La Policia de França abat a un home armat que tractava de calar foc a una sinagoga a Ruan

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

Les forces de seguretat de França han abatut la matinada d’aquest divendres a un home armat que amenaçava amb calar-li foc a una sinagoga de la ciutat de Ruan, situada a la regió de Normandia.

El ministre de l’Interior francés, Gérald Darmanin, ha assenyalat que un agent de la Policia va fer ús de la seua arma per a «neutralitzar a un individu armat que clarament volia calar foc a la sinagoga de la ciutat» i ha felicitat als agents per «la seua capacitat de resposta i la seua valentia», tal com ha indicat en un missatge difós en el seu compte de la xarxa social X.

L’incident ha tingut lloc sobre les 6.45 (hora local), quan les forces de seguretat s’han desplaçat fins a la zona a causa de la presència de fum. Allí es van topar amb un home que portava un ganivet i una barra de ferro i que, segons han informat fonts properes a l’assumpte al diari ‘Le Figaro’, es va abalançar sobre els agents.

L’alcalde de la ciutat, Nicolas Mayer-Rossignol, ha indicat que «no hi ha hagut que lamentar més víctimes» i ha afirmat que el «conat d’incendi en la sinagoga està sent lloc baix control pel Cos de Bombers». Així, ha traslladat el seu suport a la comunitat jueva de Ruan.

Últimes notícies

Aemet preveu les primeres nits tropicals en la costa valenciana la setmana vinent

Aemet anticipa un repunt de les temperatures nocturnes en el litoral de la Comunitat Valenciana en la segona mitat de la setmana vinent, amb mínimes que no baixaran dels 20 graus.

David López torna a l’onze del Girona en una final per la salvació davant l’Elx

David López torna a la titularitat en un Girona obligat a guanyar a l'Elx en Montilivi, mentres l'equip il·licità es reforça amb Buba Sangaré i Aleix Febas i li n'hi ha prou amb un empat per a aconseguir el seu objectiu.

Adrián San Miguel s’acomiada com a titular en el Betis davant el Llevant

El Betis introduïx sis canvis en el seu onze respecte al partit del Camp Nou per a l'última trobada d'Adrián San Miguel, mentres que el Llevant només dona entrada a Tunde per Iker Losada.

Pepelu actua de central i Duro lidera l’atac del València davant un Barcelona amb Szczesny en la porteria

València i Barcelona han confirmat les seues alineacions per al dol a Mestalla, amb Pepelu com a central i Hugo Duro en punta, i Szczesny defenent la meta blaugrana.

Milers de valencianistes marxen contra la gestió de Lim i assenyalen a les autoritats locals

Milers d'aficionats del València es van manifestar en la prèvia de l'últim partit de Lliga per a exigir l'eixida de Peter Lim i denunciar la passivitat de les institucions locals.

Milers de docents i famílies omplin el centre de València en la gran marxa per la vaga indefinida

Docents, famílies i estudiants omplin el centre de València en una nova manifestació per a reforçar la vaga indefinida mentres els sindicats preparen una contraproposta per a Educació.

Les màximes es moderen en la Comunitat Valenciana però seguixen per damunt de 30 graus

Les temperatures màximes han baixat respecte al divendres en la Comunitat Valenciana, però en nombrosos municipis continuen superant els 30 graus, amb Xàtiva de nou al capdavant amb 31,6.

Un incendi de palets en una nau d’Almoradí mobilitza a diversos parcs de bombers

Un incendi en una acumulació de palets en una empresa del metall d'Almoradí ha obligat a desplegar recursos de diversos parcs de bombers, sense causar ferits.