En llibertat baix fiança el detingut pel crim de Gata després d’estimar parcialment l’Audiència el seu recurs

ALACANT, 25 (EUROPA PRESS)

El detingut pel crim de Gata de Gorgos –en el qual el passat 22 de juny un home de 38 anys va morir després de suposadament rebre colps amb un bat de beisbol– ha abandonat la presó baix fiança de 3.000 euros, després que la Secció Segona de l’Audiència Provincial d’Alacant estimara parcialment el seu recurs d’apel·lació, segons han confirmat a Europa Press fonts coneixedores del cas.

El passat 18 de juliol, l’Audiència d’Alacant va estimar parcialment el recurs d’apel·lació presentat per l’investigat i va acordar per a ell la presó provisional eludible amb fiança de 3.000 euros i les mesures cautelars de prohibició d’eixida del territori nacional, retirada de passaport i presentació setmanal davant del Jutjat, han informat fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

L’home estava a la presó provisional des del 24 de juny, en funció de la resolució que va adoptar el Jutjat d’Instrucció número 2 de Dénia, que va resoldre en funcions de guàrdia.

L’òrgan provincial va adoptar esta decisió després d’analitzar els resultats de l’autòpsia, que determinarien que la causa de la mort “no és inicialment compatible amb les lesions que presentava el mort i que, suposadament, li hauria causat l’investigat”.

Quant a l’altre home, que estava també a la presó com a cooperador necessari pels mateixos fets, el Jutjat d’Instrucció número 2 de Dénia va acordar per a ell la llibertat amb cautelars de compareixença periòdica, retirada de passaport i prohibició d’eixida del territori nacional, després que la seua representació lletrada així ho sol·licitara després de conèixer la resolució de l’Audiència Provincial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els sindicats mèdics convoquen un nou atur setmanal davant el bloqueig amb Sanitat

Els sindicats mèdics convoquen el tercer atur setmanal de l'any després del fracàs de les negociacions amb el Ministeri de Sanitat i un encreuament de retrets per la reforma de l'estatut marc.

Reciplasa garantix el servici després de l’incendi en la planta de residus d’Onda

Reciplasa assegura la recollida i el tractament de residus per als 46 municipis als quals presta servici malgrat l'incendi encara actiu en la planta d'Onda.

Els bombers intenten frenar l’avanç de l’incendi industrial en un desballestament d’Onda

Els bombers de la Diputació de Castelló treballen des de la vesprada del diumenge per a contindre l'incendi declarat en una campa exterior de l'empresa de desballestament Reciplasa a Onda, que ha obligat a desallotjaments preventius pel fum.

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.