21.5 C
València
Divendres, 24 octubre, 2025

Dol en Castelló per la mort de Marc, jugador de només 10 anys

 

Una trista notícia ha sacsejat el món del futbol. El jove Marc Andrei, futbolista de només 10 anys d’edat, moria el passat dimecres 17 de juny a conseqüència d’un vessament cerebral. El menor jugava en l’aleví E del CF Promeses Castalia, la pedrera del CD Castelló. Diversos clubs i organismes del futbol han volgut retre homenatge al xiquet, enviant el condol a la seua família i amics, per tan trista pèrdua.

 

 

«La Família Albinegra està de dol per la mort de Marc Andrei, futbolista aleví del CD Castelló. Un colp dur despedir un albinegre tan jove que ara brillarà en el cel. Ens unim al dolor dels seus familiars i amics. Descansa en pau, menut gran orellut», ha publicat el club en les seues xarxes socials.

 

Primera temporada en la pedrera del CD Castellón

Marc Andrei estava jugant la seua primera temporada en l’equip albinegre. Abans, havia estat jugant en Les Palmes CF que, per descomptat, també ha mostrat la seua tristesa i el seu suport als familiars. «Estem orgullosos de què hages defés el nostre escut. Et trobarem a faltar. Ànims i força a familiars i amics», ha sigut el missatge publicat en les xarxes socials.

 

 

Altres clubs, com el Xilxes Club de Futbol, CF E1 València Paiporta i el CF Unió Deportiva Il·licitana també han volgut donar el seu condol a través de les xarxes socials. Sense dubte, una setmana especialment dura per al món del futbol, que també plora la pèrdua de Jorge Sánchez, jove jugador de 17 anys de la UD Las Palmas, que va morir ofegat en el Canal d’Orellana (Badajoz).

Últimes notícies

Espanyol i Elx mesuren la seua condició d’equips revelació en el RCDE Stadium

Espanyol, sext, i Elx, sèptim, s'enfronten en el RCDE Stadium en plena lluita per Europa després del seu retorn a Primera. Dol de ratxes, baixes i retorns a les 16.15.

Dol autonòmic a Mestalla amb urgències per a València i Vila-real

València i Vila-real arriben amb ratxes negatives i necessitat de victòria. Els locals miren al descens; els grocs volen sostindre's en la part alta.

Antonio Tejero rep l’alta hospitalària

Antonio Tejero, de 93 anys, ha rebut l'alta hospitalària i es troba en situació d'estabilitat clínica. La seua família afirma que seguirà 'la seua recuperació en l'entorn familiar'.

València inicia la neteja del barranc del Palmaret i critica la inacció de la CHJ

L'Ajuntament ha començat a netejar el barranc del Palmaret en Carpesa i Massarrojos i retrau a la CHJ no assumir la seua competència. Els treballs podrien acabar la primera setmana de novembre.

La Fiscalia rebutja la petició de sobreseïment de la exconsellera Salomé Pradas

La Fiscalia de València ha informat en contra del recurs de la exconsellera i la causa s'eleva a l'Audiència Provincial. El procediment continua obert.

Detenen al lladre de Benimaclet la cara del qual va acabar en samarretes i xapes

La Policia Nacional ha detingut al presumpte autor de 19 robatoris en comerços i locals de restauració de Benimaclet. El seu rostre dibuixat es va estampar en samarretes i xapes que es van esgotar en hores.

Generalitat, patronal i sindicats destaquen el dinamisme de l’ocupació en la Comunitat Valenciana en el tercer trimestre

La Comunitat Valenciana ha sumat 37.400 ocupats en el tercer trimestre, fins a 2.451.000, mentres l'atur ha repuntat en 11.500 persones, fins a 325.600 i una taxa del 11,73%. Indústria i jóvens van liderar l'avanç, segons Generalitat, CEV i sindicats, que reclamen millorar la qualitat de l'ocupació.

Sanitat estudiarà vies jurídiques per a obligar comunitats del PP a publicar les dades dels seus cribratges

Mónica García ha avisat que activarà totes les vies legals per a forçar a les autonomies del PP a entregar les dades de cribratges. El plançó dels consellers populars ha impedit aprovar 2 milions per a vigilància del càncer i altres mesures.