La Marina Nord de València serà l’epicentre d’esports urbans amb el VESO i les Urban World Sèries

MADRID, 29 (EUROPA PRESS)

El festival cultural i esportiu VESO i les Urban World Sèries convertiran a València, a la Marina Nord, en l’epicentre dels esports urbans d’Espanya en els pròxims dies, quan la quarta edició del certamen porte a les seues instal·lacions potser d’esports com el bàsquet 3×3, skate o BMX, entre altres.

El Centre Cultural i Deportivo La Petxina de València va acollir hui dimarts la presentació de la quarta edició del VESO i les Urban World Sèries a València, un certamen que s’integra en un circuit nacional i internacional que engloba ciutats com Madrid, Barcelona, Porto o Lió.

El seu director i creador, Llorenç Miralles, va assenyalar en la presentació que este acord representa d’una banda la visió de l’aposta pels esports urbans de la capital del Turia, al mateix temps que evidencia el creixement d’este tipus de modalitats entre diferents tipus de públic.

El director esportiu de la prova, Toni Álvarez, va destacar que atletes olímpics i disciplines que “miren a un possible futur en els Jocs” estiguen presents en un entorn com La Marina, on el mar i l’aire lliure reflectix perfectament la filosofia d’este tipus d’esports.

La directora gerent de la Fundació Esportiva Municipal de València, María Ángeles Vidal, va realitzar un símil amb el fet “que els xiquets i xiquetes puguen tornar a jugar en el carrer” i, en el futur, convertir aquest capacitat de gaudi infantil en un hàbit “saludable i fins i tot en una professió”. “Estem encantats que l’esdeveniment cresca en la ciutat i esperem seguir gaudint-ho molts anys”, va assegurar.

Una representació dels noms que seran protagonistes del 31 d’octubre al 3 de novembre van estar presents en la compareixença: Oriol Inglada, de BMX Street; Encalle Hernández, de BMX Flatland , Mónica Sánchez d’Escalada i Alex Ríos de Skateboarding.

Tots han coincidit a posar en valor la proposta tant per a gent jove com a més adulta, en un combinat d’espectacle esportiu, tallers, concerts i food trucks amb gastronomia de proximitat en un entorn pegat al Mediterrani.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.