Cultura destina 1,5 milions a ajudes a la producció editorial a la Comunitat Valenciana el 2024

VALÈNCIA, 29 (EUROPA PRESS)

La Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació ha publicat al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) la resolució per la qual es destinen 1.490.000 euros per a ajudes a la producció editorial a la Comunitat Valenciana el 2024.

En concret, en aquesta convocatòria un total de 63 editorials són beneficiàries d’estes ajudes concedides per a subvencionar llibres publicats en castellà i en valencià per empreses editorials comercials que tinguen com a activitat l’edició de llibres a la Comunitat Valenciana i que reunixen les característiques establides en la convocatòria.

L’import total concedit per la Conselleria, 765.259 euros corresponen a les subvencions concedides per a l’edició en valencià i 724.740 euros en castellà, detalla aquest departament del govern valencià en un comunicat.

Entre les publicacions subvencionades es troben obres de referència o consulta, de pensament en disciplines humanístiques o científiques, de ficció o llibres infantils i juvenils.

Tal com s’arreplega en la convocatòria, totes elles tenen un tiratge superior als 500 exemplars i una extensió mínima de 50 pàgines, a excepció dels llibres infantils, de teatre i de poesia.

Així mateix, es tracta tant de primeres edicions d’obra inèdita com a llibres l’última edició dels quals dona’t de més de 15 anys en la llengua per a la qual se sol·licite l’ajuda (valencià o castellà) i que tinguen especial rellevància cultural.

Queden exclosos d’esta convocatòria els llibres de text, qualsevol que siga el nivell o tipus d’ensenyament, els llibres d’exercicis i pràctiques, temaris d’oposicions, així com enciclopèdies i diccionaris.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.