Incrementen a quasi 52.800 les víctimes palestines a causa de l’ofensiva israeliana a Gaza

La situació a la Franja de Gaza es torna cada vegada més crítica, amb un augment alarmant del nombre de víctimes a causa de l’ofensiva militar d’Israel que va començar el 7 d’octubre de 2023. Segons les dades recentment proporcionades pel Ministeri de Sanitat de Gaza, la xifra de morts s’ha elevat a 52.800 palestins, amb més de 119.349 persones ferides.

A més, durant les últimes 24 hores, s’han registrat 27 morts i 85 ferits que han arribat als hospitals de la zona, la qual cosa evidència la gravetat dels atacs continus.

Des del 18 de març, quan Israel va trencar l’alto el foc amb Hamàs establert al gener, s’han confirmat 2.678 morts i 7.308 ferits. És important destacar que molts cossos de víctimes podrien estar atrapats entre els enderrocs o als carrers, ja que els serveis d’emergència no poden accedir a diverses localitzacions a causa de la intensitat dels combats.

L’Exèrcit d’Israel, per la seva banda, ha informat que en les darreres 24 hores ha atacat 60 objectius terroristes, incloent edificis militars i dipòsits d’armes. Aquesta acció forma part d’una estratègia més àmplia per combatre Hamàs i altres grups armats palestins que operen a la regió.

Les autoritats internacionals s’han mostrat cada vegada més preocupades per l’augment de les morts i la falta d’assistència humanitària, la qual cosa ha creat un clima de tensió i desesperació a la zona.

Últimes notícies

Lleuger descens de les temperatures i possibles ruixats esta vesprada a l’interior de Castellon

La Comunitat Valenciana vivira una jornada de cels poc nuvolosos, lleuger descens de les maximas en Castellon i possibilitat de ruixats amb tempesta esta vesprada a l'interior nord.

Sis sindicalistes es tanquen en Educació després d’una nova ruptura de la negociació de la vaga docent

Sis sindicalistes de STEPV, UGT i CCOO es tanquen en la Conselleria d'Educació després de trencar-se de nou la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari valencià.

Amaia enlluerna amb veu i complicitat en un Roig Arena entregat

Amaia oferix en el Roig Arena de València un concert íntim i festiu alhora, en el penúltim directe del seu gira Arenas amb el disc Si òbric els ulls no és real.

Els sis sindicalistes tancats en Educació abandonen la Conselleria després de trencar amb la negociació

Els sis representants de STEPV, UGT i CCOO que van romandre tancats en la Conselleria d'Educació han eixit de les instal·lacions de matinada i anuncien que no acudiran a la taula sectorial convocada per a este dilluns.

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.