Incrementen a quasi 52.800 les víctimes palestines a causa de l’ofensiva israeliana a Gaza

La situació a la Franja de Gaza es torna cada vegada més crítica, amb un augment alarmant del nombre de víctimes a causa de l’ofensiva militar d’Israel que va començar el 7 d’octubre de 2023. Segons les dades recentment proporcionades pel Ministeri de Sanitat de Gaza, la xifra de morts s’ha elevat a 52.800 palestins, amb més de 119.349 persones ferides.

A més, durant les últimes 24 hores, s’han registrat 27 morts i 85 ferits que han arribat als hospitals de la zona, la qual cosa evidència la gravetat dels atacs continus.

Des del 18 de març, quan Israel va trencar l’alto el foc amb Hamàs establert al gener, s’han confirmat 2.678 morts i 7.308 ferits. És important destacar que molts cossos de víctimes podrien estar atrapats entre els enderrocs o als carrers, ja que els serveis d’emergència no poden accedir a diverses localitzacions a causa de la intensitat dels combats.

L’Exèrcit d’Israel, per la seva banda, ha informat que en les darreres 24 hores ha atacat 60 objectius terroristes, incloent edificis militars i dipòsits d’armes. Aquesta acció forma part d’una estratègia més àmplia per combatre Hamàs i altres grups armats palestins que operen a la regió.

Les autoritats internacionals s’han mostrat cada vegada més preocupades per l’augment de les morts i la falta d’assistència humanitària, la qual cosa ha creat un clima de tensió i desesperació a la zona.

Últimes notícies

Quatre anys de presó per intentar matar a un perruquer amb un ganivet i un cúter a Benicarló

L'Audiència de Castelló imposa quatre anys de presó a un home que va intentar matar a un perruquer a Benicarló amb un ganivet i un cúter i l'obliga a indemnitzar-li per les greus seqüeles oculars.

Sarabia apel·la a la ràbia de l’Elx per a les dos últimes jornades davant la lluita per la salvació

Eder Sarabia afirma que l'Elx arriba amb ràbia i convicció a les dos últimes jornades de Lliga, clau per a certificar la permanència, i advertix de l'exigència del dol davant el Getafe.

Arranca a València una multitudinària manifestació de docents i estudiants en defensa de l’educació pública

Milers de docents i estudiants marxen pel centre de València en el quint dia consecutiu de vaga indefinida del professorat, a l'espera d'una nova reunió amb la Conselleria d'Educació.

Marcelino fixa com a objectiu exigir al màxim el rendiment del Vila-real després d’assegurar la Champions

Marcelino subratlla que, després d'assegurar la classificació per a la Lliga de Campions, el Vila-real busca mantindre la màxima exigència, barallar per la tercera plaça i superar un exigent dol a Vallecas davant un Raig ja salvat.

Diana Morant urgix a Pérez Llorca a acudir a la negociació amb els sindicats docents i frenar la vaga

Diana Morant reclama al president de la Generalitat que s'assega el dilluns en la taula de negociació amb els sindicats docents per a frenar la vaga indefinida i l'acusa de desatendre la major crisi educativa recent en la Comunitat Valenciana.

Els taxistes col·lapsen el centre de València en una nova protesta contra les VTC

Els taxistes valencians realitzen una nova marxa lenta pel centre de València per a exigir una regulació més restrictiva de les VTC i denunciar el buit normatiu actual.

Experts alerten que eliminar el gluten per moda provoca dèficits nutricionals

El Col·legi de Dietistes-Nutricionistes de la Comunitat Valenciana advertix que retirar el gluten sense diagnòstic mèdic pot causar dèficits nutricionals, empitjorar la relació amb el menjar i dificultar el diagnòstic de celiaquia.

Detingudes 31 persones en el major operatiu de la Guàrdia Civil contra la droga flakka a Espanya

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que distribuïa flakka per missatgeria des d'altres països europeus a València, amb 31 detinguts, dos a la presó preventiva, i quasi quatre quilos d'esta droga confiscats.