17.8 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

La piragüista espanyola Miren Lazkano es fica en la final del C1 en eslalon

MADRID, 31 (EUROPA PRESS)

La piragüista espanyola Miren Lazkano es va classificar este dimecres a la final del C1 en eslalon, que es disputarà esta mateixa vesprada (17.25 hores), després d’una gran baixada en semifinals que li va permetre ficar-se en la lluita per les medalles sense passar dificultats.

Malgrat tocar dos portes en la seua baixada de semifinals, la qual cosa va suposar una penalització de quatre segons, i quan encara faltaven deu baixades a l’Estadi Nàutic de Vaires-sud-Marne, la de Sant Sebastià, de 27 anys, va completar una prova molt sòlida amb un temps de 114.27 segons, un temps que li va permetre no passar dificultats.

La txeca Gabriela Satkova va aconseguir la millor marca en ‘semis’ (105.55), mentre que Lazkano va marcar el dècim millor crono (116.27) a l’Estadi Nàutic de Vaires-sud-Marne, de les 12 piragüistes que estaran en la lluita per les medalles.

La piragüista espanyola, debutant olímpica a París, barallarà per medalla en la final que es disputarà aquesta mateixa vesprada a partir de les 17.25 hores en la seu de la disciplina als afores de la capital parisenca.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca defén l’actuació del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha defés la resposta del Consell a les irregularitats en adjudicacions de vivendes a Alacant. PSPV i Compromís han demanat dimissions i eleccions.

Esclarixen una estafa de l’amor per 216.839 euros amb quatre detinguts a Alacant

La Policia Nacional ha desarticulat part d'una xarxa que va captar a una dona per Facebook i li va sostraure 216.839 euros. Huit persones han sigut identificades i quatre detingudes a Alacant.

Detingut l’exmarit de la dona assassinada a Xilxes per infringir l’orde d’allunyament

La Guàrdia Civil ha arrestat a l'exmarit de la víctima per incomplir una orde de 300 metres vigent fins a 2027. Els cossos de la dona i la seua filla de 12 anys van ser trobats amb signes de violència.

La Comunitat Valenciana va registrar un 0,85% més de naixements en 2025, per davall de la mitjana nacional

La Comunitat Valenciana va augmentar els naixements un 0,85% en 2025, per davall del 0,99% nacional. Amb 35.822 enllumenaments, va aportar el 11,15% del total a Espanya.

Pérez Llorca anuncia 80.000 euros d’ajuda per a famílies de les víctimes de la DANA

El president ha anunciat una ajuda directa de 80.000 euros destinada als familiars de les persones mortes per la DANA del 29 d'octubre de 2024 a la província de València. El missatge arriba en la seua primera sessió de control en Les Corts.

El primer ple de l’any de Les Corts Valencianes ha començat amb la presa de possessió d’una nova diputada

El primer ple de l'any i del nou període de sessions ha començat amb la presa de possessió de Raquel Cámara com a nova diputada del PSPV-PSOE, en substitució de Sonia Borruey. La renúncia de Borruey es va produir després del seu nomenament com a directora general de GESPA, un càrrec incompatible amb l'acta.

La Comunitat Valenciana lidera al gener l’augment de passatgers aeris internacionals amb un 7,7%

Espanya va rebre 6,7 milions de passatgers procedents d'aeroports internacionals al gener, un 5,2% més interanual. La Comunitat Valenciana va ser la regió amb major alça, del 7,7%.

Finalitza la guerra en l’obra de teamLab en el Centre d’Art Hortensia Herrero

La instal·lació interactiva 'The World of Irreversible Change' del CAHH ha posat fi a la seua guerra interna després de més de dos dies de combats i obri una fase de regeneració lligada al clima de València.