El Consell impulsa el potencial del mercat americà i l’escolta activa als sectors durant el viatge a Estats Units

VALÈNCIA, 24

La consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Marián Cano, ha subratllat aquest dijous que l’objectiu del viatge que realitzarà juntament amb el president de la Generalitat, Carlos Mazón, a Estats Units la setmana vinent és estar in situ amb empreses que tenen allí una implantació i per a les quals el mercat americà adquireix una rellevància important. Cano ha afegit que l’objectiu és treballar en l’escolta activa i en les possibles accions que puguem emprendre per reforçar aquest mercat.

La consellera, en declaracions als mitjans abans de rebre el document ‘DANA: Lliçons Apreses’ de Femeval i Cogiti, ha explicat que ella arribarà abans que el president per acudir a la fira Covering d’Orlando, considerada un referent del sector de la ceràmica amb gran penetració en el mercat americà. Mazón, ha precisat la consellera, no podrà acudir a aquest esdeveniment firal ja que té altres reunions en la seva agenda.

Després, juntament amb Mazón, es formarà la missió específica per al reforç multisectorial, que tindrà dues parades a Nova York i Miami, els dos grans pols de concentració de la implantació de les nostres empreses de la Comunitat Valenciana a Estats Units. Quan se li ha preguntat sobre les dates, ha assenyalat que el viatge serà la setmana que ve.

La consellera també ha detallat que la delegació mantindrà reunions amb els responsables de les oficines comercials. ‘El president també té en agenda un vector cultural i també anem a veure una mica de turisme en la seva agenda’, ha avançat.

Últimes notícies

Quan es poden consultar les notes de la PAU i com reclamar en la Comunitat Valenciana

L’alumnat valencià que s’ha examinat enguany de la PAU podrà vore les seues notes este divendres 12 de juny a partir de les 13.00 hores a la plataforma de la Generalitat, amb terminis marcats per a reclamacions, visualització d’exàmens i preinscripció universitària.

Compromís sotmetrà a votació Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València el 4 de juliol

Compromís per València ha convocat una assemblea extraordinària el 4 de juliol per a ratificar Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València per a les municipals de 2027 i presentar el seu nou projecte polític davant la militància.

El Levante incorpora lliure el francés Enzo Bardeli fins a 2029

El Levante ha tancat el fitxatge lliure del migcampista francés Enzo Bardeli, de 25 anys, que firma fins a juny de 2029 i es convertix en el primer reforç per a la pròxima temporada.

Partit històric del Valencia Basket: iguala el rècord d’assistències i la Penya el de triples en el ‘playoff’

El Valencia Basket ha igualat el rècord d’assistències en un partit de playoff ACB amb 29 passades de canastra, mentres que el Joventut ha igualat el registre històric de triples amb 18 encerts en un duel decidit en la pròrroga al Roig Arena.

El sector del taxi es planta contra el nou decret de mobilitat i alerta d’un futur incert

Les associacions del taxi de la Comunitat Valenciana es declaren totalment en contra del nou decret llei de mobilitat, que veuen com una amenaça per a 9.216 famílies i com un benefici per al model de VTC.

Trobe macabre a la platja de l’Arbre del Gos d’El Saler: localitzen mitat inferior d’un cos

La Guàrdia Civil investiga la troballa de la mitat inferior d’un cos humà en avançat estat de descomposició a la zona de l’Arbre del Gos, a la platja d’El Saler, i intenta identificar el cadàver i aclarir com s’ha produït la mort.

Aconseguir la competència plena en dos llengües

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre de la vaga docent com una protesta justa i necessària, però sobretot la utilitza per defensar una idea: sense una presència forta del valencià en l’escola pública, la llengua pot perdre ús social, oficial i públic de manera accelerada

El professorat valencià suspén la vaga indefinida però manté la pressió a Educació

STEPV, UGT i CCOO han acudit a la Mesa de Negociació amb Educació disposats a reobrir el diàleg després de suspendre la vaga indefinida, però amb l’avís que la lluita continuarà i la vaga es podrà reactivar en qualsevol moment.