Vila-real aclareix l’incident amb els negacionistes a la vacunació del Pascual Nácher

Davant la situació generada ahir durant la vacunació escolar al col·legi Pascual Nácher, la regidora de Sanitat i de Seguretat Ciutadana a l’Ajuntament de Vila-real, Silvia Gómez, manifesta el següent:

· L’Ajuntament de Vila-real, tots els seus departaments i personal, s’han posat des del primer minut a disposició de les autoritats sanitàries i els professionals sanitaris per col·laborar en tot el possible en la lluita contra la pandèmia per la Covid-19, des dels primers moments del confinament fins a tot el procés de vacunació, inclosa la vacunació escolar.

· El compromís de l’Ajuntament de Vila-real amb la lluita contra la pandèmia i la col·laboració amb les autoritats sanitàries és ferm i notori. La vacunació s’ha demostrat com la mesura més eficaç en la lluita contra la Covid-19 i el nostre suport al procés d’immunització és absolut.

· Ahir al matí, la Policia Local s’ha desplaçat al col·legi Pascual Nácher per atendre un avís procedent del 112, segons el qual presumptament s’estava cometent un delicte. Atenent la seua obligació de comprovar les situacions d’alerta que es comuniquen als canals habilitats, dos agents de la Policia Local han acudit al centre, on un equip mèdic estava procedint a la vacunació dels escolars.

Els agents han comprovat la situació per certificar que no s’estava cometent cap delicte i han convidat una persona que es manifestava contrària a les vacunes a eixir del centre, com finalment ha fet. Per emplenar l’expedient i per a l’elaboració d’informes davant de possibles denúncies posteriors, els agents han procedit a demanar la informació de la situació i persones presents durant els fets.

· La pròpia regidora i la primera tinenta d’alcalde, Silvia Gómez, ha acudit al centre i s’ha entrevistat amb totes les persones implicades.

· El procés de vacunació escolar ha continuat amb normalitat.

· L’Ajuntament de Vila-real vol novament mostrar el seu agraïment i suport al personal sanitari i en este cas als equips mèdics desplaçats als centres docents, per l’esforç realitzat durant tots estos mesos per protegir la salut i la vida de les persones.

· Com sempre, l’Ajuntament de Vila-real està a disposició de la Conselleria de Sanitat i el departament de salut de Plana, per ajudar en tot el possible en esta lluita contra el virus que ens concerneix a tots.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.

Sis mesos de presó per a un jove per agredir sexualment a una menor a Alacant

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a sis mesos de presó a un jove de 23 anys per agredir sexualment a una menor de 16 anys, parent seua, en la vivenda familiar. La sentència inclou a més orde d'allunyament, llibertat vigilada i inhabilitació per a treballar amb menors.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts els seus plans d’inversió en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca es reunix amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans d'inversió i creixement.