L’Ajuntament homenatja als medallistes paralímpics valencians amb la seua imatge en mupis i xarxes socials

Reconeix a Ricardo Ten, Enrique José Alhambra Mollar i José Antonio Marí per ajudar a que València siga “referent de l’esport mundial”

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de València llança hui dimecres una campanya “de felicitació, reconeixement i orgull” cap “als tres medallistes paralímpics valencians que han participat en els recentment finalitzats Jocs Paralímpics de París 2024”. Es tracta de Ricardo Ten, Enrique José Alhambra Mollar i José Antonio Marí.

Per a dur a terme este homenatge, el consistori mostrarà en els mupis digitals de la ciutat i en les xarxes socials institucionals la imatge d’estos tres medallistes, segons ha informat l’administració local en un comunicat.

“Es tracta d’un merescut reconeixement per a uns esportistes que, amb els seus èxits, consoliden a València com a referència de l’esport mundial”, ha assenyalat la regidora d’Esports en esta ciutat, Rocío Gil.

“Des de l’Ajuntament hem volgut transmetre’ls nostra enhorabona per estos quatre anys de preparació esportiva que han culminat amb tan bons resultats”, ha afegit l’edil.

El consistori ha recordat que durant les recents paralimpiadas, Ricardo Ten, que ha competit en la modalitat de ciclisme, ha guanyat or en Contrarellotge en ruta C1 masculí (Ciclisme de ruta), plata en 750 metres sprint per equips C1-5 mixt (Ciclisme en pista), junt amb Alfonso Cabello i Pablo Jaramillo; i bronze en persecució C1 masculí 3.000 metres (Ciclisme en pista).

Així mateix, ha ressaltat que este esportista valencià compta amb 11 medalles obtingudes en Jocs Paralímpics d’Estiu entre 1996 i 2024 i ha afirmat que això “li ha situat com el setè representant nacional amb més metalls en tota la història dels Jocs Olímpics”.

Per la seua banda, Enrique José Alhambra Mollar, qui ha competit en la modalitat de natació, ha obtingut dos medalles de bronze en 100 metres papallona S13 masculí i en 4 x 100 metres relleve lliure VI mixt. L’atleta ha competit enguany per primera vegada en uns Jocs Paralímpics i s’ha convertit en un dels quinze medallistes espanyols en esta modalitat.

José Antonio Marí ha sigut l’altre esportista valencià que ha competit en natació i s’ha portat la medalla de bronze en 4 x 100 metres estils mixts, encara que no va competir en la final.

L’Ajuntament de València ha esmentat també la participació d’Héctor Cabrera en la modalitat de llançament, que va quedar en la cambra posada de llançament de javelina en la categoria F13 i en el huitè en llançament de pes. En la mateixa modalitat, l’esportista Kim López va rebre un diploma en llançament de pes F12.

El consistori ha insistit que amb la seua iniciativa pretén “homenatjar als esportistes que han portat amb orgull el nom de la ciutat pel món”.

Esta campanya és una continuïtat de la qual es va realitzar el mes passat per a donar la benvinguda a les i els medallistes dels Jocs Olímpics de París 2024, ha afegit l’administració local. En esta ocasió el protagonisme ho van obtenir les esportistes Vega Gimeno i Sandra Ygueravide, plata en bàsquet 3×3; així com María Pérez, atleta del València Club d’Atletisme i medalla d’or i plata en marxa; i els futbolistes del València CF, Diego López i Cristhian Mosquera, medalla d’or amb la selecció espanyola de futbol.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.