Tanquen el restaurant ‘Aragón 58’ de València en donar positiu en coronavirus un cuiner

 

Un restaurant de València ha hagut de tancar les seues portes temporalment després de què un dels seus treballadors haja donat positiu en coronavirus. Es tracta d’un cuiner del restaurant ‘Aragón 58‘, que era asimptomàtic, «no habia manifestat cap símptoma», assegura el gestor del local, Nacho Honrubia.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, Sanitat ha activat el protocol i ha ordenat el tancament temporal del local després del que seria el primer cas positiu en Covid-19 d’un negoci d’hostaleria en la ciutat o, com a mínim, fet públic.

 

Honrubia explica que el treballador va anar a principis d’esta setmana a l’hospital Clínic de València per a fer-se una revisió rutinària. «Ara en els protocols de les revisions també es fan tests i donà positiu», assegura Honrubia. El cuiner, a pesar de no tindre símptomes, continua ingressat en el centre hospitalari.

 

«Ens va avisar immediatament» ha afirmat Honrubia, pel que des del restaurant contactaren amb la mútua i van començar a coordinar-se amb Sanitat per a començar amb el protocol. «El mateix dimarts ens donaren l’ordre de tancament temporal».

 

Ara, tots els treballadors han començat a fer-se les proves. «Tant de bo siga l’únic cas perquè parar una altra volta l’activitat després de la que esta caient, amb tantes setmanes de quarantena, és complicat», ha afegit el gerent del restaurant que es va acollir a un Expedient de Regulació d’Ocupació Temporal (ERTO).

Últimes notícies

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.