Detingut un pròfug després de resistir-se i agredir als policies en un bar de Vila-real

 

La Policia Nacional ha detingut en Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa, a un home de 24 anys que, a més de tindre vora una vintena d’antecedents policials, estava sent buscat per una desena de jutjats i altres tres havien ordenat ja la seua detenció i ingrés immediat en presó.   

 

Els agents van poder saber que el pròfug podria trobar-se en Vila-real i van iniciar un meticulós dispositiu de busca. Un dels policies el va vore entrant en un bar, en companyia d’algunes persones de la seua família i amics.

 

En el bar, els agents li van indicar els motius de la seua detenció i que havia d’acompanyar-los. En eixe moment, l’ara detingut es va posar dret, dient-los als policies que ja aniria ell més tard a la comissaria. En vore que no accedien a la seua proposta, el seu iaio i son pare es van interposar entre ell i els agents, havent d’acudir un altre agent en suport.

 

Es va resistir agredint als policies a mossos, puntades i colps

El detingut va mostrar una gran resistència a la seua detenció, emprenent-la a colps, puntades, mossegades i amenaces de mort contra els policies, arribant a intentar llevar-li l’arma a un dels agents, tot això mentres els familiars col·laboraven amb el seu intent de fugida intentant subjectar als policies per a que el soltaren. 

 

Finalment, es va conseguir la seua detenció, imputant-se-li, a més, un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat. Després de ser posat a la disposició de l’Autoritat Judicial, ha ingressat directament en la presó.

 

Els agents també han detingut al seu iaio, de 69 anys, i a son pare, de 49, com a presumptes autors d’un delicte de resistència i desobediència, continuant amb les investigacions necessàries per a identificar, localitzar i detindre a la resta de persones presents i que estan implicats en els fets.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.