La Guàrdia Civil desmantella una festa amb 11 persones, entre elles 6 menors, en el Perellonet

 

Esta matinada de dissabte, cap a les 03.30 hores, diferents components de la Guàrdia Civil d’Alfafar, en la comarca de l’Horta (València), van acudir a un avís donat sobre la possible celebració d’una festa en la zona del Perellonet en la que estava participant una multitud de persones.

 

Al lloc van anar tres indicatius de l’esmentada Unitat i van sentir des de l’exterior del complex d’apartaments soroll de persones i música. En entrar dins del complex, van vore que efectivament s’estava fent una festa en un dels apartaments i que hi havia una multitud de persones sobrepassant els límits del decretat per la Generalitat Valenciana i el límit horari per a la lliure deambulació de persones.

 

En identificar als participants es va vore que en la celebració hi havia 11 persones, entre elles 6 menors d’edat. Igualment es va comprovar que els mateixos estaven amb actitud festiva i hi havia botelles de begudes alcohòliques dins en l’apartament. Davant dels fets, els agents van identificar als participants en la festa i es va posar a la disposició dels seus pares als menors d’edat participants en esta.

 

En total, es van interposar 11 denúncies greus i molt greus per l’incompliment de les mesures COVID decretades per la Generalitat Valenciana en participar en esta celebració menors d’edat. A demés, van ser posades en coneixement de l’Autoritat competent per si estima oportú l’inici d’expedients sancionadors per la conducta esmentada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desmantellen a Elx un cultiu interior de marihuana amb més de 126 quilos de cabdells

El detingut va ser interceptat quan transportava una gran càrrega de droga en una furgoneta després d’una persecució pels carrers del municipi

La nova generació Z de l’esport espanyol irromp amb força en l’elit

Una nova generació Z d'esportistes espanyols, amb noms com Aday Mara, Lamine Yamal, Awa Fam o Laia Font, consolida el relleu en l'elit gràcies a talent precoç i a un entorn d'alt rendiment cada vegada més estructurat.

Les víctimes de la DANA reclamen al TSJCV que reòbriga la via per a investigar a Carlos Mazón

La Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 demana al TSJCV que admeta el seu recurs de súplica i reconsidere l'arxivament de la investigació al expresident Carlos Mazón per la gestió de l'emergència que va deixar 230 morts.

Marcelino reclama més agressivitat al Vila-real lluny de La Ceràmica

Marcelino García Toral reclama al seu Vila-real major incisividad a domicili abans de visitar a l'Athletic en San Mamés i reivindica la temporada de l'equip malgrat la baixada com a visitant.

Marcelino considera normal que es parle del seu relleu i ajorna la seua decisió sobre el Vila-real a juny

Marcelino García Toral assumix com a normal que es parle de possibles substituts mentres no renove amb el Vila-real i remitent qualsevol decisió sobre el seu futur al final de temporada.

Desarticulada una xarxa que estafava bancs amb documents falsos i retirades en salons de joc a Vinaròs i Benicarló

La Guàrdia Civil atribueix a l’organització 484 operacions fraudulentes i un perjuí de 266.815 euros en diverses províncies

L’alcalde d’Alcoi se sotmet a una moció de confiança després de tombar l’oposició el pressupost de 2026

L'oposició d'Alcoi tomba el pressupost municipal de 2026 i força a l'alcalde Toni Frances a vincular la seua continuïtat a una moció de confiança lligada a l'aprovació dels comptes.

Morant reivindica la memòria democràtica enfront dels negacionistes en l’exposició Roses de Paterna

Diana Morant assegura que el Govern mantindrà la defensa de la memòria democràtica enfront dels negacionistes durant la seua visita a l'exposició Roses de Paterna, que recorda a dones afusellades en la paredassa del municipi.