13.2 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

La Guàrdia Civil desmantella una festa amb 11 persones, entre elles 6 menors, en el Perellonet

 

Esta matinada de dissabte, cap a les 03.30 hores, diferents components de la Guàrdia Civil d’Alfafar, en la comarca de l’Horta (València), van acudir a un avís donat sobre la possible celebració d’una festa en la zona del Perellonet en la que estava participant una multitud de persones.

 

Al lloc van anar tres indicatius de l’esmentada Unitat i van sentir des de l’exterior del complex d’apartaments soroll de persones i música. En entrar dins del complex, van vore que efectivament s’estava fent una festa en un dels apartaments i que hi havia una multitud de persones sobrepassant els límits del decretat per la Generalitat Valenciana i el límit horari per a la lliure deambulació de persones.

 

En identificar als participants es va vore que en la celebració hi havia 11 persones, entre elles 6 menors d’edat. Igualment es va comprovar que els mateixos estaven amb actitud festiva i hi havia botelles de begudes alcohòliques dins en l’apartament. Davant dels fets, els agents van identificar als participants en la festa i es va posar a la disposició dels seus pares als menors d’edat participants en esta.

 

En total, es van interposar 11 denúncies greus i molt greus per l’incompliment de les mesures COVID decretades per la Generalitat Valenciana en participar en esta celebració menors d’edat. A demés, van ser posades en coneixement de l’Autoritat competent per si estima oportú l’inici d’expedients sancionadors per la conducta esmentada.

Últimes notícies

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.