El PP acusa a Bernabé d”hipocresia majúscula’ amb el sou de José Mª Àngel: ‘Esta és la seua reconstrucció, la pròpia’

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

La diputada del PP a Les Corts Verónica Marcos afirma que “resulta un acte d’hipocresia majúscula” que la delegada del Govern a la Comunitat Valenciana i integrant de l’Executiva del PSOE, Pilar Bernabé, “ara defense que un altre socialista, José María Ángel, guanye 120.000 euros com comissionat” del Govern per a la reconstrucció després de la dana, “més fins i tot que la pròpia delegada del Govern”.

“Esta és la seua reconstrucció, la pròpia”, assevera després que Bernabé haja recalcat este dimecres que l’exsecretari autonòmic d’Emergències “no ha posat cap condició per a entrar a treballar” i assumir esta nova responsabilitat com comissionat, a més d’assenyalar que “li han cridat per a fer un servici i ho ha fet”.

Bernabé ha fet estes declaracions al fil de la reclamació de la vicepresidenta portaveu del Consell, Susana Camarero, que el Govern faça públic el sou d’Ángel. La també consellera de Servicis Socials va defensar que han d’aclarir este sou “els mateixos que es van esquinçar les vestidures” amb la decisió del Consell d’eliminar el topall salarial per a nous càrrecs, que segons ella es va aprovar per a “qualsevol” i no per al vicepresident i conseller per a la Reconstrucció, Francisco José Gan Pampols, qui cobrarà 84.050 euros segons va anunciar el dilluns la Generalitat.

En un comunicat, la diputada ‘popular’ Verónica Marcos advertix a Bernabé que no accepten “lliçons morals” de la política que, segons ella, “més cobra a la Comunitat Valenciana”: “És sorprenent que la política que més cobra a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, es dedique a criticar els sous dels altres”.

Marcos també critica el nomenament d’Ángel com comissionat del Govern per a la reconstrucció: “Han nomenat comissionat al que va ser el responsable de la SGISE, els informes de la qual de la Intervenció li trauen targeta roja, dels hospitals de campanya que es volaven, del caos amb els bombers, de la incapacitat per a implantar el tercer torn i no estabilitzar els llocs de treball dels bombers forestals o de l’episodi del tren del pànic a Begís”.

Últimes notícies

La exalcaldesa de Requena defén que no va haver-hi víctimes en la dana per l’avís a la població

La exalcaldesa de Requena, Rocío Cortés, declara davant el jutjat que l'absència de morts i ferits en la dana es va deure als avisos i mesures preventives adoptades des de la matinada.

Una caixa de resistència ajuda als docents valencians en vaga indefinida

La Coordinadora d’Assemblees Docents del País Valencià impulsa una caixa de resistència per a fer costat econòmicament al professorat en vaga indefinida i facilitar la continuïtat de les mobilitzacions.

L’exposició del MARQ sobre canibalisme ritual supera els 55.000 visitants

La mostra Rituals de pastors del MARQ, centrada en el primer cas documentat de canibalisme funerari no violent en el sud-est peninsular, ha rebut més de 55.000 visitants.

Demanen 12 anys i 8 mesos de presó a un home per intentar matar a la seua exparella a Alacant

La Fiscalia sol·licita 12 anys i 8 mesos de presó per a un home acusat d'intentar matar a la seua exparella a Alacant, malgrat tindre en vigor una orde d'allunyament. L'acusat hauria irromput en la vivenda, l'hauria amenaçada de mort i tractat d'apunyalar-la en el pit i abdomen.

Inici de setmana estable en la Comunitat Valenciana amb pujada de temperatures i ruixats aïllats

La Comunitat Valenciana comença la setmana amb temps en general poc nuvolós i estable, lleuger ascens de les temperatures i possibilitat de ruixats aïllats a l'interior i zones del litoral.

Que condisca l’exemple de Luis García Montero

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa que Espanya ha de reconéixer millor la seua pluralitat lingüística

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.