En llibertat baix fiança el detingut pel crim de Gata després d’estimar parcialment l’Audiència el seu recurs

ALACANT, 25 (EUROPA PRESS)

El detingut pel crim de Gata de Gorgos –en el qual el passat 22 de juny un home de 38 anys va morir després de suposadament rebre colps amb un bat de beisbol– ha abandonat la presó baix fiança de 3.000 euros, després que la Secció Segona de l’Audiència Provincial d’Alacant estimara parcialment el seu recurs d’apel·lació, segons han confirmat a Europa Press fonts coneixedores del cas.

El passat 18 de juliol, l’Audiència d’Alacant va estimar parcialment el recurs d’apel·lació presentat per l’investigat i va acordar per a ell la presó provisional eludible amb fiança de 3.000 euros i les mesures cautelars de prohibició d’eixida del territori nacional, retirada de passaport i presentació setmanal davant del Jutjat, han informat fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

L’home estava a la presó provisional des del 24 de juny, en funció de la resolució que va adoptar el Jutjat d’Instrucció número 2 de Dénia, que va resoldre en funcions de guàrdia.

L’òrgan provincial va adoptar esta decisió després d’analitzar els resultats de l’autòpsia, que determinarien que la causa de la mort “no és inicialment compatible amb les lesions que presentava el mort i que, suposadament, li hauria causat l’investigat”.

Quant a l’altre home, que estava també a la presó com a cooperador necessari pels mateixos fets, el Jutjat d’Instrucció número 2 de Dénia va acordar per a ell la llibertat amb cautelars de compareixença periòdica, retirada de passaport i prohibició d’eixida del territori nacional, després que la seua representació lletrada així ho sol·licitara després de conèixer la resolució de l’Audiència Provincial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Detingut un home per robar 300.000 euros en cosmètica de luxe en naus industrials

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 29 anys a què atribuïx sis robatoris amb força en tres naus industrials de la província de València, on hauria sostret cosmètica de luxe valorada en uns 300.000 euros. Els investigadors analitzen ara si estaria darrere de més assalts similars.

Detingudes quatre persones a Elda per una plantació interior amb 1.481 plantes de marihuana

La Policia Nacional arresta a Elda a un home i tres dones per cultivar 1.481 plantes de marihuana en dos vivendes equipades amb un cultiu interior avançat.

CACSA ordena a L’Umbracle acatar la sentència sobre soroll i respecte als veïns

La Ciutat de les Arts i les Ciències exigix a la concessionària de L’Umbracle que suspenga tota activitat musical que vulnere l'ordenança acústica i els drets fonamentals dels veïns, en compliment d'una sentència recent.

Mbappé i Lamine Yamal blinden els seus gestos i noms com a marques esportives

Kylian Mbappé i Lamine Yamal se situen entre els esportistes més actius en el registre i protecció dels seus gestos i noms com a marques, en plena ofensiva contra la pirateria i la falsificació en el sector esportiu.

Concentració a València contra els acomiadaments anunciats per Glovo

Repartidors de Glovo es concentren a València durant les jornades de vaga per a rebutjar el ERE, els acomiadaments previstos i denunciar la deterioració de les seues condicions laborals.

Centenars reclamen a València la fi de l’escalada bèl·lica a Orient Pròxim

La plataforma Parar la Guerra reunix manifestants en la Plaça de la Verge de València per a exigir la fi de la guerra a Orient Pròxim i mantindre viu el focus sobre Gaza.

Lesió muscular en el aductor esquerre de Tunde preocupa el Llevant

Karrem Tunde, extrem del Llevant, patix una lesió muscular en el aductor llarg esquerre després de ser substituït en l'últim partit de LaLiga davant el Sevilla.

L’Institut de les Dones reclama retirar a Torrent una campanya municipal contra l’avortament

L'Institut de les Dones ha demanat a l'alcaldessa de Torrent que retire una campanya municipal contra l'avortament per considerar que vulnera drets reconeguts i difon un missatge contrari a la llei.