16.5 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Israel intercepta un míssil disparat des de Iemen mentre els hutíes intensifiquen els seus atacs

Tel Aviv, 9 (EUROPA PRESS)

Les Forces de Defensa d’Israel (FDI) han interceptat, aquest divendres a primera hora de la vesprada, un míssil procedent de Iemen, llançat pels rebels hutíes. Aquest incident ha provocat l’activació dels sistemes d’alerta en el centre i el sud del territori israelià per a prevenir possibles danys.

En un primer moment, l’Exèrcit va alertar sobre el llançament i va iniciar els treballs per a interceptar l’amenaça, moment en què van sonar les alarmes com a mesura preventiva. Els rebels hutíes han incrementat els seus atacs contra objectius israelians després que les FDI reprengueren la seva ofensiva militar sobre la Franja de Gaza. De fet, el diumenge passat, un atac similar va fer que sis persones resultaren ferides per l’impacte d’un projectil en els voltants de l’Aeroport Internacional Ben Gurión, situat als afores de Tel Aviv.

Com a resposta, Israel ha dut a terme una successió de bombardejos sobre objectius que considera estratègics, entre els quals destaca l’aeroport de Saná i el seu port. No obstant això, els Estats Units van anunciar aquesta setmana un acord per cessar les seves operacions, argumentant que els hutíes s’havien compromés a respectar la llibertat de navegació en la zona.

Últimes notícies

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.

Bernabé sosté que Feijóo ha de marxar-se després de mentir en la seua declaració per la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de mentir en la seua declaració com a testimoni per la DANA de València i ha reclamat la seua eixida. També ha anunciat que acudirà a la comissió del Senat per a explicar la seua actuació.

L’Elx tanca una primera volta notable i encarrila la permanència

acabat d'ascendir i amb la plantilla en construcció, l'Elx ha tancat una primera volta notable: 23 punts i sis de marge sobre el descens impulsats per un joc ambiciós.

El València tanca la seua segona pitjor primera tornada amb 17 punts

El València ha tancat la primera volta amb 17 punts després d'empatar 1-1 davant l'Elx, el seu segon pitjor registre en una Lliga de 20 equips. Torna al descens, sense victòries fora i amb creixent malestar en la graderia.

El Vila-real ha firmat la millor primera tornada de la seua història amb un partit per disputar

Amb 41 punts en 18 jornades i el dol davant el Llevant encara per jugar, el Vila-real supera els seus registres de 2010-11 i 2015-16. Només ha caigut davant Madrid, Atlètic i Barça.

El València CF tanca la seua segona pitjor primera tornada en una Lliga de 20 equips

El València CF ha acabat la primera volta amb 17 punts després del 1-1 davant l'Elx a Mestalla i tanca la seua segona pitjor primera part en una Lliga de 20 equips. Només ha sumat tres victòries i torna a caure a llocs de descens.

L’aeroport de Castelló tanca 2025 amb rècord de 318.309 passatgers i 14 rutes

L'aeroport de Castelló ha tancat 2025 amb 318.309 viatgers, un 16% més que en 2024, i la seua major oferta fins ara: 14 rutes regulars. També ha marcat rècord de moviments amb 12.401 operacions, mentres avança la seua activitat industrial i aeroespacial.

Víctimes de la dana convoquen una concentració per l’acarament entre Pradas i Cuenca

Les associacions de víctimes de la dana han cridat a concentrar-se este dilluns a les 9.00 davant el jutjat de Catarroja, coincidint amb l'acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca. La jutgessa busca aclarir contradiccions sobre la gestió del confinament durant l'emergència que va deixar 230 morts.