8.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Jana Fernández i Inma Gabarro, novetats en la llista per al doble duel davant de Dinamarca

MADRID, 22 (EUROPA PRESS)

La defensa del FC Barcelona Jana Fernández i la davantera del Sevilla Inma Gabarro són les principals novetats de la llista de la seleccionadora nacional femenina de futbol Montse Tomé per al doble duel davant de Dinamarca corresponent a la fase de classificació per a l’Eurocopa del 2025 que es disputarà a Suïssa.

La futbolista blaugrana torna a una convocatòria de l’Absoluta un any després de debutar i d’haver estat en la prellista per al Mundial, mentre que la campiona del món Sub-20 entra de nou en els plans de l’asturiana, que en el seu cicle ja la hi havia cridat, encara que no havia estat en l’anterior. A més, també retorna una campiona del món com Oihane Hernández (Reial Madrid), qui es va perdre l’última cita per lesió.

L’actual campiona del món, líder del seu grup després dels seus dos triomfs davant de Bèlgica (0-7) i Txèquia (3-1), visitarà a Velje Dinamarca, el seu teòric principal rival pel primer lloc, el 31 de maig, i després el rebrà a l’Heliodoro Rodríguez López de Santa Cruz de Tenerife el 4 de juny. Les 24 jugadores seleccionades arrancaran la concentració dilluns que ve 27 de maig a la Ciutat del Futbol de Las Rozas (Madrid).

–LLISTA DE CONVOCADES.

PORTERES: Misa Rodríguez (Reial Madrid), Cata Coll (Barcelona) y Elene Lete (Reial Societat).

DEFENSES: Irene Paredes, Ona Batlle y Jana Fernández (FC Barcelona), Laia Aleixandri (Manchester City), María Méndez (Llevant), Laia Codina (Arsenal), Olga Carmona i Oihane Hernández (Reial Madrid).

MIGCAMPISTES: Aitana Bonmatí, Alexia Putellas i Vicky López (FC Barcelona), Jenni Hermoso (Tigres), Tere Abelleira y Maite Oroz (Reial Madrid).

DAVANTERES: Mariona Caldentey i Salma Paralluelo (FC Barcelona), Athenea del Castillo (Reial Madrid), Eva Navarro (Atlètic de Madrid), Lucía García (Manchester United), Alba Redondo (Llevant) i Inma Gabarro (Sevilla).

Últimes notícies

El Llevant tanca el fitxatge de Tay Abed fins a 2029

El Llevant incorpora a l'extrem esquerrà Tay Abed amb contracte fins a 2029 després d'un xicotet traspàs des del PSV. El jugador, de 21 anys i amb passaport espanyol, ja treballa als ordes de Luís Castro.

Mercadona ha iniciat la selecció de 400 treballadors per al seu nou buc en línia a Madrid

La cadena ha obert el procés per a contractar 400 persones en el seu nou magatzem dedicat al canal en línia en Vila de Vallecas. Les vacants, amb contracte indefinit i salaris des de 975 a 2.346 euros bruts, preveuen incorporació a l'estiu.

Desmantellen una macrofàbrica il·legal de tabac a Muro de Alcoy amb material per més de 3 milions

La Guàrdia Civil ha desmantellat una macrofàbrica il·legal de tabac a Muro de Alcoy amb material valorat en més de tres milions. Hi ha dos detinguts i 300.000 paquets intervinguts.

Pérez Llorca ha encapçalat un minut de silenci per la tragèdia de Adamuz en l’arrancada de Fitur

El president de la Generalitat ha guardat un minut de silenci per l'accident de Adamuz en l'inici de Fitur i ha firmat condols en l'expositor andalús.

Veïns de les platges de Sagunt denuncien abandó després dels danys de la borrasca Harry

L'Associació Veïnal de Almardà, Corint i Malva-rosa ha denunciat que la borrasca Harry ha deixat al descobert l'abandó institucional i l'erosió del nord de Sagunt. Reclamen defenses permanents, la licitació urgent del projecte de regeneració i un pla real de protecció costanera.

Catorze comunitats en avís per neu, pluja i vent; Galícia, en roig per ones de fins a 9 metres

Catorze comunitats estan en alerta per neu, pluja, vent, allaus i temporal marítim. Galícia activa el nivell roig per mala mar, i Astúries, Cantàbria i Balears passen a taronja.

Els maquinistes convoquen una vaga general ferroviària després dels accidents mortals d’Adamuz i Gelida

Semaf denuncia el deteriorament de la xarxa i exigeix garanties de seguretat després de la mort de tres maquinistes en 48 hores

Un descarrilament a Gelida deixa un mort i desenes de ferits a la línia R4 de Rodalies

El tren ha xocat contra un mur de contenció que s’ha desprès i ha caigut sobre la via