Anuncios

Detingut després d’envestir en diverses ocasions el cotxe de la seua exparella, de la qual tenia una ordre d’allunyament

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana d’Alzira a un home de 29 anys com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i trencament de condemna, després d’envestir en diverses ocasions amb el seu cotxe el vehicle en el qual circulava la seua exparella, de la qual té una ordre d’allunyament en vigor.

Els fets van succeir el passat 29 d’abril, sobre les dotze i mitja del migdia, quan la dona va eixir del seu domicili i es va pujar al seu cotxe, sent en aquest moment interceptada per la seua exparella, que presumptament va intentar obrir la porta del vehicle, no aconseguint-lo, emprenent aquesta la marxa.

L’ara detingut li hauria seguit a bord del seu turisme, envestint el cotxe de la seua exparella en diverses ocasions, tant per la part dreta, fracturant l’espill retrovisor, com per la part posterior.

Finalment, la víctima va aconseguir baixar del seu vehicle i refugiar-se en el seu domicili, demanant ajuda als veïns alhora que pujava per les escales, alertant aquests a la Policia.

En el moment dels fets, el sospitós va abandonar el lloc, però les investigacions de la Policia Nacional han permés detindre-ho com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i trencament de condemna.

L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, decretant-se el seu ingrés a la presó.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.

Pérez Llorca critica la regularització massiva de migrants i veu interés electoral

Juanfran Pérez Llorca considera que la regularització massiva de migrants està mal organitzada i respon a interessos electorals, i reclama polítiques als països d'origen.

El PP anuncia mocions en tots els seus ajuntaments contra la regularització d’immigrants

El PP anuncia que presentarà mocions als seus ajuntaments per a reclamar la paralització de la regularització d'immigrants aprovada pel Govern i denunciar el col·lapse de les oficines municipals.

Episodi de calor inusual a Espanya amb més de 30 graus al final d’abril

La setmana comença amb un episodi de calor inusual per a finals d'abril, amb temperatures entre 5 i 10 graus per damunt del normal i tempestes fortes en diverses zones del nord.

Catalá carrega contra la regularització d’immigrants i la qualifica de nyap contra els ajuntaments

L'alcaldessa de València, María José Catalá, critica amb duresa el procés de regularització de persones estrangeres, que considera un nyap del Govern i una barbaritat per als ajuntaments, col·lapsats per la falta de planificació i informació prèvia.

Cues, por i il·lusió a València davant l’inici de la regularització extraordinària de migrants

Milers de migrants inicien a València els tràmits presencials per a la regularització extraordinària entre llargues cues, dubtes sobre els requisits i el desig d'aconseguir estabilitat.

Calor i temps estable per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient estable i màximes superiors a 25 graus, encara que no es descarten tempestes vespertines a l'interior nord.