El Consell impulsa el potencial del mercat americà i l’escolta activa als sectors durant el viatge a Estats Units

VALÈNCIA, 24

La consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Marián Cano, ha subratllat aquest dijous que l’objectiu del viatge que realitzarà juntament amb el president de la Generalitat, Carlos Mazón, a Estats Units la setmana vinent és estar in situ amb empreses que tenen allí una implantació i per a les quals el mercat americà adquireix una rellevància important. Cano ha afegit que l’objectiu és treballar en l’escolta activa i en les possibles accions que puguem emprendre per reforçar aquest mercat.

La consellera, en declaracions als mitjans abans de rebre el document ‘DANA: Lliçons Apreses’ de Femeval i Cogiti, ha explicat que ella arribarà abans que el president per acudir a la fira Covering d’Orlando, considerada un referent del sector de la ceràmica amb gran penetració en el mercat americà. Mazón, ha precisat la consellera, no podrà acudir a aquest esdeveniment firal ja que té altres reunions en la seva agenda.

Després, juntament amb Mazón, es formarà la missió específica per al reforç multisectorial, que tindrà dues parades a Nova York i Miami, els dos grans pols de concentració de la implantació de les nostres empreses de la Comunitat Valenciana a Estats Units. Quan se li ha preguntat sobre les dates, ha assenyalat que el viatge serà la setmana que ve.

La consellera també ha detallat que la delegació mantindrà reunions amb els responsables de les oficines comercials. ‘El president també té en agenda un vector cultural i també anem a veure una mica de turisme en la seva agenda’, ha avançat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.