19.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

El Consell impulsa el potencial del mercat americà i l’escolta activa als sectors durant el viatge a Estats Units

VALÈNCIA, 24

La consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Marián Cano, ha subratllat aquest dijous que l’objectiu del viatge que realitzarà juntament amb el president de la Generalitat, Carlos Mazón, a Estats Units la setmana vinent és estar in situ amb empreses que tenen allí una implantació i per a les quals el mercat americà adquireix una rellevància important. Cano ha afegit que l’objectiu és treballar en l’escolta activa i en les possibles accions que puguem emprendre per reforçar aquest mercat.

La consellera, en declaracions als mitjans abans de rebre el document ‘DANA: Lliçons Apreses’ de Femeval i Cogiti, ha explicat que ella arribarà abans que el president per acudir a la fira Covering d’Orlando, considerada un referent del sector de la ceràmica amb gran penetració en el mercat americà. Mazón, ha precisat la consellera, no podrà acudir a aquest esdeveniment firal ja que té altres reunions en la seva agenda.

Després, juntament amb Mazón, es formarà la missió específica per al reforç multisectorial, que tindrà dues parades a Nova York i Miami, els dos grans pols de concentració de la implantació de les nostres empreses de la Comunitat Valenciana a Estats Units. Quan se li ha preguntat sobre les dates, ha assenyalat que el viatge serà la setmana que ve.

La consellera també ha detallat que la delegació mantindrà reunions amb els responsables de les oficines comercials. ‘El president també té en agenda un vector cultural i també anem a veure una mica de turisme en la seva agenda’, ha avançat.

Últimes notícies

La borrasca Leonardo complica l’aeroport de Màlaga amb desviaments i cancel·lacions

La borrasca Leonardo està complicant el trànsit aeri a Andalusia: s'han desviat tres arribades a Màlaga i s'han cancel·lat enllaços amb Berlín i Madrid. S'esperen retards per vent creuat i ajustos de seguretat.

Compromís exigix al Consell que indemnitze ja a les víctimes de la dana

Compromís ha registrat una proposta en Les Corts perquè el Consell indemnitze de manera immediata a les famílies afectades per la dana. El grup acusa l'Executiu autonòmic d'inacció i de criticar a l'Estat mentres no paga.

Aemet eleva a taronja l’avís a Alacant per fenòmens costaners

Aemet ha elevat a taronja l'avís a Alacant per fenòmens costaners este dijous, amb vent del sud-oest de 50-60 km/h i ones de fins a 3 metres. La resta de províncies manté avisos grocs per vent i la costa d'Alacant repetirà nivell groc el divendres a la vesprada.

El jutge ha obert una línia per possible intent d’homicidi en l’espoli a una anciana a València

El jutjat que indaga el suposat espoli del patrimoni d'una dona de 80 anys amb alzheimer ha incorporat una perquisició per temptativa d'homicidi després de detectar-se una substància tòxica en el seu organisme. Els cinc detinguts van quedar en llibertat provisional, quatre d'ells amb mesures cautelars.

Retards en les línies 1 i 2 de Metrovalencia per un senglar en la via

Un senglar ha provocat retards en les línies 1 i 2 de Metrovalencia. Els trens circulen amb velocitat reduïda mentres el Seprona intenta capturar-ho.

Rescaten a un matrimoni després de la solsida del sostre de la seua casa a Elda

Els bombers han rescatat a una parella que ha quedat atrapada en cedir el sostre de la seua vivenda de dos plantes a Elda. Els dos han sigut assistits i traslladats a l'hospital.

Mads Pedersen serà operat el dijous per fractures de clavícula i nina

El danés de Lidl-Trek serà intervingut després de fracturar-se la nina esquerra i la clavícula dreta en una caiguda massiva en la primera etapa de la Volta a la Comunitat Valenciana. L'equip prioritza la seua recuperació i comunicarà el seu retorn més avant.

El València enllaça quatre eliminacions coperes seguides davant equips de Primera a Mestalla

El València va tornar a caure en la Copa del Rei davant un rival de la seua categoria i ja suma quatre eliminacions consecutives a Mestalla. L'última ensopegada va arribar enfront de l'Athletic (1-2), decidit amb un gol en el minut 96.