La indemnització mitjana del Consorci per a vehicles afectats arriba a 8.000 euros i per a comerços a 36.000

VALÈNCIA, 5 (EUROPA PRESS)

El ministre d’Economia, Comerç i Empresa, Carlos Cuerpo, ha informat que la indemnització mitjana del Consorci de Compensació d’Assegurances pels vehicles afectats per la dana ascendix a 8.000 euros, mentre que la compensació mitjana per a comerços és de 36.000 euros.

Així ho ha explicat este dijous el ministre, en declaracions als mitjans, abans de mantindre a València una jornada de treball per a reunir-se amb sindicats, empresaris i associacions per a fer seguiment de la situació econòmica després de la dana. El ministre acudirà després a zones empresarials i empreses afectades. En la seua visita, ha llançat un missatge de “tranquil·litat” sobre que les ajudes arribaran “al més prompte possible”.

Cuerpo ha indicat que, fins ara, el Consorci ha pagat 130 milions en indemnitzacions tant per vehicles com a habitatges, locals comercials i a nivell industrial, enfront dels prop de 92 milions d’euros que estaven abonats a principis de setmana.

El ministre ha destacat també que el dilluns passat ja es van desemborsar 144 milions d’ajudes directes a autònoms i empresaris per part de l’Agència Tributària, que suposen més del 70% de les ajudes que s’havien sol·licitat.

A més, ha posat en valor que, en les quatre primeres setmanes després de la dana, el Govern central haja aprovat tres reials decrets llei amb un total d’ajudes per més de 16.600 milions d’euros que ja s’estan “desplegant”.

“Tenim dades que jo crec que són molt prometedors sobre les ajudes que ja han arribat. Som conscients, evidentment, que encara queda molt i que hi ha molta gent a la qual encara no li ha arribat, però les ajudes estan aplegant i cada vegada amb més velocitat. I açò jo crec que és el missatge de tranquil·litat que volem transmetre. Estem treballant perquè arriben al més prompte possible”, ha assenyalat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘vas vindre en pastera’ i l’àrbitre deté el joc

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir d'un comentari racista en el minut 78 de l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol i va parar el partit tres minuts.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.