Detingut un home acusat de robar carxofes després de trencar la tanca d’una finca a Elx

ALACANT, 24 (EUROPA PRESS)

La Policia Local d’Elx ha detingut a un home de 49 anys acusat d’un robatori amb força en una collita de carxofes, per al que hauria trencat la tanca de la finca que va assaltar, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

Els fets van ocórrer este dimarts a les 20.00 hores, quan el propietari d’un terreny en la partida d’Alzabares Alt va alertar al 092, després de detectar per una càmera instal·lada a l’interior de la seua parcel·la a un home que fracturava la tanca de la seua finca i que s’apropiava de les hortalisses.

Les patrulles van acudir al lloc, on van localitzar a l’home mentre intentava escapar travessant un forat en la tanca –d’uns 70-80 centímetres–.

A més, l’acusat portava un sac de carxofes i unes alicates. Segons la Policia Local, després de visionar les imagenes es va comprovar que esta va ser la ferramenta que va emprar per a trencar la tanca perimetral de la finca.

Davant d’estos fets, l’home va ser detingut i traslladat a dependències policials perquè se li pogueren practicar les oportunes diligències.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vent huracanat a l’interior nord de Castelló i brusc descens de les màximes

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cel poc nuvolós marcada per ratxes de vent del nord-oest localment huracanades a l'interior nord de Castelló i un notable descens generalitzat de les temperatures màximes i mínimes.

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.