8.6 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Jana Fernández i Inma Gabarro, novetats en la llista per al doble duel davant de Dinamarca

MADRID, 22 (EUROPA PRESS)

La defensa del FC Barcelona Jana Fernández i la davantera del Sevilla Inma Gabarro són les principals novetats de la llista de la seleccionadora nacional femenina de futbol Montse Tomé per al doble duel davant de Dinamarca corresponent a la fase de classificació per a l’Eurocopa del 2025 que es disputarà a Suïssa.

La futbolista blaugrana torna a una convocatòria de l’Absoluta un any després de debutar i d’haver estat en la prellista per al Mundial, mentre que la campiona del món Sub-20 entra de nou en els plans de l’asturiana, que en el seu cicle ja la hi havia cridat, encara que no havia estat en l’anterior. A més, també retorna una campiona del món com Oihane Hernández (Reial Madrid), qui es va perdre l’última cita per lesió.

L’actual campiona del món, líder del seu grup després dels seus dos triomfs davant de Bèlgica (0-7) i Txèquia (3-1), visitarà a Velje Dinamarca, el seu teòric principal rival pel primer lloc, el 31 de maig, i després el rebrà a l’Heliodoro Rodríguez López de Santa Cruz de Tenerife el 4 de juny. Les 24 jugadores seleccionades arrancaran la concentració dilluns que ve 27 de maig a la Ciutat del Futbol de Las Rozas (Madrid).

–LLISTA DE CONVOCADES.

PORTERES: Misa Rodríguez (Reial Madrid), Cata Coll (Barcelona) y Elene Lete (Reial Societat).

DEFENSES: Irene Paredes, Ona Batlle y Jana Fernández (FC Barcelona), Laia Aleixandri (Manchester City), María Méndez (Llevant), Laia Codina (Arsenal), Olga Carmona i Oihane Hernández (Reial Madrid).

MIGCAMPISTES: Aitana Bonmatí, Alexia Putellas i Vicky López (FC Barcelona), Jenni Hermoso (Tigres), Tere Abelleira y Maite Oroz (Reial Madrid).

DAVANTERES: Mariona Caldentey i Salma Paralluelo (FC Barcelona), Athenea del Castillo (Reial Madrid), Eva Navarro (Atlètic de Madrid), Lucía García (Manchester United), Alba Redondo (Llevant) i Inma Gabarro (Sevilla).

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.