13.5 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

La Guàrdia Civil desmantella una festa amb 11 persones, entre elles 6 menors, en el Perellonet

 

Esta matinada de dissabte, cap a les 03.30 hores, diferents components de la Guàrdia Civil d’Alfafar, en la comarca de l’Horta (València), van acudir a un avís donat sobre la possible celebració d’una festa en la zona del Perellonet en la que estava participant una multitud de persones.

 

Al lloc van anar tres indicatius de l’esmentada Unitat i van sentir des de l’exterior del complex d’apartaments soroll de persones i música. En entrar dins del complex, van vore que efectivament s’estava fent una festa en un dels apartaments i que hi havia una multitud de persones sobrepassant els límits del decretat per la Generalitat Valenciana i el límit horari per a la lliure deambulació de persones.

 

En identificar als participants es va vore que en la celebració hi havia 11 persones, entre elles 6 menors d’edat. Igualment es va comprovar que els mateixos estaven amb actitud festiva i hi havia botelles de begudes alcohòliques dins en l’apartament. Davant dels fets, els agents van identificar als participants en la festa i es va posar a la disposició dels seus pares als menors d’edat participants en esta.

 

En total, es van interposar 11 denúncies greus i molt greus per l’incompliment de les mesures COVID decretades per la Generalitat Valenciana en participar en esta celebració menors d’edat. A demés, van ser posades en coneixement de l’Autoritat competent per si estima oportú l’inici d’expedients sancionadors per la conducta esmentada.

Últimes notícies

La UMH aprova un pressupost de 145,2 milions per a 2026 centrat en talent i inversió estratègica

El Consell Social de la UMH ha aprovat un pressupost de 145,2 milions per a 2026, centrat en talent i inversió estratègica. La planificació es recolza en el finançament estable 2026-2029 i en un esforç inversor propi que reforça personal, infraestructures, investigació i servicis a l'estudiantat.

El PSOE acusa el PP de convertir en una farsa la comissió sobre la dana al Senat

El PSOE ha acusat el PP de desvirtuar la comissió del Senat sobre la dana i d'allargar-la per a retardar responsabilitats. Denuncia vetos a compareixences clau i una ampliació del termini aprovada amb els vots populars.

El cos empra sensors distints per a detectar el fred en la pell i en els pulmons

Un estudi de l'Institut de Neurociències demostra que la pell i els òrgans interns no perceben el fred de la mateixa manera: predominen TRPM8 en la pell i TRPA1 en pulmons i estómac.

Un de cada quatre conductors valencians admet que conduïx després de beure per Nadal

El 24,8% dels conductors valencians admet conduir després de beure per Nadal, per damunt de la mitjana nacional. Sopars d'empresa i Nit de cap d'any concentren el risc.

Bernabé ha assegurat que faran infal·lible el protocol d’assetjament i que seran exemplaritzants

La responsable d'Igualtat del PSOE ha defés millorar el protocol enfront de l'assetjament sexual per a fer-lo infal·lible i exemple per a uns altres. Ha reivindicat assumir errors i protegir les dones, i ha al·ludit a casos que emergixen en la dreta.

Dos investigats per vendre cabdells de marihuana en un estanc de Xirivella (València)

La Guàrdia Civil investiga a dos persones per presumpte tràfic de drogues després de trobar cabdells i derivats de cànnabis a la venda en un estanc de Xirivella. Es van confiscar 37 envasos i 29 grams de resina; Sanitat analitzarà la substància intervinguda.

L’any en què la gestió de la dana va arrossegar a Carlos Mazón

2025 ha sigut l'any en què Carlos Mazón va deixar la Presidència de la Generalitat després de la gestió de la dana d'octubre de 2024. La pressió social, l'avanç judicial i un funeral d'Estat van marcar la seua eixida.

L’any en què la gestió de la dana va arrossegar a Carlos Mazón

2025 ha sigut l'any en què la gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024 va acabar per forçar la dimissió de Carlos Mazón. La pressió social i l'avanç judicial van consolidar el seu desgast polític.