La piragüista espanyola Miren Lazkano es fica en la final del C1 en eslalon

MADRID, 31 (EUROPA PRESS)

La piragüista espanyola Miren Lazkano es va classificar este dimecres a la final del C1 en eslalon, que es disputarà esta mateixa vesprada (17.25 hores), després d’una gran baixada en semifinals que li va permetre ficar-se en la lluita per les medalles sense passar dificultats.

Malgrat tocar dos portes en la seua baixada de semifinals, la qual cosa va suposar una penalització de quatre segons, i quan encara faltaven deu baixades a l’Estadi Nàutic de Vaires-sud-Marne, la de Sant Sebastià, de 27 anys, va completar una prova molt sòlida amb un temps de 114.27 segons, un temps que li va permetre no passar dificultats.

La txeca Gabriela Satkova va aconseguir la millor marca en ‘semis’ (105.55), mentre que Lazkano va marcar el dècim millor crono (116.27) a l’Estadi Nàutic de Vaires-sud-Marne, de les 12 piragüistes que estaran en la lluita per les medalles.

La piragüista espanyola, debutant olímpica a París, barallarà per medalla en la final que es disputarà aquesta mateixa vesprada a partir de les 17.25 hores en la seu de la disciplina als afores de la capital parisenca.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.