Rocío Flores esclata en ple carrer: ‘Estic ja fins dalt’

 

Rocío Flores està desbordada. La pressió a la qual està sent sotmesa la jove és brutal i no pot més, tal com ella mateixa ha deixat molt clar en les seues últimes declaracions en públic.

Este matí, els reporters gràfics de ‘Europa Press’ han volgut conéixer la seua impressió després de l’emissió de l’últim capítol de la sèrie documental de la seua mare en Telecinco, que posa el fermall final a 12 lliuraments escruixidors del testimoniatge de Rocío Carrasco després de 20 anys de silenci.

No obstant això, la filla d’Antonio David s’ha negat a entrar en valoracions i ha mostrat el seu cansament per un assumpte que li està passant factura a nivell emocional.

La influencer ha reaparegut visiblement tibant i esgotada per la constant persecució que pateix arran dels esdeveniments que estan eixint a la llum i posen sobre la taula una versió dels fets que havia romàs oculta.

 

Rocío Flores, reapareix desbordada després de l’últim episodi de la sèrie de la seua mare

 

La neta de ‘la más grande’ ha sigut enxampada pels mitjans de comunicació baixant-se d’un cotxe en plena via pública. Amb maleta i bossa en mà, la jove ha intentat evitar les preguntes de la periodista que la va abordar, intentant no ser maleducada, però deixant molt clar que no pensava oferir declaracions sobre el final de la sèrie documental de la seua mare.

«Jo us entenc, de veritat, i us respecte, però és que preferisc no comentar res de veritat. Ja estic fins ací així que per favor…», deia visiblement esgotada. «No tinc res a dir. Estic ja fins dalt!», esclatava davant la insistència de la reportera.

 

Rocío Carrasco tanca la seua sèrie documental amb un clar missatge a la seua filla

 

El fermall final de la sèrie documental ha estat replet d’esdeveniments que han tornat a posar en el punt de mira a Rocío Flores per la seua actitud en ‘Supervivientes‘ i la falta de preocupació que ha tingut cap a la seua mare durant tots estos anys.

La filla de Rocío Jurado ha desemmascarat a la seua filla en assegurar que mai s’ha preocupat per ella malgrat conéixer els problemes de salut que estava travessant i ser conscient del seu intent de suïcidi ocorregut el 5 d’agost de 2019.

«Rocío no s’ha

de com he estat. Jo sent filla, m’he preocupat per la meua mare, els fills s’han de preocupar pels pares també que som els que donem vida. I protegim i eduquem», assegurava Rocío Carrasco amb fermesa.

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.