Tanquen el restaurant ‘Aragón 58’ de València en donar positiu en coronavirus un cuiner

 

Un restaurant de València ha hagut de tancar les seues portes temporalment després de què un dels seus treballadors haja donat positiu en coronavirus. Es tracta d’un cuiner del restaurant ‘Aragón 58‘, que era asimptomàtic, «no habia manifestat cap símptoma», assegura el gestor del local, Nacho Honrubia.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, Sanitat ha activat el protocol i ha ordenat el tancament temporal del local després del que seria el primer cas positiu en Covid-19 d’un negoci d’hostaleria en la ciutat o, com a mínim, fet públic.

 

Honrubia explica que el treballador va anar a principis d’esta setmana a l’hospital Clínic de València per a fer-se una revisió rutinària. «Ara en els protocols de les revisions també es fan tests i donà positiu», assegura Honrubia. El cuiner, a pesar de no tindre símptomes, continua ingressat en el centre hospitalari.

 

«Ens va avisar immediatament» ha afirmat Honrubia, pel que des del restaurant contactaren amb la mútua i van començar a coordinar-se amb Sanitat per a començar amb el protocol. «El mateix dimarts ens donaren l’ordre de tancament temporal».

 

Ara, tots els treballadors han començat a fer-se les proves. «Tant de bo siga l’únic cas perquè parar una altra volta l’activitat després de la que esta caient, amb tantes setmanes de quarantena, és complicat», ha afegit el gerent del restaurant que es va acollir a un Expedient de Regulació d’Ocupació Temporal (ERTO).

Últimes notícies

Pérez Llorca exige que els alts càrrecs de l’Estat facen públics els seus missatges sobre la dana

El president Juanfran Pérez Llorca ha instat el PSPV a demanar als responsables de CHJ i Aemet que facen públics els missatges que van intercanviar el 29 d’octubre de 2024 durant la dana que va causar 230 morts a la província de València. L’oposició li ha reclamat dimissions, eleccions anticipades i ha acusat el Consell de gestió nefasta de l’emergència.

Reforcen la seguretat de Susana Camarero per un home que acudix a tots els seus actes

La Policia Autonòmica ha reforçat la contravigilància al voltant de la vicepresidenta primera del Consell, Susana Camarero, per la presència reiterada d’un home amb nombrosos antecedents que acudix a tots els seus actes públics i s’espera davant la Conselleria.

Vox exigirà prioritat nacional i més retalls a agents socials en els pressupostos del 2026

Vox ha anunciat que presentarà esmenes als pressupostos de la Generalitat del 2026 per a introduir la prioritat nacional en ajudes públiques i vivenda i per a rebaixar un 20 % addicional les subvencions a patronal i sindicats, fins al 50 % en dos anys. El partit vincula l’aprovació dels comptes a l’aplicació d’estes mesures i reivindica que el pacte amb el PP inclou també la defensa del producte nacional.

El Vila-real CF demana començar la Lliga jugant fora per les obres a l’estadi de la Ceràmica

El Vila-real CF ha sol·licitat a LaLiga disputar com a visitant les tres primeres jornades del pròxim campionat per poder completar les obres de remodelació de l’estadi de la Ceràmica.

El desig d’un refugiat palestí a Alacant: reagrupar la seua família per a viure en pau

El refugiat palestí Karam Alzweidi, establit a Alacant, vol portar la seua família des de Gaza, especialment la mare, perquè puguen viure a Espanya amb dignitat, llibertat i pau, malgrat els obstacles burocràtics i la destrucció del consolat espanyol.

Així seran els dies grans de les Fogueres d’Alacant: mascletades, ‘plantà’ i ‘cremà’

Alacant enceta els dies grans de les Fogueres de Sant Joan amb la primera mascletà en Luceros, la ‘plantà’ de més de 180 monuments i la ‘cremà’ final en la nit del 24 al 25 de juny.

Carrasco assegura que PP i Vox ja han complit quasi tot el pacte de govern a Castelló

L’alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, afirma que el govern PP-Vox ja ha executat o té en marxa el 87% del seu acord de govern i destaca avanços en vivenda, empleu i rebaixa fiscal quan es complixen tres anys del mandat.

Catalá posa el focus en les urnes davant un possible congrés del PP valencià

L'alcaldessa de València, María José Catalá, rebutja entrar en el debat sobre un congrés regional del PP i insistix que la prioritat és preparar-se per a les pròximes eleccions, descartant alhora una candidatura seua a la Generalitat.