13.4 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

La Marina Nord de València serà l’epicentre d’esports urbans amb el VESO i les Urban World Sèries

MADRID, 29 (EUROPA PRESS)

El festival cultural i esportiu VESO i les Urban World Sèries convertiran a València, a la Marina Nord, en l’epicentre dels esports urbans d’Espanya en els pròxims dies, quan la quarta edició del certamen porte a les seues instal·lacions potser d’esports com el bàsquet 3×3, skate o BMX, entre altres.

El Centre Cultural i Deportivo La Petxina de València va acollir hui dimarts la presentació de la quarta edició del VESO i les Urban World Sèries a València, un certamen que s’integra en un circuit nacional i internacional que engloba ciutats com Madrid, Barcelona, Porto o Lió.

El seu director i creador, Llorenç Miralles, va assenyalar en la presentació que este acord representa d’una banda la visió de l’aposta pels esports urbans de la capital del Turia, al mateix temps que evidencia el creixement d’este tipus de modalitats entre diferents tipus de públic.

El director esportiu de la prova, Toni Álvarez, va destacar que atletes olímpics i disciplines que “miren a un possible futur en els Jocs” estiguen presents en un entorn com La Marina, on el mar i l’aire lliure reflectix perfectament la filosofia d’este tipus d’esports.

La directora gerent de la Fundació Esportiva Municipal de València, María Ángeles Vidal, va realitzar un símil amb el fet “que els xiquets i xiquetes puguen tornar a jugar en el carrer” i, en el futur, convertir aquest capacitat de gaudi infantil en un hàbit “saludable i fins i tot en una professió”. “Estem encantats que l’esdeveniment cresca en la ciutat i esperem seguir gaudint-ho molts anys”, va assegurar.

Una representació dels noms que seran protagonistes del 31 d’octubre al 3 de novembre van estar presents en la compareixença: Oriol Inglada, de BMX Street; Encalle Hernández, de BMX Flatland , Mónica Sánchez d’Escalada i Alex Ríos de Skateboarding.

Tots han coincidit a posar en valor la proposta tant per a gent jove com a més adulta, en un combinat d’espectacle esportiu, tallers, concerts i food trucks amb gastronomia de proximitat en un entorn pegat al Mediterrani.

Últimes notícies

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.