El Consell impulsa el potencial del mercat americà i l’escolta activa als sectors durant el viatge a Estats Units

VALÈNCIA, 24

La consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Marián Cano, ha subratllat aquest dijous que l’objectiu del viatge que realitzarà juntament amb el president de la Generalitat, Carlos Mazón, a Estats Units la setmana vinent és estar in situ amb empreses que tenen allí una implantació i per a les quals el mercat americà adquireix una rellevància important. Cano ha afegit que l’objectiu és treballar en l’escolta activa i en les possibles accions que puguem emprendre per reforçar aquest mercat.

La consellera, en declaracions als mitjans abans de rebre el document ‘DANA: Lliçons Apreses’ de Femeval i Cogiti, ha explicat que ella arribarà abans que el president per acudir a la fira Covering d’Orlando, considerada un referent del sector de la ceràmica amb gran penetració en el mercat americà. Mazón, ha precisat la consellera, no podrà acudir a aquest esdeveniment firal ja que té altres reunions en la seva agenda.

Després, juntament amb Mazón, es formarà la missió específica per al reforç multisectorial, que tindrà dues parades a Nova York i Miami, els dos grans pols de concentració de la implantació de les nostres empreses de la Comunitat Valenciana a Estats Units. Quan se li ha preguntat sobre les dates, ha assenyalat que el viatge serà la setmana que ve.

La consellera també ha detallat que la delegació mantindrà reunions amb els responsables de les oficines comercials. ‘El president també té en agenda un vector cultural i també anem a veure una mica de turisme en la seva agenda’, ha avançat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.