La Policia de França abat a un home armat que tractava de calar foc a una sinagoga a Ruan

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

Les forces de seguretat de França han abatut la matinada d’aquest divendres a un home armat que amenaçava amb calar-li foc a una sinagoga de la ciutat de Ruan, situada a la regió de Normandia.

El ministre de l’Interior francés, Gérald Darmanin, ha assenyalat que un agent de la Policia va fer ús de la seua arma per a «neutralitzar a un individu armat que clarament volia calar foc a la sinagoga de la ciutat» i ha felicitat als agents per «la seua capacitat de resposta i la seua valentia», tal com ha indicat en un missatge difós en el seu compte de la xarxa social X.

L’incident ha tingut lloc sobre les 6.45 (hora local), quan les forces de seguretat s’han desplaçat fins a la zona a causa de la presència de fum. Allí es van topar amb un home que portava un ganivet i una barra de ferro i que, segons han informat fonts properes a l’assumpte al diari ‘Le Figaro’, es va abalançar sobre els agents.

L’alcalde de la ciutat, Nicolas Mayer-Rossignol, ha indicat que «no hi ha hagut que lamentar més víctimes» i ha afirmat que el «conat d’incendi en la sinagoga està sent lloc baix control pel Cos de Bombers». Així, ha traslladat el seu suport a la comunitat jueva de Ruan.

Últimes notícies

Els sindicats exigixen a Educació avançar la negociació de la vaga docent a este efecte de setmana

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT reclamen a la Conselleria d'Educació que entregue ja el seu nou document i que la negociació sobre la vaga indefinida continue este cap de setmana.

José Muñoz, CEO de Hyundai, defén que les startups i les grans empreses afronten els mateixos desafiaments

José Muñoz, conseller delegat de Hyundai Motor Company, sosté en la graduació executive d'EDEM que els líders de startups i de grans multinacionals s'enfronten a reptes similars i que la formació i l'actitud són claus per a afrontar-los.

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.