Detinguts dos homes per robar en dos bars de Benicarló

CASTELLÓ, 19 (EUROPA PRESS)-

La Guàrdia Civil ha detingut a dos homes com a presumptes autors dels robatoris comesos en dos establiments hostalers de Benicarló, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

La matinada de l’11 de setembre dos persones van cometre un robatori amb força en un bar de la població, per al que van emprar un vehicle tot terreny, van col·lisionar contra l’establiment i van accedir a l’interior, on van aconseguir fer-se amb la caixa registradora.

Només una hora després van accedir a un altre local després de, amb unes barres de ferro, fracturar la porta i van aconseguir sostraure la caixa de cabals. Als establiments van acudir patrulles de Guàrdia Civil i Policia Local de Benicarló, que van realitzar els registres oportuns.

La Guàrdia Civil es va servir de les dades obtingudes en les inspeccions per a iniciar una investigació amb la finalitat d’esclarir els fets succeïts. Al seu torn, la Policia Local va trobar a uns 600 metres del primer robatori un vehicle amb les portes obertes i el motor en marxa, possiblement el turisme emprat per a cometre l’allunatge.

Durant el desenvolupament de la investigació i després de l’obtenció de proves, es va poder acreditar que el vehicle havia sigut sostret amb la finalitat de cometre els il·lícits. Van poder servir-se d’ell en el primer robatori i no va ser possible en el segon en trobar-se l’establiment en un carrer on hi ha pals de protecció.

Els investigadors de la Guàrdia Civil van recaptar les perquisicions necessàries que, juntament amb altres gestions més tècniques, van aconseguir la plena identificació dels presumptes autors dels fets, que va culminar amb la localització i detenció de dos homes de 34 i 37 anys. Els detinguts, que van passar a disposició judicial, han ingressat a la presó.

Últimes notícies

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.

Alboraia celebra el Dia de l’Orxata repartint més de mil litres i milers de gots

Alboraia ha celebrat la 57a edició del Dia de l'Orxata amb el repartiment gratuït de més de 1.000 litres d'orxata artesana, més de 3.000 gots i fartons, així com tallers, concursos i visites als camps de xufa.

Sanitaris de Villar del Arzobispo denuncien amenaces greus durant una guàrdia

Una infermera i altres professionals han patit una agressió verbal amb amenaces en el centre de salut de Villar del Arzobispo. SATSE reclama més seguretat, suport psicològic i jurídic i la implantació d’un botó del pànic.

El Suprem manté la regularització extraordinària de migrants i descarta portar-la a la UE

El Tribunal Suprem ha decidit no elevar al Tribunal de Justícia de la Unió Europea la regularització extraordinària de migrants ni suspendre cautelarment el reial decret que la desplega, impugnat per la Generalitat Valenciana i Aragó.

Dos treballadors d’un pub d’Alacant, detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor i a una jove

Dos treballadors d’un pub d’Alacant han sigut detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor de 17 anys i a una jove de 18, segons la Policia Nacional.

Chiva tanca la piscina municipal per fems a l’aigua en plena onada de calor

L’Ajuntament de Chiva ha tancat dimecres i dijous la piscina municipal després de detectar fems flotant i revisa la qualitat de l’aigua abans de reobrir.

Elx es convertix en capital del curt amb 71 projeccions i un homenatge a Kiti Mánver

El Festival Internacional de Cine Independiente de Elche celebra del 10 al 17 de juliol la seua 49a edició amb 71 curtmetratges de 63 països i un homenatge a l’actriu Kiti Mánver, que rebrà la Palmera de Plata.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del València CF i número 15 a LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer futbolista japonés en el primer equip del València CF i el quinzé del seu país a jugar a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. La seua llarga vinculació contractual li pot permetre convertir-se en un dels nipons amb més partits en la lliga espanyola.