La Marina Nord de València serà l’epicentre d’esports urbans amb el VESO i les Urban World Sèries

MADRID, 29 (EUROPA PRESS)

El festival cultural i esportiu VESO i les Urban World Sèries convertiran a València, a la Marina Nord, en l’epicentre dels esports urbans d’Espanya en els pròxims dies, quan la quarta edició del certamen porte a les seues instal·lacions potser d’esports com el bàsquet 3×3, skate o BMX, entre altres.

El Centre Cultural i Deportivo La Petxina de València va acollir hui dimarts la presentació de la quarta edició del VESO i les Urban World Sèries a València, un certamen que s’integra en un circuit nacional i internacional que engloba ciutats com Madrid, Barcelona, Porto o Lió.

El seu director i creador, Llorenç Miralles, va assenyalar en la presentació que este acord representa d’una banda la visió de l’aposta pels esports urbans de la capital del Turia, al mateix temps que evidencia el creixement d’este tipus de modalitats entre diferents tipus de públic.

El director esportiu de la prova, Toni Álvarez, va destacar que atletes olímpics i disciplines que «miren a un possible futur en els Jocs» estiguen presents en un entorn com La Marina, on el mar i l’aire lliure reflectix perfectament la filosofia d’este tipus d’esports.

La directora gerent de la Fundació Esportiva Municipal de València, María Ángeles Vidal, va realitzar un símil amb el fet «que els xiquets i xiquetes puguen tornar a jugar en el carrer» i, en el futur, convertir aquest capacitat de gaudi infantil en un hàbit «saludable i fins i tot en una professió». «Estem encantats que l’esdeveniment cresca en la ciutat i esperem seguir gaudint-ho molts anys», va assegurar.

Una representació dels noms que seran protagonistes del 31 d’octubre al 3 de novembre van estar presents en la compareixença: Oriol Inglada, de BMX Street; Encalle Hernández, de BMX Flatland , Mónica Sánchez d’Escalada i Alex Ríos de Skateboarding.

Tots han coincidit a posar en valor la proposta tant per a gent jove com a més adulta, en un combinat d’espectacle esportiu, tallers, concerts i food trucks amb gastronomia de proximitat en un entorn pegat al Mediterrani.

Últimes notícies

El Defensor del Poble obri una investigació per l’actuació policial en una protesta docent a València

El Defensor del Poble ha sol·licitat a la Direcció General de la Policia un informe detallat i material audiovisual sobre l'actuació d'un agent que presumptament va agredir a una mestra durant una manifestació de docents a València.

El Govern responsabilitza a l’Ajuntament de València de gestionar l’acampada de docents

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana sosté que és l'Ajuntament de València qui ha d'autoritzar i, si és el cas, retirar l'acampada de docents en la plaça de la Verge, en el marc de la vaga indefinida iniciada l'11 de maig.

Callosa de Segura declara tres dies de dol per l’últim crim masclista

L'Ajuntament de Callosa de Segura ha decretat tres dies de dol oficial per l'últim crim masclista i ha cridat la ciutadania a guardar un minut de silenci davant el consistori.

La Generalitat rebutja una negociació bilateral del finançament i reclama el CPFF

La Generalitat insistix que la reforma del finançament autonòmic ha de debatre's de manera multilateral en el Consell de Política Fiscal i Financera i descarta reunions bilaterals amb Hisenda.

Detinguda la parella de la dona assassinada per escanyament a Callosa de Segura

La Guàrdia Civil ha detingut a la parella d'una dona trobada morta per escanyament a Callosa de Segura, en un presumpte nou cas de violència masclista.

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament convoca una vaga de famílies el 5 de juny

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic convoca una vaga de famílies el 5 de juny per a buidar les aules i recolzar al professorat en la quarta setmana de vaga indefinida.

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.