10.7 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Educació iniciarà un concurs de mèrits per a cobrir les places dels inspectors vacants després de les últimes oposicions

VALÈNCIA, 29 (EUROPA PRESS)

La Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació cobrirà les places en la Inspecció Educativa que han quedat vacants després de les oposicions amb un concurs de mèrits entre funcionaris de carrera dels cossos docents no universitaris dependents de la Generalitat Valenciana.

El secretari autonòmic d’Educació, Daniel McEvoy, i el director general de Personal Docent, Pablo Ortega, s’han reunit este dimarts en taula sectorial amb els sindicats per a traslladar-los el procediment a seguir.

Finalitzat el procés selectiu per a l’accés al Cos d’Inspectors d’Educació, resulta necessari convocar un procediment per a la constitució d’una borsa de treball extraordinària per a proveir de forma temporal llocs vacants de treball de la Inspecció Educativa a la Comunitat Valenciana i amb vista a garantir la millora de la qualitat del sistema educatiu, explica l’administració educativa en un comunicat.

“Volem accelerar el procés perquè al gener, quan s’incorporen els inspectors que han aprovat el procés selectiu, tinguem suficients professionals per a cobrir tots els llocs d’inspecció docent a la Comunitat Valenciana”, ha assenyalat el secretari autonòmic d’Educació.

DOS FASES

D’esta manera, es desenvoluparà un procés en dos fases, on es valorarà amb un màxim de 20 punts la memòria presentada i la defensa d’esta, i amb un màxim de 10 punts els mèrits aportats.

A través de la memòria es pretén comprovar la competència professional dels aspirants des de la dimensió del coneixement del lloc de treball, considerant aspectes normatius, tècnics i metodològics que permeten planificar, aplicar i avaluar aspectes d’organització i gestió dels àmbits d’intervenció de la Inspecció i que responguen a les funcions i atribucions de la Inspecció d’Educació a la Comunitat Valenciana.

La llista ordenada que es genere a partir d’este procediment i els nomenaments provisionals que siguen efectuats tindran vigència fins a la convocatòria d’un nou procés selectiu o la incorporació del titular del lloc, tal com establix l’article 27 del Decret 80/2017, de 23 de juny, del Consell, pel qual es regula l’actuació, el funcionament i l’organització de la Inspecció d’Educació de la Comunitat Valenciana.

Podran participar en este procés el personal funcionari docent que estiga en possessió del títol de Doctorat, Màster Universitari, Llicenciatura, Enginyeria, Arquitectura o títols declarats legalment equivalents.

A més, este personal haurà de pertànyer a algun dels cossos que integren la funció pública docent no universitària, així com que acredite una antiguitat mínima de deu anys com a personal funcionari de carrera, en algun dels cossos que integren la funció pública docent. Iguamente, han de tenir destinació a la Comunitat Valenciana com a funcionari de carrera en situació d’actiu en algun dels cossos docents no universitaris.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les víctimes de la dana compareixeran en Les Corts 482 dies després de la tragèdia

Les principals associacions d'afectats per la dana del 29 d'octubre de 2024 declararan la setmana vinent en la comissió d'investigació de Les Corts. Serà en la quinta sessió, després de mesos de retards i crítiques per la seua exclusió inicial.

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.