10.1 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

La Guàrdia Civil desmantella una festa amb 11 persones, entre elles 6 menors, en el Perellonet

 

Esta matinada de dissabte, cap a les 03.30 hores, diferents components de la Guàrdia Civil d’Alfafar, en la comarca de l’Horta (València), van acudir a un avís donat sobre la possible celebració d’una festa en la zona del Perellonet en la que estava participant una multitud de persones.

 

Al lloc van anar tres indicatius de l’esmentada Unitat i van sentir des de l’exterior del complex d’apartaments soroll de persones i música. En entrar dins del complex, van vore que efectivament s’estava fent una festa en un dels apartaments i que hi havia una multitud de persones sobrepassant els límits del decretat per la Generalitat Valenciana i el límit horari per a la lliure deambulació de persones.

 

En identificar als participants es va vore que en la celebració hi havia 11 persones, entre elles 6 menors d’edat. Igualment es va comprovar que els mateixos estaven amb actitud festiva i hi havia botelles de begudes alcohòliques dins en l’apartament. Davant dels fets, els agents van identificar als participants en la festa i es va posar a la disposició dels seus pares als menors d’edat participants en esta.

 

En total, es van interposar 11 denúncies greus i molt greus per l’incompliment de les mesures COVID decretades per la Generalitat Valenciana en participar en esta celebració menors d’edat. A demés, van ser posades en coneixement de l’Autoritat competent per si estima oportú l’inici d’expedients sancionadors per la conducta esmentada.

Últimes notícies

Alerta groga demà en el litoral nord d’Alacant per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha activat per al dijous 25 l'alerta groga en el litoral nord d'Alacant per acumulats de fins a 60 l/m² en 12 hores. Hi haurà cels nuvolosos, baixada de màximes i vent del nord en la costa.

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.