El PPCV obri expedient disciplinari a l’alcalde d’Oriola després de l’obertura del juí oral

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

El PPCV ha obert expedient disciplinari a l’alcalde d’Oriola, José Vegara, després de tenir coneixement de l’assenyalament per a la celebració de la vista del juí oral. El primer edil s’asseurà la setmana vinent en el banc dels acusats per un presumpte frau fiscal l’any 2005.

Segons ha informat la formació en un comunicat, els Estatuts i el Reglament Disciplinari de Règim Jurídic del PPCV disposen que, en el moment en què es tinga coneixement de l’obertura de juí oral a qualsevol càrrec públic del partit en el procediment judicial corresponent, l’expedient es transforme en disciplinari.

El secretari general del PPCV, Juanfran Pérez, ha assenyalat que mantenen la presumpció d’innocència de l’alcalde i creuen «fermament en la innocència de qui, de fet, ha rebutjat un acord de conformitat amb la Fiscalia i no accepta el delicte pel qual se li acusa».

El dirigent ‘popular’ ha subratllat que els fets que es jutgen «res tenen a veure amb un delicte de corrupció en l’exercici de càrrec públic i, a més, són de fa més de vint anys, molt anteriors a l’assumpció de la seua responsabilitat pública, ocorreguts en l’àmbit privat de la seua activitat empresarial i res tenen a veure amb l’activitat política».

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.