Israel intercepta un míssil disparat des de Iemen mentre els hutíes intensifiquen els seus atacs

Tel Aviv, 9 (EUROPA PRESS)

Les Forces de Defensa d’Israel (FDI) han interceptat, aquest divendres a primera hora de la vesprada, un míssil procedent de Iemen, llançat pels rebels hutíes. Aquest incident ha provocat l’activació dels sistemes d’alerta en el centre i el sud del territori israelià per a prevenir possibles danys.

En un primer moment, l’Exèrcit va alertar sobre el llançament i va iniciar els treballs per a interceptar l’amenaça, moment en què van sonar les alarmes com a mesura preventiva. Els rebels hutíes han incrementat els seus atacs contra objectius israelians després que les FDI reprengueren la seva ofensiva militar sobre la Franja de Gaza. De fet, el diumenge passat, un atac similar va fer que sis persones resultaren ferides per l’impacte d’un projectil en els voltants de l’Aeroport Internacional Ben Gurión, situat als afores de Tel Aviv.

Com a resposta, Israel ha dut a terme una successió de bombardejos sobre objectius que considera estratègics, entre els quals destaca l’aeroport de Saná i el seu port. No obstant això, els Estats Units van anunciar aquesta setmana un acord per cessar les seves operacions, argumentant que els hutíes s’havien compromés a respectar la llibertat de navegació en la zona.

Últimes notícies

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.

Elx i Getafe confirmen els seus onces: quatre canvis locals i onze azulón repetit

Elx i Getafe encaren el seu dol de LaLiga amb apostes oposades: els il·licitans introduïxen quatre canvis en l'onze inicial i el conjunt azulón repetix l'alineació que li va donar resultat en la jornada anterior.

Iker Losada entra com a novetat en el Llevant i Samu Costa torna al Mallorca

Llevant i Mallorca s'enfronten en el Ciutat de València en un dol clau per la permanència, amb l'entrada d'Iker Losada en l'atac local i el retorn de Samu Costa en els balears.

Alerta groga per tempestes a l’interior de València i Alacant i sud de Castelló

El Centre de Coordinació d'Emergències activa l'avís groc per tempestes i pluja forta a l'interior d'Alacant, l'interior de València i l'interior sud de Castelló, mentres la resta de la Comunitat Valenciana queda sense risc.

Awa Fam s’acomiada campiona del València Basket abans de partir a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i posa rumb a la WNBA i al Project B, amb la ferma intenció de tornar al club taronja.

El quart títol de Lliga del València Basket arriba amb rècord històric de públic femení

El València Basket femení va conquistar la seua quarta Lliga i va firmar el rècord d'assistència en un partit com a local, amb 7.647 espectadors en el Roig Arena.