El jugador del Llevant, José Luis Morales, li regala la seua camiseta a un xiquet invident

José Luis Morales

El jugador es va arrimar fins a la grada a on es trobava l’aficionat | @jose1987morales

 

El Llevant UD va conseguir una victòria important (2-0) contra el Reial Valladolid, gràcies, en part, a la jugada de José Luis Morales, qui, després de fallar un penal en el partit anterior, va marcar un dels gols que van portar als llevantinistes a la victòria. A més, el futbolista va tindre un gest molt emotiu amb un aficionat.

 

Morales es va arrimar a les grades una vegada havia acabat el partit fins a on estava James Olen, que tenia al seu nebot entre els braços, segons ha avançat Antena 3. El xiquet, seguidor del Llevant i invident, va rebre un bes del jugador llevantí a més d’un regal que va emocionar al menut.

 

El jugador madrileny del Llevant UD, va decidir tindre un detall amb el menut aficionat en el Ciutat de València quan encara quedava la major part del públic assistent. Morales, després de dir-li «ací la tens, campió», li va regalar la seua camiseta.

 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Els accidents laborals causen 12 morts en la Comunitat Valenciana fins a març

Els accidents laborals provoquen 170 morts a Espanya en el primer trimestre, 12 d'elles en la Comunitat Valenciana, on totes les defuncions es produïxen durant la jornada de treball.

Els ajuntaments activen projectes locals per a 120.000 vivendes de protecció pública

Els ajuntaments poden posar en marxa Projectes Residencials Locals per a promoure fins a 120.000 vivendes de protecció pública en sòls dotacionals i patrimonials hui infrautilitzats.

El Suprem reclama de nou al Parlament Europeu alçar la immunitat de Alvise per assetjament

El Tribunal Suprem sol·licita per tercera vegada al Parlament Europeu el suplicatori per a retirar la immunitat a l'eurodiputat Luis Perez, Alvise, i investigar-li per presumpte assetjament i revelacion de secrets a exmembres del seu partit.

Catalá reclama al Govern una reunió pel Sidi Saler després d’un any sense resposta

L'alcaldessa de València, María José Catalá, manté la seua exigència de reunir-se amb el Ministeri per a la Transició Ecològica per a definir el futur de l'antic hotel Sidi Saler, tancat i abandonat, després de més d'un any sense resposta.

La Guàrdia Civil d’Alacant honra als agents morts en el seu 182 aniversari

La Guàrdia Civil d'Alacant va celebrar el 182 aniversari de la seua fundació amb un acte institucional marcat per l'homenatge als agents morts i ferits a Huelva i el reconeixement als guàrdies retirats.

València destina més de 1,8 milions a renovar el sanejament dels Poblats Marítims

L'Ajuntament de València invertix 1,81 milions a modernitzar la xarxa de sanejament dels Poblats Marítims per a millorar l'evacuació d'aigües pluvials i residuals i reforçar la resposta davant pluges intenses.

València i Raig es juguen a Mestalla la permanència i somiar amb Europa

València i Rayo Vallecano, separats per un punt, s'enfronten a Mestalla amb la permanència en joc i la sèptima plaça europea encara a l'abast en LaLiga.

Corberán fixa l’objectiu en els 45 punts davant un Raig finalista europeu

Carlos Corberán insistix que el més ambiciós per al València és aconseguir els 45 punts davant el Rayo Vallecano, finalista europeu, i centra tot el discurs en el pròxim partit a Mestalla.