Les gelades seran menys intenses el dijous quan arribarà la inestabilitat al Mediterrani, segons Meteored

MADRID, 14 (EUROPA PRESS)

Les gelades disminuiran la seua intensitat al llarg de la setmana i afectaran a menys zones de la Península ja a partir del dijous, dia en el qual s’incrementarà la inestabilitat atmosfèrica al Mediterrani, segons la predicció de l’expert de Metored, José Miguel Viñas.

Així, Viñas ha especificat que este dimecres tornarà a gelar de matinada per la major part del territori peninsular. Per zones, estes gelades tornaran a ser intenses en àrees de l’interior de la meitat oriental.

En este sentit, els valors nocturns ascendiran en zones de muntanya, mentre que en algunes valls com en els del Tajo, Guadiana i Guadalquivir fins i tot podran baixar lleugerament. Al seu torn, també descendiran en punts de la Corunya i Pontevedra, així com als litorals del sud-est (Alacant, València i Regió de Múrcia) i sud-oest (Huelva, Cadis i oest de Màlaga).

D’acord amb l’expert, les mínimes més baixes es registraran als Pirineus, interior de Catalunya, sud d’Osca, l’entorn del Sistema Ibèric, Gúdar-Maestrazgo (zona de Terol-Castelló), l’altiplà sud i zones altes d’Andalusia.

D’altra banda, continuarà el temps anticiclònic i tendiran a buidar-se també els cels a Balears i la zona de l’Estret i Alborán. Pel que fa a Canàries, hi haurà un poc de calitja en les illes orientals.

Viñas ha avançat que les gelades seran menys intenses i que afectaran a menys zones de la Península. No obstant això, este dia s’incrementarà la inestabilitat atmosfèrica en el Mediterrani, on el temps es tornarà borrascós, amb ruixats tormentosos, localment forts, que afectaran tant a Balears com a la costa mediterrània peninsular.

Segons l’expert, este episodi tormentós provocarà un descens en les temperatures màximes al nord-est i l’arxipèlag balear, mentre que pujaran les mínimes. En concret, els ruixats d’esta jornada quedaran més localitzats a Balears, zones costaneres del sud-est peninsular i Melilla, on el dia serà molt ventós. En la resta de la Península seguirà lluint el sol, ja sense les fortes gelades d’estos dies.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.