2.4 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

La piragüista espanyola Miren Lazkano es fica en la final del C1 en eslalon

MADRID, 31 (EUROPA PRESS)

La piragüista espanyola Miren Lazkano es va classificar este dimecres a la final del C1 en eslalon, que es disputarà esta mateixa vesprada (17.25 hores), després d’una gran baixada en semifinals que li va permetre ficar-se en la lluita per les medalles sense passar dificultats.

Malgrat tocar dos portes en la seua baixada de semifinals, la qual cosa va suposar una penalització de quatre segons, i quan encara faltaven deu baixades a l’Estadi Nàutic de Vaires-sud-Marne, la de Sant Sebastià, de 27 anys, va completar una prova molt sòlida amb un temps de 114.27 segons, un temps que li va permetre no passar dificultats.

La txeca Gabriela Satkova va aconseguir la millor marca en ‘semis’ (105.55), mentre que Lazkano va marcar el dècim millor crono (116.27) a l’Estadi Nàutic de Vaires-sud-Marne, de les 12 piragüistes que estaran en la lluita per les medalles.

La piragüista espanyola, debutant olímpica a París, barallarà per medalla en la final que es disputarà aquesta mateixa vesprada a partir de les 17.25 hores en la seu de la disciplina als afores de la capital parisenca.

Últimes notícies

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.

El Vila-real encadena quatre triomfs i un empat en les últimes cinc visites de l’Alabés

L'equip groc rep a l'Alabés en la jornada 19 amb una ratxa en La Ceràmica: quatre victòries i un empat des de 2019, quasi sempre amb marcadors inflats.

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.

Dos ferits per l’explosió d’un càmping gas en una autocaravana al Campello

Una dona de 66 i un home de 76 han patit cremades després de l'explosió d'un càmping gas en una autocaravana en un càmping del Campello. Van ser atesos en el lloc i traslladats als hospitals d'Alacant i Sant Joan.

Ademuz marca la mínima en la Comunitat Valenciana amb 7 graus sota zero

Ademuz ha registrat -7 graus, la mínima de la Comunitat Valenciana, seguida per Castellfort i Fredes. En el litoral, les capitals han quedat per damunt de zero.

Troben un tercer cos i el casc del vaixell del naufragi d’una família espanyola a Indonèsia

Els equips de rescat van trobar un tercer cos i el casc del KM Putri Sakinah, afonat el 26 de desembre en Komodo amb una família espanyola a bord. Dos menors seguixen desapareguts.