Vila-real aclareix l’incident amb els negacionistes a la vacunació del Pascual Nácher

Davant la situació generada ahir durant la vacunació escolar al col·legi Pascual Nácher, la regidora de Sanitat i de Seguretat Ciutadana a l’Ajuntament de Vila-real, Silvia Gómez, manifesta el següent:

· L’Ajuntament de Vila-real, tots els seus departaments i personal, s’han posat des del primer minut a disposició de les autoritats sanitàries i els professionals sanitaris per col·laborar en tot el possible en la lluita contra la pandèmia per la Covid-19, des dels primers moments del confinament fins a tot el procés de vacunació, inclosa la vacunació escolar.

· El compromís de l’Ajuntament de Vila-real amb la lluita contra la pandèmia i la col·laboració amb les autoritats sanitàries és ferm i notori. La vacunació s’ha demostrat com la mesura més eficaç en la lluita contra la Covid-19 i el nostre suport al procés d’immunització és absolut.

· Ahir al matí, la Policia Local s’ha desplaçat al col·legi Pascual Nácher per atendre un avís procedent del 112, segons el qual presumptament s’estava cometent un delicte. Atenent la seua obligació de comprovar les situacions d’alerta que es comuniquen als canals habilitats, dos agents de la Policia Local han acudit al centre, on un equip mèdic estava procedint a la vacunació dels escolars.

Els agents han comprovat la situació per certificar que no s’estava cometent cap delicte i han convidat una persona que es manifestava contrària a les vacunes a eixir del centre, com finalment ha fet. Per emplenar l’expedient i per a l’elaboració d’informes davant de possibles denúncies posteriors, els agents han procedit a demanar la informació de la situació i persones presents durant els fets.

· La pròpia regidora i la primera tinenta d’alcalde, Silvia Gómez, ha acudit al centre i s’ha entrevistat amb totes les persones implicades.

· El procés de vacunació escolar ha continuat amb normalitat.

· L’Ajuntament de Vila-real vol novament mostrar el seu agraïment i suport al personal sanitari i en este cas als equips mèdics desplaçats als centres docents, per l’esforç realitzat durant tots estos mesos per protegir la salut i la vida de les persones.

· Com sempre, l’Ajuntament de Vila-real està a disposició de la Conselleria de Sanitat i el departament de salut de Plana, per ajudar en tot el possible en esta lluita contra el virus que ens concerneix a tots.

Últimes notícies

Pet Shop Boys convertixen el Roig Arena en una pista de ball global i nostàlgica

El duo britànic Pet Shop Boys ha fet vibrar un Roig Arena ple fins la bandera amb el tour 'Dreamworld', un repàs de 40 anys de grans èxits plens de ball, melancolia i nostàlgia pop.

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.