11.6 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Detingut un home acusat de robar carxofes després de trencar la tanca d’una finca a Elx

ALACANT, 24 (EUROPA PRESS)

La Policia Local d’Elx ha detingut a un home de 49 anys acusat d’un robatori amb força en una collita de carxofes, per al que hauria trencat la tanca de la finca que va assaltar, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

Els fets van ocórrer este dimarts a les 20.00 hores, quan el propietari d’un terreny en la partida d’Alzabares Alt va alertar al 092, després de detectar per una càmera instal·lada a l’interior de la seua parcel·la a un home que fracturava la tanca de la seua finca i que s’apropiava de les hortalisses.

Les patrulles van acudir al lloc, on van localitzar a l’home mentre intentava escapar travessant un forat en la tanca –d’uns 70-80 centímetres–.

A més, l’acusat portava un sac de carxofes i unes alicates. Segons la Policia Local, després de visionar les imagenes es va comprovar que esta va ser la ferramenta que va emprar per a trencar la tanca perimetral de la finca.

Davant d’estos fets, l’home va ser detingut i traslladat a dependències policials perquè se li pogueren practicar les oportunes diligències.

Últimes notícies

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema