Alberto Férnandez i Fátima Gálvez aconsegueixen la primera medalla d’or espanyola a Tokio

Ja la tenen en les mans, la miren, l’observen, l’acaricien, la mosseguen, i es que els tiradors Fátima Gálvez i Alberto Fernández han aconseguit la primera medalla d’or de la delegació espanyola en els Jocs Olímpics de Tokio 2020 en imposar-se en la final de la prova de fossa olímpica en equips mixtos a l’equip de San Marino.

Eren la tercera cita olímpica per a Gálvez, que va ser quarta a Rio 2016, i la quarta per a ell, sense possibilitat de mostrar en una final d’un escenari olímpic els seus bons resultats en campionats mundials (campió en 2010 i 2018).

En la final, la cordovesa i el madrileny s’han imposat, per la mínima, als de San Marino Alessandra Perilli i Gian Marco Berti (41-40). La jugadora rival ha fet història per al xicotet país europeu que, en tres dies, ha sumat les dues primeres medalles olímpiques de la seua història.

Amb un somriure dibuixat en la seua boca, Fátima Gálvez assegura que les olimpíades els devien vàries medalles.

Després de quatre dies sense medalles, l’equip de tiradors espanyols va sumar la quarta d’Espanya a Tòkio, que se suma a les medalles de plata d’Adriana Cerezo en taekwondoMaialen Chourraut en piragüisme eslalon i al bronze de David Valero amb bicicleta de muntanya.

 

<

>

 

<

>  

Suma una quinta medalla el tenista Pablo Carreño que aconsegueix medalla de bronze per a Espanya.

<

>

<

>

 

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.