8.3 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Incrementen a quasi 52.800 les víctimes palestines a causa de l’ofensiva israeliana a Gaza

La situació a la Franja de Gaza es torna cada vegada més crítica, amb un augment alarmant del nombre de víctimes a causa de l’ofensiva militar d’Israel que va començar el 7 d’octubre de 2023. Segons les dades recentment proporcionades pel Ministeri de Sanitat de Gaza, la xifra de morts s’ha elevat a 52.800 palestins, amb més de 119.349 persones ferides.

A més, durant les últimes 24 hores, s’han registrat 27 morts i 85 ferits que han arribat als hospitals de la zona, la qual cosa evidència la gravetat dels atacs continus.

Des del 18 de març, quan Israel va trencar l’alto el foc amb Hamàs establert al gener, s’han confirmat 2.678 morts i 7.308 ferits. És important destacar que molts cossos de víctimes podrien estar atrapats entre els enderrocs o als carrers, ja que els serveis d’emergència no poden accedir a diverses localitzacions a causa de la intensitat dels combats.

L’Exèrcit d’Israel, per la seva banda, ha informat que en les darreres 24 hores ha atacat 60 objectius terroristes, incloent edificis militars i dipòsits d’armes. Aquesta acció forma part d’una estratègia més àmplia per combatre Hamàs i altres grups armats palestins que operen a la regió.

Les autoritats internacionals s’han mostrat cada vegada més preocupades per l’augment de les morts i la falta d’assistència humanitària, la qual cosa ha creat un clima de tensió i desesperació a la zona.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.