Rocío Flores esclata en ple carrer: ‘Estic ja fins dalt’

 

Rocío Flores està desbordada. La pressió a la qual està sent sotmesa la jove és brutal i no pot més, tal com ella mateixa ha deixat molt clar en les seues últimes declaracions en públic.

Este matí, els reporters gràfics de ‘Europa Press’ han volgut conéixer la seua impressió després de l’emissió de l’últim capítol de la sèrie documental de la seua mare en Telecinco, que posa el fermall final a 12 lliuraments escruixidors del testimoniatge de Rocío Carrasco després de 20 anys de silenci.

No obstant això, la filla d’Antonio David s’ha negat a entrar en valoracions i ha mostrat el seu cansament per un assumpte que li està passant factura a nivell emocional.

La influencer ha reaparegut visiblement tibant i esgotada per la constant persecució que pateix arran dels esdeveniments que estan eixint a la llum i posen sobre la taula una versió dels fets que havia romàs oculta.

 

Rocío Flores, reapareix desbordada després de l’últim episodi de la sèrie de la seua mare

 

La neta de ‘la más grande’ ha sigut enxampada pels mitjans de comunicació baixant-se d’un cotxe en plena via pública. Amb maleta i bossa en mà, la jove ha intentat evitar les preguntes de la periodista que la va abordar, intentant no ser maleducada, però deixant molt clar que no pensava oferir declaracions sobre el final de la sèrie documental de la seua mare.

«Jo us entenc, de veritat, i us respecte, però és que preferisc no comentar res de veritat. Ja estic fins ací així que per favor…», deia visiblement esgotada. «No tinc res a dir. Estic ja fins dalt!», esclatava davant la insistència de la reportera.

 

Rocío Carrasco tanca la seua sèrie documental amb un clar missatge a la seua filla

 

El fermall final de la sèrie documental ha estat replet d’esdeveniments que han tornat a posar en el punt de mira a Rocío Flores per la seua actitud en ‘Supervivientes‘ i la falta de preocupació que ha tingut cap a la seua mare durant tots estos anys.

La filla de Rocío Jurado ha desemmascarat a la seua filla en assegurar que mai s’ha preocupat per ella malgrat conéixer els problemes de salut que estava travessant i ser conscient del seu intent de suïcidi ocorregut el 5 d’agost de 2019.

«Rocío no s’ha

de com he estat. Jo sent filla, m’he preocupat per la meua mare, els fills s’han de preocupar pels pares també que som els que donem vida. I protegim i eduquem», assegurava Rocío Carrasco amb fermesa.

Últimes notícies

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.

La IA arriba als Espais Labora per a traduir en temps real 47 idiomes

Tres Espais Labora d’Alacant, València i Torrevieja han posat en marxa un projecte pilot pioner a Espanya que utilitza Intel·ligència Artificial per a oferir traducció i interpretació simultània en 47 idiomes a persones que no parlen ni castellà ni valencià.

Veïns de Benicalap denuncien noves obres per a apartaments turístics malgrat la prohibició

Compromís per València i el veïnat de Benicalap alerten de noves obres en baixos comercials per a usos turístics, tot i la denegació municipal de la llicència al juliol. Reclamen al consistori i a la Generalitat que actuen amb contundència i declaren la zona de mercat residencial tensionat.

El Levante ultima el traspàs de Tunde al West Brom per quasi tres milions

Levante i West Bromwich Albion han encarrilat el traspàs de l’extrem Kareem Tunde per uns tres milions d’euros, pendent només de tràmits finals i reconeixement mèdic. El jugador, format al club granota i amb contracte fins 2029, ja no ha viatjat a Pamplona per a jugar davant Osasuna.

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.