La Guàrdia Civil desmantella una festa amb 11 persones, entre elles 6 menors, en el Perellonet

 

Esta matinada de dissabte, cap a les 03.30 hores, diferents components de la Guàrdia Civil d’Alfafar, en la comarca de l’Horta (València), van acudir a un avís donat sobre la possible celebració d’una festa en la zona del Perellonet en la que estava participant una multitud de persones.

 

Al lloc van anar tres indicatius de l’esmentada Unitat i van sentir des de l’exterior del complex d’apartaments soroll de persones i música. En entrar dins del complex, van vore que efectivament s’estava fent una festa en un dels apartaments i que hi havia una multitud de persones sobrepassant els límits del decretat per la Generalitat Valenciana i el límit horari per a la lliure deambulació de persones.

 

En identificar als participants es va vore que en la celebració hi havia 11 persones, entre elles 6 menors d’edat. Igualment es va comprovar que els mateixos estaven amb actitud festiva i hi havia botelles de begudes alcohòliques dins en l’apartament. Davant dels fets, els agents van identificar als participants en la festa i es va posar a la disposició dels seus pares als menors d’edat participants en esta.

 

En total, es van interposar 11 denúncies greus i molt greus per l’incompliment de les mesures COVID decretades per la Generalitat Valenciana en participar en esta celebració menors d’edat. A demés, van ser posades en coneixement de l’Autoritat competent per si estima oportú l’inici d’expedients sancionadors per la conducta esmentada.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.

Un Raig llançat rep a un Llevant urgit per puntuar

El Llamp encadena sis partits sense perdre i es mesura el dilluns (21.00) a un Llevant penúltim, que necessita sumar per a acostar-se a la salvació després de l'ensopegada de l'Elx.

La falla Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una figura de 'Onírica'. L'elecció tanca els indults i precedix al veredicte infantil.

Diego Ventura reafirma a València el seu lideratge en el rejoneo

El rellonejador sevillà va tallar dos orelles en la matinal de Falles i va eixir a coll després de dos faenes de precisió i ajust. Cartagena i Vicens van quedar molt per davall.

35 intervencions pel vent a València fins a les 16.00, amb caigudes de branques, antenes i tanques

Els bombers han atés 27 avisos a la ciutat i 8 a la província pel vent, amb ratxes de fins a 103 km/h i avisos taronja i groc.

València es rendix a la mascletà que obri la Setmana Gran de les Falles 2026

La Pirotècnia Valenciana de Llanera de Ranes ha inaugurat la Setmana Gran amb un tret trepidant que ha dibuixat la bandera d'Espanya i la Senyera. La jornada, seguida des del balcó per Sara García, ha tancat amb un terratrémol final i 66 assistències de Creu Roja.