Educació iniciarà un concurs de mèrits per a cobrir les places dels inspectors vacants després de les últimes oposicions

VALÈNCIA, 29 (EUROPA PRESS)

La Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació cobrirà les places en la Inspecció Educativa que han quedat vacants després de les oposicions amb un concurs de mèrits entre funcionaris de carrera dels cossos docents no universitaris dependents de la Generalitat Valenciana.

El secretari autonòmic d’Educació, Daniel McEvoy, i el director general de Personal Docent, Pablo Ortega, s’han reunit este dimarts en taula sectorial amb els sindicats per a traslladar-los el procediment a seguir.

Finalitzat el procés selectiu per a l’accés al Cos d’Inspectors d’Educació, resulta necessari convocar un procediment per a la constitució d’una borsa de treball extraordinària per a proveir de forma temporal llocs vacants de treball de la Inspecció Educativa a la Comunitat Valenciana i amb vista a garantir la millora de la qualitat del sistema educatiu, explica l’administració educativa en un comunicat.

“Volem accelerar el procés perquè al gener, quan s’incorporen els inspectors que han aprovat el procés selectiu, tinguem suficients professionals per a cobrir tots els llocs d’inspecció docent a la Comunitat Valenciana”, ha assenyalat el secretari autonòmic d’Educació.

DOS FASES

D’esta manera, es desenvoluparà un procés en dos fases, on es valorarà amb un màxim de 20 punts la memòria presentada i la defensa d’esta, i amb un màxim de 10 punts els mèrits aportats.

A través de la memòria es pretén comprovar la competència professional dels aspirants des de la dimensió del coneixement del lloc de treball, considerant aspectes normatius, tècnics i metodològics que permeten planificar, aplicar i avaluar aspectes d’organització i gestió dels àmbits d’intervenció de la Inspecció i que responguen a les funcions i atribucions de la Inspecció d’Educació a la Comunitat Valenciana.

La llista ordenada que es genere a partir d’este procediment i els nomenaments provisionals que siguen efectuats tindran vigència fins a la convocatòria d’un nou procés selectiu o la incorporació del titular del lloc, tal com establix l’article 27 del Decret 80/2017, de 23 de juny, del Consell, pel qual es regula l’actuació, el funcionament i l’organització de la Inspecció d’Educació de la Comunitat Valenciana.

Podran participar en este procés el personal funcionari docent que estiga en possessió del títol de Doctorat, Màster Universitari, Llicenciatura, Enginyeria, Arquitectura o títols declarats legalment equivalents.

A més, este personal haurà de pertànyer a algun dels cossos que integren la funció pública docent no universitària, així com que acredite una antiguitat mínima de deu anys com a personal funcionari de carrera, en algun dels cossos que integren la funció pública docent. Iguamente, han de tenir destinació a la Comunitat Valenciana com a funcionari de carrera en situació d’actiu en algun dels cossos docents no universitaris.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.