco, que posa el fermall final a 12 lliuraments escruixidors del testimoniatge de Rocío Carrasco després de 20 anys de silenci.

No obstant això, la filla d’Antonio David s’ha negat a entrar en valoracions i ha mostrat el seu cansament per un assumpte que li està passant factura a nivell emocional.

La influencer ha reaparegut visiblement tibant i esgotada per la constant persecució que pateix arran dels esdeveniments que estan eixint a la llum i posen sobre la taula una versió dels fets que havia romàs oculta.

 

Rocío Flores, reapareix desbordada després de l’últim episodi de la sèrie de la seua mare

 

La neta de ‘la más grande’ ha sigut enxampada pels mitjans de comunicació baixant-se d’un cotxe en plena via pública. Amb maleta i bossa en mà, la jove ha intentat evitar les preguntes de la periodista que la va abordar, intentant no ser maleducada, però deixant molt clar que no pensava oferir declaracions sobre el final de la sèrie documental de la seua mare.

«Jo us entenc, de veritat, i us respecte, però és que preferisc no comentar res de veritat. Ja estic fins ací així que per favor…», deia visiblement esgotada. «No tinc res a dir. Estic ja fins dalt!», esclatava davant la insistència de la reportera.

 

Rocío Carrasco tanca la seua sèrie documental amb un clar missatge a la seua filla

 

El fermall final de la sèrie documental ha estat replet d’esdeveniments que han tornat a posar en el punt de mira a Rocío Flores per la seua actitud en ‘Supervivientes‘ i la falta de preocupació que ha tingut cap a la seua mare durant tots estos anys.

La filla de Rocío Jurado ha desemmascarat a la seua filla en assegurar que mai s’ha preocupat per ella malgrat conéixer els problemes de salut que estava travessant i ser conscient del seu intent de suïcidi ocorregut el 5 d’agost de 2019.

«Rocío no s’ha

de com he estat. Jo sent filla, m’he preocupat per la meua mare, els fills s’han de preocupar pels pares també que som els que donem vida. I protegim i eduquem», assegurava Rocío Carrasco amb fermesa.

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.