El PPCV obri expedient disciplinari a l’alcalde d’Oriola després de l’obertura del juí oral

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

El PPCV ha obert expedient disciplinari a l’alcalde d’Oriola, José Vegara, després de tenir coneixement de l’assenyalament per a la celebració de la vista del juí oral. El primer edil s’asseurà la setmana vinent en el banc dels acusats per un presumpte frau fiscal l’any 2005.

Segons ha informat la formació en un comunicat, els Estatuts i el Reglament Disciplinari de Règim Jurídic del PPCV disposen que, en el moment en què es tinga coneixement de l’obertura de juí oral a qualsevol càrrec públic del partit en el procediment judicial corresponent, l’expedient es transforme en disciplinari.

El secretari general del PPCV, Juanfran Pérez, ha assenyalat que mantenen la presumpció d’innocència de l’alcalde i creuen “fermament en la innocència de qui, de fet, ha rebutjat un acord de conformitat amb la Fiscalia i no accepta el delicte pel qual se li acusa”.

El dirigent ‘popular’ ha subratllat que els fets que es jutgen “res tenen a veure amb un delicte de corrupció en l’exercici de càrrec públic i, a més, són de fa més de vint anys, molt anteriors a l’assumpció de la seua responsabilitat pública, ocorreguts en l’àmbit privat de la seua activitat empresarial i res tenen a veure amb l’activitat política”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022

Puente destaca la inversió en els ports espanyols per a reforçar la seua competitivitat

Óscar Puente ha posat en valor el pla Horitzó 2030 de Ports de l'Estat, amb 7.000 milions fins a 2029. Dos terços aniran a modernitzar infraestructures i a millorar accessos, sostenibilitat i digitalització.

Enagás garantix el subministrament de gas a Espanya malgrat la tensió en el Golf

El conseller delegat de Enagás ha assegurat que Espanya no tindrà problemes de subministrament gràcies a la baixa dependència de Catar i a reserves al 58%. Advertix de tensions de preus després de quasi duplicar-se en una setmana, encara que inferiors a 2022.

Carrera, Buenavida, Araújo i Fam entren en la llista d’Espanya per al Premundial de Puerto Rico

Raquel Carrera torna i encapçala una convocatòria continuista per al Premundial de Puerto Rico, amb cinc interiors i forta presència del València Basket. Espanya afronta un calendari exigent amb dos places en joc a més dels Estats Units.