Detingut un home acusat de robar carxofes després de trencar la tanca d’una finca a Elx

ALACANT, 24 (EUROPA PRESS)

La Policia Local d’Elx ha detingut a un home de 49 anys acusat d’un robatori amb força en una collita de carxofes, per al que hauria trencat la tanca de la finca que va assaltar, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

Els fets van ocórrer este dimarts a les 20.00 hores, quan el propietari d’un terreny en la partida d’Alzabares Alt va alertar al 092, després de detectar per una càmera instal·lada a l’interior de la seua parcel·la a un home que fracturava la tanca de la seua finca i que s’apropiava de les hortalisses.

Les patrulles van acudir al lloc, on van localitzar a l’home mentre intentava escapar travessant un forat en la tanca –d’uns 70-80 centímetres–.

A més, l’acusat portava un sac de carxofes i unes alicates. Segons la Policia Local, després de visionar les imagenes es va comprovar que esta va ser la ferramenta que va emprar per a trencar la tanca perimetral de la finca.

Davant d’estos fets, l’home va ser detingut i traslladat a dependències policials perquè se li pogueren practicar les oportunes diligències.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

91-87: Badio i Moore tiren del València Basket per a deixar arrere al Zalgiris

València Basket es va imposar 91-87 a Zalgiris Kaunas amb una defensa clau de Papi Badio i les penetracions de Omari Moore. És la 20a victòria i reforça el segon lloc.

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.