15.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

El Consell impulsa el potencial del mercat americà i l’escolta activa als sectors durant el viatge a Estats Units

VALÈNCIA, 24

La consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Marián Cano, ha subratllat aquest dijous que l’objectiu del viatge que realitzarà juntament amb el president de la Generalitat, Carlos Mazón, a Estats Units la setmana vinent és estar in situ amb empreses que tenen allí una implantació i per a les quals el mercat americà adquireix una rellevància important. Cano ha afegit que l’objectiu és treballar en l’escolta activa i en les possibles accions que puguem emprendre per reforçar aquest mercat.

La consellera, en declaracions als mitjans abans de rebre el document ‘DANA: Lliçons Apreses’ de Femeval i Cogiti, ha explicat que ella arribarà abans que el president per acudir a la fira Covering d’Orlando, considerada un referent del sector de la ceràmica amb gran penetració en el mercat americà. Mazón, ha precisat la consellera, no podrà acudir a aquest esdeveniment firal ja que té altres reunions en la seva agenda.

Després, juntament amb Mazón, es formarà la missió específica per al reforç multisectorial, que tindrà dues parades a Nova York i Miami, els dos grans pols de concentració de la implantació de les nostres empreses de la Comunitat Valenciana a Estats Units. Quan se li ha preguntat sobre les dates, ha assenyalat que el viatge serà la setmana que ve.

La consellera també ha detallat que la delegació mantindrà reunions amb els responsables de les oficines comercials. ‘El president també té en agenda un vector cultural i també anem a veure una mica de turisme en la seva agenda’, ha avançat.

Últimes notícies

La Policia investiga noves filtracions de dades que afecten a Óscar Puente i a presidents autonòmics

La Policia Nacional investiga la difusió en xarxes de llistats amb dades personals d'Óscar Puente, directius de Transports i diversos líders autonòmics. Les filtracions s'atribuïxen a dos hackers que reactiven bases antigues aprofitant el context de la tragèdia de Adamuz.

Detingut a Alacant un fugitiu reclamat per Kirguizistan per lesions

Un home de 45 anys ha sigut detingut en la via pública després de ser identificat per una patrulla. Tenia un orde internacional de Kirguizistan per lesions greus de 2023 i queda a l'espera d'extradició.

La comissió d’investigació de la DANA del Congrés cita a Feijóo el 2 de febrer

La Mesa de la comissió, amb majoria de PSOE i Sumar, ha acordat citar a Alberto Núñez Feijóo. Haurà d'explicar la informació que va rebre sobre la catàstrofe i les seues declaracions posteriors.

El Port de Castelló confirma 24 escales de creuers de luxe en 2026 i 2027

L'Autoritat Portuària ha confirmat 24 escales de creuers de xicotet format i alt valor afegit per a 2026 i 2027, amb quatre noves tancades en Fitur. Tres seran a Peníscola i una en el port de Castelló l'any vinent.

BabyKid Spain Fimi rep a 220 empreses importadores de 45 països

La fira ha rebut 220 empreses importadores de 45 països i conclou este divendres a València. El pla de compradors s'ha reforçat per a obrir noves oportunitats.

Els bombers controlen un incendi en una nau de reciclatge de ferralla a Ibi

Els bombers han controlat un incendi declarat de matinada en una nau de reciclatge de ferralla a Ibi. No hi ha hagut ferits i s'ha evitat la propagació

Una productora valenciana digitalitza mites i llegendes de la Comunitat amb suport de la UPV

A&D Real Time, amb suport de la UPV, adapta relats populars al cinema animat, narratives digitals i IA per a evitar la seua pèrdua. La iniciativa naix d'O-CITY i suma produccions locals i internacionals.

Alacant negocia amb Royal Caribbean ser port base de creuers

Alacant negocia amb Royal Caribbean convertir-se en port base de creuers. La ciutat projecta en 2026 un 20% més d'impacte econòmic, més vaixells i més passatgers.