La Policia d’Alboraia obri un expedient sobre la col·locació de banderes en la platja de la Patacona

 

La col·locació d’unes 53.000 banderes d’Espanya en la platja de la Patacona d’Alboraia, en la comarca de l’Horta Nord (València), «en homenatge als morts per la pandèmia» del coronavirus no estava autoritzada, segons han informat fonts de la Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana, que assenyalen que la Policia Local ha obert un expedient per a determinar com s’ha desenvolupat esta acció.

 

En funció d’este expedient, es decidiran les possibles sancions que puguen derivar d’esta acció no autoritzada que ha organitzat l’Associació Nacional de Víctimes i Afectats per Coronavirus (ANVAC).

 

La platja de la Patacona d’Alboraia ha començat el dia este diumenge amb unes 53.000 banderes d’Espanya en «homenatge als 53.000 morts per la pandèmia» del coronavirus.

 

«Amb la llum del començar el dia honrem hui en València la memòria de les nostres víctimes. Continuem lluitant contra l’oblit. Dignitat i justícia», ha manifestat l’associació en un missatge publicat en Twitter.

 

Diferents formacions i líders polítics han compartit imàtgens i vídeos d’esta acció, com és el cas del portaveu del Grup Parlamentari de Vox en el Congrés, Iván Espinosa dels Esquivadors, alguns diputats autonòmics i nacionals d’esta formació, com Rocío De Meer, José María Llanos, Miguel Pascual o Ana Vega. El síndic de Ciutadans en Les Corts, Toni Cantó, o el PPCV també s’han fet eco d’esta acció.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.