Anuncios

El PP acusa a Bernabé d”hipocresia majúscula’ amb el sou de José Mª Àngel: ‘Esta és la seua reconstrucció, la pròpia’

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

La diputada del PP a Les Corts Verónica Marcos afirma que “resulta un acte d’hipocresia majúscula” que la delegada del Govern a la Comunitat Valenciana i integrant de l’Executiva del PSOE, Pilar Bernabé, “ara defense que un altre socialista, José María Ángel, guanye 120.000 euros com comissionat” del Govern per a la reconstrucció després de la dana, “més fins i tot que la pròpia delegada del Govern”.

“Esta és la seua reconstrucció, la pròpia”, assevera després que Bernabé haja recalcat este dimecres que l’exsecretari autonòmic d’Emergències “no ha posat cap condició per a entrar a treballar” i assumir esta nova responsabilitat com comissionat, a més d’assenyalar que “li han cridat per a fer un servici i ho ha fet”.

Bernabé ha fet estes declaracions al fil de la reclamació de la vicepresidenta portaveu del Consell, Susana Camarero, que el Govern faça públic el sou d’Ángel. La també consellera de Servicis Socials va defensar que han d’aclarir este sou “els mateixos que es van esquinçar les vestidures” amb la decisió del Consell d’eliminar el topall salarial per a nous càrrecs, que segons ella es va aprovar per a “qualsevol” i no per al vicepresident i conseller per a la Reconstrucció, Francisco José Gan Pampols, qui cobrarà 84.050 euros segons va anunciar el dilluns la Generalitat.

En un comunicat, la diputada ‘popular’ Verónica Marcos advertix a Bernabé que no accepten “lliçons morals” de la política que, segons ella, “més cobra a la Comunitat Valenciana”: “És sorprenent que la política que més cobra a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, es dedique a criticar els sous dels altres”.

Marcos també critica el nomenament d’Ángel com comissionat del Govern per a la reconstrucció: “Han nomenat comissionat al que va ser el responsable de la SGISE, els informes de la qual de la Intervenció li trauen targeta roja, dels hospitals de campanya que es volaven, del caos amb els bombers, de la incapacitat per a implantar el tercer torn i no estabilitzar els llocs de treball dels bombers forestals o de l’episodi del tren del pànic a Begís”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants pel seu impacte en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà una tensió extraordinària sobre la sanitat, l'educació i la vivenda en la Comunitat Valenciana.

El MARQ obri gratis els seus jaciments i monuments pel Dia dels Monuments

El Museu Arqueològic d'Alacant celebra el Dia Internacional dels Monuments i Llocs Arqueològics amb una jornada de portes obertes i accés gratuït a quatre enclavaments de la província.

Catalá resta impacte a la sentència que tomba la moratòria de pisos turístics a València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, sosté que la sentència del TSJCV contra la moratòria de llicències turístiques tindrà un impacte limitat perquè la ciutat ja compta amb una normativa restrictiva en vigor.

El Consell defén la reincorporació del tècnic de les VPP d’Alacant com un dret laboral

El tècnic que va visar l'adjudicació de vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret laboral, encara que amb funcions distintes i sense relació amb l'expedient sota investigació.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El ple del Consell ha aprovat el decret que declara la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, reconeixent el seu valor històric, religiós i festiu.

L’Enforne Alacant busca trencar la seua mala ratxa a domicili en la pista del Bidasoa Irun

L'Enforne Alacant visita la pista del Bidasoa Irun amb l'objectiu de posar fi a la seua mala ratxa com a visitant i acostar encara més la permanència en la Lliga Asobal.

Les donacions de vivenda de pares a fills es disparen en la Comunitat Valenciana

El nou Portal Estadístic del Notariat revela que les donacions de vivenda de pares a fills s'han duplicat en la Comunitat Valenciana des de 2019 i que els jóvens a penes suposen ja el 8,39% dels compradors.

Les donacions de vivenda de pares a fills es disparen en la Comunitat Valenciana

L'accés a la vivenda dels jóvens en la Comunitat Valenciana depén cada vegada més del suport familiar, amb donacions de cases que s'han duplicat des de 2019 i ajudes monetàries multiplicades per quatre, segons el nou Portal Estadístic del Notariat.