La Marina Nord de València serà l’epicentre d’esports urbans amb el VESO i les Urban World Sèries

MADRID, 29 (EUROPA PRESS)

El festival cultural i esportiu VESO i les Urban World Sèries convertiran a València, a la Marina Nord, en l’epicentre dels esports urbans d’Espanya en els pròxims dies, quan la quarta edició del certamen porte a les seues instal·lacions potser d’esports com el bàsquet 3×3, skate o BMX, entre altres.

El Centre Cultural i Deportivo La Petxina de València va acollir hui dimarts la presentació de la quarta edició del VESO i les Urban World Sèries a València, un certamen que s’integra en un circuit nacional i internacional que engloba ciutats com Madrid, Barcelona, Porto o Lió.

El seu director i creador, Llorenç Miralles, va assenyalar en la presentació que este acord representa d’una banda la visió de l’aposta pels esports urbans de la capital del Turia, al mateix temps que evidencia el creixement d’este tipus de modalitats entre diferents tipus de públic.

El director esportiu de la prova, Toni Álvarez, va destacar que atletes olímpics i disciplines que “miren a un possible futur en els Jocs” estiguen presents en un entorn com La Marina, on el mar i l’aire lliure reflectix perfectament la filosofia d’este tipus d’esports.

La directora gerent de la Fundació Esportiva Municipal de València, María Ángeles Vidal, va realitzar un símil amb el fet “que els xiquets i xiquetes puguen tornar a jugar en el carrer” i, en el futur, convertir aquest capacitat de gaudi infantil en un hàbit “saludable i fins i tot en una professió”. “Estem encantats que l’esdeveniment cresca en la ciutat i esperem seguir gaudint-ho molts anys”, va assegurar.

Una representació dels noms que seran protagonistes del 31 d’octubre al 3 de novembre van estar presents en la compareixença: Oriol Inglada, de BMX Street; Encalle Hernández, de BMX Flatland , Mónica Sánchez d’Escalada i Alex Ríos de Skateboarding.

Tots han coincidit a posar en valor la proposta tant per a gent jove com a més adulta, en un combinat d’espectacle esportiu, tallers, concerts i food trucks amb gastronomia de proximitat en un entorn pegat al Mediterrani.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.