Educació iniciarà un concurs de mèrits per a cobrir les places dels inspectors vacants després de les últimes oposicions

VALÈNCIA, 29 (EUROPA PRESS)

La Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació cobrirà les places en la Inspecció Educativa que han quedat vacants després de les oposicions amb un concurs de mèrits entre funcionaris de carrera dels cossos docents no universitaris dependents de la Generalitat Valenciana.

El secretari autonòmic d’Educació, Daniel McEvoy, i el director general de Personal Docent, Pablo Ortega, s’han reunit este dimarts en taula sectorial amb els sindicats per a traslladar-los el procediment a seguir.

Finalitzat el procés selectiu per a l’accés al Cos d’Inspectors d’Educació, resulta necessari convocar un procediment per a la constitució d’una borsa de treball extraordinària per a proveir de forma temporal llocs vacants de treball de la Inspecció Educativa a la Comunitat Valenciana i amb vista a garantir la millora de la qualitat del sistema educatiu, explica l’administració educativa en un comunicat.

“Volem accelerar el procés perquè al gener, quan s’incorporen els inspectors que han aprovat el procés selectiu, tinguem suficients professionals per a cobrir tots els llocs d’inspecció docent a la Comunitat Valenciana”, ha assenyalat el secretari autonòmic d’Educació.

DOS FASES

D’esta manera, es desenvoluparà un procés en dos fases, on es valorarà amb un màxim de 20 punts la memòria presentada i la defensa d’esta, i amb un màxim de 10 punts els mèrits aportats.

A través de la memòria es pretén comprovar la competència professional dels aspirants des de la dimensió del coneixement del lloc de treball, considerant aspectes normatius, tècnics i metodològics que permeten planificar, aplicar i avaluar aspectes d’organització i gestió dels àmbits d’intervenció de la Inspecció i que responguen a les funcions i atribucions de la Inspecció d’Educació a la Comunitat Valenciana.

La llista ordenada que es genere a partir d’este procediment i els nomenaments provisionals que siguen efectuats tindran vigència fins a la convocatòria d’un nou procés selectiu o la incorporació del titular del lloc, tal com establix l’article 27 del Decret 80/2017, de 23 de juny, del Consell, pel qual es regula l’actuació, el funcionament i l’organització de la Inspecció d’Educació de la Comunitat Valenciana.

Podran participar en este procés el personal funcionari docent que estiga en possessió del títol de Doctorat, Màster Universitari, Llicenciatura, Enginyeria, Arquitectura o títols declarats legalment equivalents.

A més, este personal haurà de pertànyer a algun dels cossos que integren la funció pública docent no universitària, així com que acredite una antiguitat mínima de deu anys com a personal funcionari de carrera, en algun dels cossos que integren la funció pública docent. Iguamente, han de tenir destinació a la Comunitat Valenciana com a funcionari de carrera en situació d’actiu en algun dels cossos docents no universitaris.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.

El funcionari que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la justícia

El funcionari responsable de tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer haver adjudicat una vivenda pública a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, mentres la justícia investiga un possible colador en la normativa.