Anuncios

Quina és la raó de l’augment dels positius a la Comunitat Valenciana?

 

La Comunitat Valenciana ha registrat en els dos últims dies 821 casos nous de coronavirus. La subdirectora d’epidemiologia de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, Herme Vanaclocha ha assenyalat que “esperàvem un increment dels casos fruit de l’augment de la mobilitat i de la major interacció social”.

Des de l’última actualització, el dimecres passat, també s’han registrat tres brots d’origen social que tenen més de 10 casos associats.

Anuncios

Es tracta de tres brots a València, amb 29 persones (20-44 anys), 20 persones (17 i 18 anys) i 21 persones (23 i 24 anys), respectivament.

Al mateix temps ha destacat que en els últims 14 dies “es va comprovant que el 15% dels nous positius són entre joves de 15 i 19 anys, i el 28,6% tenen entre 20 i 29 anys”.

Herme Vanaclocha ha destacat que, no obstant això, “el seguiment dels casos i establir la traçabilitat dels brots, ens permet tallar les cadenes de transmissió del virus”.

La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, ha insistit a fer una nova crida a la prudència, recordant que “la pandèmia segueix ací. Hem avançat moltíssim cap a la meta final amb la vacunació, però hem de mantindre l’esforç i sacrifici tan enorme que hem realitzat en el compliment de les restriccions sanitàries i ara ens toca no confiar-nos i mantindre la precaució”.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La primera pacient ingressada per sospita de hantavirus a Espanya continua estable a Alacant

La primera persona ingressada a Espanya per sospita de hantavirus, una dona de 32 anys, continua a l'hospital de Sant Joan d'Alacant amb un quadre lleu i tos sota estricte aïllament.

La Generalitat reforça el servici d’avisos per fauna silvestre davant l’augment d’incidències

La Generalitat ha reforçat el servici d'atenció d'avisos per fauna silvestre que es gestiona a través del 112, davant l'augment d'intervencions i el context de risc sanitari per pesta porcina africana.

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada després del tancament per la pluja

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada a les 17.00 després de la suspensió cautelar de les activitats per la pluja i reprendrà part de la seua programació cultural.

València organitza un gran dispositiu a la Malva-rosa per a seguir l’eclipsi solar d’agost

L'Ajuntament de València prepara un ampli dispositiu de mobilitat, seguretat, emergències i neteja per a l'eclipsi solar del 12 d'agost, que s'observarà de manera total des de la platja de la Malva-rosa.

Les tempestes es desplacen cap al nord i mantenen l’avís groc en quasi tota la Comunitat Valenciana

Les tempestes que afecten a Alacant es desplacen cap al nord amb intensitat forta i graníssol, mantenint activat l'avís groc per pluges en quasi tota la Comunitat Valenciana.

El Llevant encadena quatre triomfs en el Ciutat i frega la seua millor ratxa en Primera

El Llevant suma quatre victòries consecutives en el Ciutat de València i se situa a un sol triomf d'igualar la seua millor ratxa històrica com a local en Primera Divisió.

El València Basket es juga el passe a la final en Fontajau amb només un punt de renda

El València Basket defén en Fontajau el mínim avantatge reeixit en el Roig Arena per a aconseguir la final de la Lliga Femenina Endesa i assegurar bitllet europeu.

La Comunitat Valenciana aconseguix el major augment històric de professorat amb 8.082 docents més en dos anys

La Comunitat Valenciana suma 8.082 nous docents en dos anys, el major increment de plantilla de la seua història educativa, amb una inversió global de 687 milions d'euros i reforç en inclusió i cobertura de baixes.
Anuncios