Vila-real aclareix l’incident amb els negacionistes a la vacunació del Pascual Nácher

Davant la situació generada ahir durant la vacunació escolar al col·legi Pascual Nácher, la regidora de Sanitat i de Seguretat Ciutadana a l’Ajuntament de Vila-real, Silvia Gómez, manifesta el següent:

· L’Ajuntament de Vila-real, tots els seus departaments i personal, s’han posat des del primer minut a disposició de les autoritats sanitàries i els professionals sanitaris per col·laborar en tot el possible en la lluita contra la pandèmia per la Covid-19, des dels primers moments del confinament fins a tot el procés de vacunació, inclosa la vacunació escolar.

· El compromís de l’Ajuntament de Vila-real amb la lluita contra la pandèmia i la col·laboració amb les autoritats sanitàries és ferm i notori. La vacunació s’ha demostrat com la mesura més eficaç en la lluita contra la Covid-19 i el nostre suport al procés d’immunització és absolut.

· Ahir al matí, la Policia Local s’ha desplaçat al col·legi Pascual Nácher per atendre un avís procedent del 112, segons el qual presumptament s’estava cometent un delicte. Atenent la seua obligació de comprovar les situacions d’alerta que es comuniquen als canals habilitats, dos agents de la Policia Local han acudit al centre, on un equip mèdic estava procedint a la vacunació dels escolars.

Els agents han comprovat la situació per certificar que no s’estava cometent cap delicte i han convidat una persona que es manifestava contrària a les vacunes a eixir del centre, com finalment ha fet. Per emplenar l’expedient i per a l’elaboració d’informes davant de possibles denúncies posteriors, els agents han procedit a demanar la informació de la situació i persones presents durant els fets.

· La pròpia regidora i la primera tinenta d’alcalde, Silvia Gómez, ha acudit al centre i s’ha entrevistat amb totes les persones implicades.

· El procés de vacunació escolar ha continuat amb normalitat.

· L’Ajuntament de Vila-real vol novament mostrar el seu agraïment i suport al personal sanitari i en este cas als equips mèdics desplaçats als centres docents, per l’esforç realitzat durant tots estos mesos per protegir la salut i la vida de les persones.

· Com sempre, l’Ajuntament de Vila-real està a disposició de la Conselleria de Sanitat i el departament de salut de Plana, per ajudar en tot el possible en esta lluita contra el virus que ens concerneix a tots.

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.