La Marina Nord de València serà l’epicentre d’esports urbans amb el VESO i les Urban World Sèries

MADRID, 29 (EUROPA PRESS)

El festival cultural i esportiu VESO i les Urban World Sèries convertiran a València, a la Marina Nord, en l’epicentre dels esports urbans d’Espanya en els pròxims dies, quan la quarta edició del certamen porte a les seues instal·lacions potser d’esports com el bàsquet 3×3, skate o BMX, entre altres.

El Centre Cultural i Deportivo La Petxina de València va acollir hui dimarts la presentació de la quarta edició del VESO i les Urban World Sèries a València, un certamen que s’integra en un circuit nacional i internacional que engloba ciutats com Madrid, Barcelona, Porto o Lió.

El seu director i creador, Llorenç Miralles, va assenyalar en la presentació que este acord representa d’una banda la visió de l’aposta pels esports urbans de la capital del Turia, al mateix temps que evidencia el creixement d’este tipus de modalitats entre diferents tipus de públic.

El director esportiu de la prova, Toni Álvarez, va destacar que atletes olímpics i disciplines que “miren a un possible futur en els Jocs” estiguen presents en un entorn com La Marina, on el mar i l’aire lliure reflectix perfectament la filosofia d’este tipus d’esports.

La directora gerent de la Fundació Esportiva Municipal de València, María Ángeles Vidal, va realitzar un símil amb el fet “que els xiquets i xiquetes puguen tornar a jugar en el carrer” i, en el futur, convertir aquest capacitat de gaudi infantil en un hàbit “saludable i fins i tot en una professió”. “Estem encantats que l’esdeveniment cresca en la ciutat i esperem seguir gaudint-ho molts anys”, va assegurar.

Una representació dels noms que seran protagonistes del 31 d’octubre al 3 de novembre van estar presents en la compareixença: Oriol Inglada, de BMX Street; Encalle Hernández, de BMX Flatland , Mónica Sánchez d’Escalada i Alex Ríos de Skateboarding.

Tots han coincidit a posar en valor la proposta tant per a gent jove com a més adulta, en un combinat d’espectacle esportiu, tallers, concerts i food trucks amb gastronomia de proximitat en un entorn pegat al Mediterrani.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguts dos hòmens amb quasi 20 quilos de marihuana en un cotxe dins d’una nau a la Vall d’Albaida

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens després de trobar 19.890 grams de marihuana envasada al buit en un cotxe aparcat dins d'una nau d'un polígon de la Vall d'Albaida. Les diligències han sigut remeses al jutjat d'Ontinyent.

Detingut un regidor d’Altea de Compromís per bufetejar i lesionar a la seua parella

La Guàrdia Civil va detindre a l'edil Rafael Ramón Mompó en una vivenda de Xàbia. No constaven antecedents i l'alcalde li retira competències de manera cautelar.

Mor un home de 51 anys després de xocar el seu cotxe contra un semàfor a Sant Vicent del Raspeig

El sinistre va ocórrer de matinada i el SAMU va intentar reanimar-lo sense èxit. El cap de setmana va deixar una altra víctima mortal a la província en un xoc entre furgoneta i tractor.

Detingut un home a Albatera per clavar un tornavís al cap a un jove; està molt greu

Un home de 37 anys ha sigut detingut a Albatera després d'una batussa en la qual, presumptament, va clavar un tornavís al cap d'un jove de 25 anys. El ferit va ser traslladat a l'hospital amb la ferramenta incrustada i seguix molt greu; es preveu que l'arrestat passe hui a disposició judicial.

MariLuz, 85 anys i més de sis dècades en l’Ofrena, espera que no siga l’última desfilada

Als seus 85 anys, MariLuz Marín tornarà a desfilar en l'Ofrena de les Falles després de més de sis dècades de tradició familiar i devoció, i confia a repetir.

Mor en caure per un penya-segat en intentar arreplegar unes ulleres a Pilar de la Horadada

Un home de 28 anys ha mort en precipitar-se uns deu metres per un penya-segat a Pilar de la Horadada quan intentava recuperar unes ulleres. El cos va ser rescatat de la mar pel GEAS de la Guàrdia Civil.

Detingut un regidor d’Altea de Compromís per bufetejar i causar lesions a la seua parella

L'edil de Servicis Jurídics, Contractació i Patrimoni d'Altea, Rafael Ramón Mompó (Compromís), ha sigut detingut a Xàbia per presumpta agressió a la seua parella. La Guàrdia Civil ho va detindre després d'un episodi que va deixar lesions no greus, mentres l'alcalde analitza possibles mesures.