10.2 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

El jugador del Llevant, José Luis Morales, li regala la seua camiseta a un xiquet invident

José Luis Morales

El jugador es va arrimar fins a la grada a on es trobava l’aficionat | @jose1987morales

 

El Llevant UD va conseguir una victòria important (2-0) contra el Reial Valladolid, gràcies, en part, a la jugada de José Luis Morales, qui, després de fallar un penal en el partit anterior, va marcar un dels gols que van portar als llevantinistes a la victòria. A més, el futbolista va tindre un gest molt emotiu amb un aficionat.

 

Morales es va arrimar a les grades una vegada havia acabat el partit fins a on estava James Olen, que tenia al seu nebot entre els braços, segons ha avançat Antena 3. El xiquet, seguidor del Llevant i invident, va rebre un bes del jugador llevantí a més d’un regal que va emocionar al menut.

 

El jugador madrileny del Llevant UD, va decidir tindre un detall amb el menut aficionat en el Ciutat de València quan encara quedava la major part del públic assistent. Morales, després de dir-li «ací la tens, campió», li va regalar la seua camiseta.

 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Detenen a una dona quan intentava introduir droga en la presó Castelló II

Una dona de 41 anys va ser arrestada en intentar introduir haixixs i suposada cocaïna a Castelló II. L'alerta d'un gos detector va permetre intervindre els embolcalls ocults.

Startup València, Alicantec i Xarxatec acorden constituir la federació Comunitat Startup amb més de 550 empreses

Les tres associacions de l'ecosistema emprenedor han pactat crear una federació regional que representarà a més de 550 empreses tecnològiques. La iniciativa busca una veu única i interlocució més eficaç amb institucions, amb suport empresarial i de la Generalitat.

Aerte xifra l’ocupació de les residències de majors en la Comunitat en el 95,5% i alerta de dèficit de places

Aerte corregix el 61,3% difós i situa l'ocupació mitjana en el 95,5% després d'analitzar més de 10.000 places. Reclama una resposta sostinguda davant la demanda.

Presó provisional per a quatre detinguts per l’assalt a una vivenda a Alacant

Un jutge ha decretat presó provisional per a quatre hòmens vinculats a un assalt violent a Alacant. La Policia va trobar armes i material per a immobilitzar a la víctima.

Detinguts pare i fill i desarticulat un punt de venda de droga a València

La Policia Nacional ha desarticulat un punt de venda de droga en una vivenda de València i ha detingut a un pare i al seu fill. En el registre s'han intervingut cocaïna, marihuana, substància de tall, balances de precisió i més de 4.600 euros.

Sindicats denuncien 11 acomiadaments en Grup Segura i ús de ETT a València

CCOO i UGT han denunciat l'acomiadament d'11 treballadors en Grup Segura a València i l'ús de ETT. L'empresa ho vincula a la fi del tercer torn i defén el seu compromís laboral.

Compte arrere per al Benidorm Fest: Dani J trenca estereotips amb una bachata de fusió

Dani J arriba al Benidorm Fest amb una proposta de bachata que mescla estils i busca derrocar clixés. Promet un espectacle amb ball i menys pressió sense Eurovisió 2026.

Troben a Algèria, sa i estalvi, a l’ocupant del veler desaparegut fa 12 dies a Alacant

L'home de 69 anys ha sigut rescatat després de ser albirat a la deriva en aigües algerianes per un avió de Frontex. Serà traslladat a Alacant després d'arribar a Algesires.