En llibertat baix fiança el detingut pel crim de Gata després d’estimar parcialment l’Audiència el seu recurs

ALACANT, 25 (EUROPA PRESS)

El detingut pel crim de Gata de Gorgos –en el qual el passat 22 de juny un home de 38 anys va morir després de suposadament rebre colps amb un bat de beisbol– ha abandonat la presó baix fiança de 3.000 euros, després que la Secció Segona de l’Audiència Provincial d’Alacant estimara parcialment el seu recurs d’apel·lació, segons han confirmat a Europa Press fonts coneixedores del cas.

El passat 18 de juliol, l’Audiència d’Alacant va estimar parcialment el recurs d’apel·lació presentat per l’investigat i va acordar per a ell la presó provisional eludible amb fiança de 3.000 euros i les mesures cautelars de prohibició d’eixida del territori nacional, retirada de passaport i presentació setmanal davant del Jutjat, han informat fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

L’home estava a la presó provisional des del 24 de juny, en funció de la resolució que va adoptar el Jutjat d’Instrucció número 2 de Dénia, que va resoldre en funcions de guàrdia.

L’òrgan provincial va adoptar esta decisió després d’analitzar els resultats de l’autòpsia, que determinarien que la causa de la mort “no és inicialment compatible amb les lesions que presentava el mort i que, suposadament, li hauria causat l’investigat”.

Quant a l’altre home, que estava també a la presó com a cooperador necessari pels mateixos fets, el Jutjat d’Instrucció número 2 de Dénia va acordar per a ell la llibertat amb cautelars de compareixença periòdica, retirada de passaport i prohibició d’eixida del territori nacional, després que la seua representació lletrada així ho sol·licitara després de conèixer la resolució de l’Audiència Provincial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.