En llibertat baix fiança el detingut pel crim de Gata després d’estimar parcialment l’Audiència el seu recurs

ALACANT, 25 (EUROPA PRESS)

El detingut pel crim de Gata de Gorgos –en el qual el passat 22 de juny un home de 38 anys va morir després de suposadament rebre colps amb un bat de beisbol– ha abandonat la presó baix fiança de 3.000 euros, després que la Secció Segona de l’Audiència Provincial d’Alacant estimara parcialment el seu recurs d’apel·lació, segons han confirmat a Europa Press fonts coneixedores del cas.

El passat 18 de juliol, l’Audiència d’Alacant va estimar parcialment el recurs d’apel·lació presentat per l’investigat i va acordar per a ell la presó provisional eludible amb fiança de 3.000 euros i les mesures cautelars de prohibició d’eixida del territori nacional, retirada de passaport i presentació setmanal davant del Jutjat, han informat fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

L’home estava a la presó provisional des del 24 de juny, en funció de la resolució que va adoptar el Jutjat d’Instrucció número 2 de Dénia, que va resoldre en funcions de guàrdia.

L’òrgan provincial va adoptar esta decisió després d’analitzar els resultats de l’autòpsia, que determinarien que la causa de la mort “no és inicialment compatible amb les lesions que presentava el mort i que, suposadament, li hauria causat l’investigat”.

Quant a l’altre home, que estava també a la presó com a cooperador necessari pels mateixos fets, el Jutjat d’Instrucció número 2 de Dénia va acordar per a ell la llibertat amb cautelars de compareixença periòdica, retirada de passaport i prohibició d’eixida del territori nacional, després que la seua representació lletrada així ho sol·licitara després de conèixer la resolució de l’Audiència Provincial.

Últimes notícies

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.