Dol en Castelló per la mort de Marc, jugador de només 10 anys

 

Una trista notícia ha sacsejat el món del futbol. El jove Marc Andrei, futbolista de només 10 anys d’edat, moria el passat dimecres 17 de juny a conseqüència d’un vessament cerebral. El menor jugava en l’aleví E del CF Promeses Castalia, la pedrera del CD Castelló. Diversos clubs i organismes del futbol han volgut retre homenatge al xiquet, enviant el condol a la seua família i amics, per tan trista pèrdua.

 

 

«La Família Albinegra està de dol per la mort de Marc Andrei, futbolista aleví del CD Castelló. Un colp dur despedir un albinegre tan jove que ara brillarà en el cel. Ens unim al dolor dels seus familiars i amics. Descansa en pau, menut gran orellut», ha publicat el club en les seues xarxes socials.

 

Primera temporada en la pedrera del CD Castellón

Marc Andrei estava jugant la seua primera temporada en l’equip albinegre. Abans, havia estat jugant en Les Palmes CF que, per descomptat, també ha mostrat la seua tristesa i el seu suport als familiars. «Estem orgullosos de què hages defés el nostre escut. Et trobarem a faltar. Ànims i força a familiars i amics», ha sigut el missatge publicat en les xarxes socials.

 

 

Altres clubs, com el Xilxes Club de Futbol, CF E1 València Paiporta i el CF Unió Deportiva Il·licitana també han volgut donar el seu condol a través de les xarxes socials. Sense dubte, una setmana especialment dura per al món del futbol, que també plora la pèrdua de Jorge Sánchez, jove jugador de 17 anys de la UD Las Palmas, que va morir ofegat en el Canal d’Orellana (Badajoz).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.