Igualtat incorpora per primera vegada al Telèfon d’atenció a víctimes de violència sobre la dona a quatre advocades

VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS)

La vicepresidenta i consellera de Servicis Socials, Igualtat i Habitatge, Susana Camarero, ha anunciat «la incorporació, per primera vegada, de quatre advocades especialitzades en les formes de violència contra les dones» al Servici d’Atenció Telefònica Permanent integrat als Centres Dona 24 hores.

Així ho ha comunicat Susana Camarero, durant la seua visita a les noves instal·lacions que prestaran el Servici d’Atenció Telefònica Permanent acompanyada de la secretària autonòmica d’Igualtat i Diversitat, Asunción Quinzá, i del Comissionat per a la Lluita contra la Violència sobre la Dona, Felip Del Baño.

Sobre este tema, ha destacat la millora que suposa per a este servici d’atenció telefònica este nou contracte, que tindrà una durada de tres anys, amb un import d’adjudicació que ascendix a 3.068.099,11 d’euros, realitzat a través de l’empresa Atenzia.

Esta línia telefònica oferirà una major atenció psicosocial juntament amb els servicis d’atenció, assistència i intervenció psicològica ja existents. A més, també comptarà amb la desviació de manera immediata al telèfon 112 de les trucades referides a situacions d’urgència i emergència de dones víctimes de violència.

Respecte a l’atenció jurídica, funcionarà tots els dies de l’any i atendran les trucades rebudes que requerisquen assessorament jurídic en matèria de violència contra les dones per a oferir atenció immediata.

En este sentit, Camarero ha afirmat que, «amb la inclusió d’estes mesures, la Conselleria, a través del Comissionat per a la Lluita contra la Violència sobre la Dona, demostra el compromís i la importància que té este servici d’atenció personalitzada i individualitzada, i l’impuls que es realitza des de la Generalitat per a posar a l’abast de les dones que patixen violència variats recursos per a ajudar-les i protegir-les».

Esta assistència telefònica d’informació i assessorament va dirigit a víctimes de violència sobre la dona, els seus fills i filles i a la ciutadania en general que ho necessite, així com a professionals implicats en esta problemàtica que requerisquen d’informació i coordinació.

A més, esta línia telefònica gratuïta (900 580 888) és un dels recursos assistencials de la Xarxa de Centres Dona que oferix a les víctimes una atenció immediata i una resposta ràpida les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any i que des de la seua implantació fa dues dècades ha rebut un milió de trucades.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.