Vila-real aclareix l’incident amb els negacionistes a la vacunació del Pascual Nácher

Davant la situació generada ahir durant la vacunació escolar al col·legi Pascual Nácher, la regidora de Sanitat i de Seguretat Ciutadana a l’Ajuntament de Vila-real, Silvia Gómez, manifesta el següent:

· L’Ajuntament de Vila-real, tots els seus departaments i personal, s’han posat des del primer minut a disposició de les autoritats sanitàries i els professionals sanitaris per col·laborar en tot el possible en la lluita contra la pandèmia per la Covid-19, des dels primers moments del confinament fins a tot el procés de vacunació, inclosa la vacunació escolar.

· El compromís de l’Ajuntament de Vila-real amb la lluita contra la pandèmia i la col·laboració amb les autoritats sanitàries és ferm i notori. La vacunació s’ha demostrat com la mesura més eficaç en la lluita contra la Covid-19 i el nostre suport al procés d’immunització és absolut.

· Ahir al matí, la Policia Local s’ha desplaçat al col·legi Pascual Nácher per atendre un avís procedent del 112, segons el qual presumptament s’estava cometent un delicte. Atenent la seua obligació de comprovar les situacions d’alerta que es comuniquen als canals habilitats, dos agents de la Policia Local han acudit al centre, on un equip mèdic estava procedint a la vacunació dels escolars.

Els agents han comprovat la situació per certificar que no s’estava cometent cap delicte i han convidat una persona que es manifestava contrària a les vacunes a eixir del centre, com finalment ha fet. Per emplenar l’expedient i per a l’elaboració d’informes davant de possibles denúncies posteriors, els agents han procedit a demanar la informació de la situació i persones presents durant els fets.

· La pròpia regidora i la primera tinenta d’alcalde, Silvia Gómez, ha acudit al centre i s’ha entrevistat amb totes les persones implicades.

· El procés de vacunació escolar ha continuat amb normalitat.

· L’Ajuntament de Vila-real vol novament mostrar el seu agraïment i suport al personal sanitari i en este cas als equips mèdics desplaçats als centres docents, per l’esforç realitzat durant tots estos mesos per protegir la salut i la vida de les persones.

· Com sempre, l’Ajuntament de Vila-real està a disposició de la Conselleria de Sanitat i el departament de salut de Plana, per ajudar en tot el possible en esta lluita contra el virus que ens concerneix a tots.

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.