Jana Fernández i Inma Gabarro, novetats en la llista per al doble duel davant de Dinamarca

MADRID, 22 (EUROPA PRESS)

La defensa del FC Barcelona Jana Fernández i la davantera del Sevilla Inma Gabarro són les principals novetats de la llista de la seleccionadora nacional femenina de futbol Montse Tomé per al doble duel davant de Dinamarca corresponent a la fase de classificació per a l’Eurocopa del 2025 que es disputarà a Suïssa.

La futbolista blaugrana torna a una convocatòria de l’Absoluta un any després de debutar i d’haver estat en la prellista per al Mundial, mentre que la campiona del món Sub-20 entra de nou en els plans de l’asturiana, que en el seu cicle ja la hi havia cridat, encara que no havia estat en l’anterior. A més, també retorna una campiona del món com Oihane Hernández (Reial Madrid), qui es va perdre l’última cita per lesió.

L’actual campiona del món, líder del seu grup després dels seus dos triomfs davant de Bèlgica (0-7) i Txèquia (3-1), visitarà a Velje Dinamarca, el seu teòric principal rival pel primer lloc, el 31 de maig, i després el rebrà a l’Heliodoro Rodríguez López de Santa Cruz de Tenerife el 4 de juny. Les 24 jugadores seleccionades arrancaran la concentració dilluns que ve 27 de maig a la Ciutat del Futbol de Las Rozas (Madrid).

–LLISTA DE CONVOCADES.

PORTERES: Misa Rodríguez (Reial Madrid), Cata Coll (Barcelona) y Elene Lete (Reial Societat).

DEFENSES: Irene Paredes, Ona Batlle y Jana Fernández (FC Barcelona), Laia Aleixandri (Manchester City), María Méndez (Llevant), Laia Codina (Arsenal), Olga Carmona i Oihane Hernández (Reial Madrid).

MIGCAMPISTES: Aitana Bonmatí, Alexia Putellas i Vicky López (FC Barcelona), Jenni Hermoso (Tigres), Tere Abelleira y Maite Oroz (Reial Madrid).

DAVANTERES: Mariona Caldentey i Salma Paralluelo (FC Barcelona), Athenea del Castillo (Reial Madrid), Eva Navarro (Atlètic de Madrid), Lucía García (Manchester United), Alba Redondo (Llevant) i Inma Gabarro (Sevilla).

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.