Detingut un home acusat de robar carxofes després de trencar la tanca d’una finca a Elx

ALACANT, 24 (EUROPA PRESS)

La Policia Local d’Elx ha detingut a un home de 49 anys acusat d’un robatori amb força en una collita de carxofes, per al que hauria trencat la tanca de la finca que va assaltar, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

Els fets van ocórrer este dimarts a les 20.00 hores, quan el propietari d’un terreny en la partida d’Alzabares Alt va alertar al 092, després de detectar per una càmera instal·lada a l’interior de la seua parcel·la a un home que fracturava la tanca de la seua finca i que s’apropiava de les hortalisses.

Les patrulles van acudir al lloc, on van localitzar a l’home mentre intentava escapar travessant un forat en la tanca –d’uns 70-80 centímetres–.

A més, l’acusat portava un sac de carxofes i unes alicates. Segons la Policia Local, després de visionar les imagenes es va comprovar que esta va ser la ferramenta que va emprar per a trencar la tanca perimetral de la finca.

Davant d’estos fets, l’home va ser detingut i traslladat a dependències policials perquè se li pogueren practicar les oportunes diligències.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Aemet ha establit l’avís groc este dimarts en la Comunitat Valenciana per pluges de fins a 20 l/m² en una hora

Aemet ha activat per a este dimarts l'avís groc per pluges en punts d'Alacant, Castelló i València, amb llindars de 20 l/m² en una hora i fins a 60 en 12 segons zona i horari.

Pérez Llorca demana enteniment a Extremadura i Aragó per a un govern de dretes

Juanfran Pérez Llorca ha instat les forces de la dreta a entendre's a Extremadura i Aragó per a articular govern, en considerar que les urnes van apuntar a eixa majoria. Ha demanat acords ràpids i ha admés que no és el més indicat per a donar consells, malgrat que en la Comunitat Valenciana governa amb suport de Vox.

Les víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja sense aplicar el seu aforament

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la dana 29-O ha sol·licitat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que la investigació seguisca en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’intentar aombrar el Pla Viu i anuncia més control

El president defén que el Pla Viu ja beneficia a desenes de municipis i situa la vivenda com una emergència. Avanza una llei del sòl i més control en adjudicacions.

El Roig Arena complix sis mesos amb 930.000 assistents i 182 esdeveniments

El recinte multiusos de València ha tancat el seu primer mig any amb 182 esdeveniments i 930.000 assistents. El balanç combina esport, concerts i cites corporatives.

Dos menors detinguts pel robatori amb força de cinc ciclomotors a Elx

La Policia ha detingut a Elx a dos menors sense carnet pel suposat robatori amb força de cinc ciclomotors. Els vehicles van ser recuperats i retornats als seus amos.

Pérez Llorca demana enteniment a Extremadura i Aragó per a un govern de dretes

El president valencià ha reclamat acords a Extremadura i Aragó per a formar executius de centredreta, en entendre que així ho han expressat les urnes.

Detingut a Gandia per robar un semiremolc frigorífic valorat en 60.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a Gandia a l'autor del robatori d'un semiremolc frigorífic sostret a Xeraco. GPS i cambres van portar a una cabina de lloguer i al seu arrest.