La piragüista espanyola Miren Lazkano es fica en la final del C1 en eslalon

MADRID, 31 (EUROPA PRESS)

La piragüista espanyola Miren Lazkano es va classificar este dimecres a la final del C1 en eslalon, que es disputarà esta mateixa vesprada (17.25 hores), després d’una gran baixada en semifinals que li va permetre ficar-se en la lluita per les medalles sense passar dificultats.

Malgrat tocar dos portes en la seua baixada de semifinals, la qual cosa va suposar una penalització de quatre segons, i quan encara faltaven deu baixades a l’Estadi Nàutic de Vaires-sud-Marne, la de Sant Sebastià, de 27 anys, va completar una prova molt sòlida amb un temps de 114.27 segons, un temps que li va permetre no passar dificultats.

La txeca Gabriela Satkova va aconseguir la millor marca en ‘semis’ (105.55), mentre que Lazkano va marcar el dècim millor crono (116.27) a l’Estadi Nàutic de Vaires-sud-Marne, de les 12 piragüistes que estaran en la lluita per les medalles.

La piragüista espanyola, debutant olímpica a París, barallarà per medalla en la final que es disputarà aquesta mateixa vesprada a partir de les 17.25 hores en la seu de la disciplina als afores de la capital parisenca.

Últimes notícies

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.