Vila-real aclareix l’incident amb els negacionistes a la vacunació del Pascual Nácher

Davant la situació generada ahir durant la vacunació escolar al col·legi Pascual Nácher, la regidora de Sanitat i de Seguretat Ciutadana a l’Ajuntament de Vila-real, Silvia Gómez, manifesta el següent:

· L’Ajuntament de Vila-real, tots els seus departaments i personal, s’han posat des del primer minut a disposició de les autoritats sanitàries i els professionals sanitaris per col·laborar en tot el possible en la lluita contra la pandèmia per la Covid-19, des dels primers moments del confinament fins a tot el procés de vacunació, inclosa la vacunació escolar.

· El compromís de l’Ajuntament de Vila-real amb la lluita contra la pandèmia i la col·laboració amb les autoritats sanitàries és ferm i notori. La vacunació s’ha demostrat com la mesura més eficaç en la lluita contra la Covid-19 i el nostre suport al procés d’immunització és absolut.

· Ahir al matí, la Policia Local s’ha desplaçat al col·legi Pascual Nácher per atendre un avís procedent del 112, segons el qual presumptament s’estava cometent un delicte. Atenent la seua obligació de comprovar les situacions d’alerta que es comuniquen als canals habilitats, dos agents de la Policia Local han acudit al centre, on un equip mèdic estava procedint a la vacunació dels escolars.

Els agents han comprovat la situació per certificar que no s’estava cometent cap delicte i han convidat una persona que es manifestava contrària a les vacunes a eixir del centre, com finalment ha fet. Per emplenar l’expedient i per a l’elaboració d’informes davant de possibles denúncies posteriors, els agents han procedit a demanar la informació de la situació i persones presents durant els fets.

· La pròpia regidora i la primera tinenta d’alcalde, Silvia Gómez, ha acudit al centre i s’ha entrevistat amb totes les persones implicades.

· El procés de vacunació escolar ha continuat amb normalitat.

· L’Ajuntament de Vila-real vol novament mostrar el seu agraïment i suport al personal sanitari i en este cas als equips mèdics desplaçats als centres docents, per l’esforç realitzat durant tots estos mesos per protegir la salut i la vida de les persones.

· Com sempre, l’Ajuntament de Vila-real està a disposició de la Conselleria de Sanitat i el departament de salut de Plana, per ajudar en tot el possible en esta lluita contra el virus que ens concerneix a tots.

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.