Detingut un home acusat de robar carxofes després de trencar la tanca d’una finca a Elx

ALACANT, 24 (EUROPA PRESS)

La Policia Local d’Elx ha detingut a un home de 49 anys acusat d’un robatori amb força en una collita de carxofes, per al que hauria trencat la tanca de la finca que va assaltar, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

Els fets van ocórrer este dimarts a les 20.00 hores, quan el propietari d’un terreny en la partida d’Alzabares Alt va alertar al 092, després de detectar per una càmera instal·lada a l’interior de la seua parcel·la a un home que fracturava la tanca de la seua finca i que s’apropiava de les hortalisses.

Les patrulles van acudir al lloc, on van localitzar a l’home mentre intentava escapar travessant un forat en la tanca –d’uns 70-80 centímetres–.

A més, l’acusat portava un sac de carxofes i unes alicates. Segons la Policia Local, després de visionar les imagenes es va comprovar que esta va ser la ferramenta que va emprar per a trencar la tanca perimetral de la finca.

Davant d’estos fets, l’home va ser detingut i traslladat a dependències policials perquè se li pogueren practicar les oportunes diligències.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.

El Consell dona llum verda a tres grans contractes sanitaris per més de 1.100 milions

El Consell autoritza tres grans contractes sanitaris per 1.106,8 milions per a neteja de centres, compra de medicaments i analítiques clíniques en La Fe, a més d'adaptar la normativa d'establiments de productes sanitaris.

El Consell obri la negociació per a aplicar la jornada de 35 hores a partir de 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària. Sindicats com a CCOO i UGT reclamen concreció, homogeneïtat i més rapidesa en Sanitat.

Arranca a Orihuela la Senda del Poeta més reivindicativa i polèmica

La Senda del Poeta dedicada a Miguel Hernández comença a Orihuela marcada per la retirada de fons de l'IVAJ, un reforç del suport estatal i un fort pols polític i memorialista.

La Fundació Bancaixa i ABANCA recorren un segle d’art a València amb un diàleg de 59 artistes

La Fundació Bancaixa i ABANCA presenten a València una exposició conjunta amb 86 obres de 59 artistes, que repassa més d'un segle d'art, de 1913 a 2023, des de les avantguardes fins a la pintura contemporània.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada setmanal de 35 hores en l'Administració valenciana a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.