L’exfutbolista uruguaià Diego Forlán jugarà el dobles al Challenger de Montevideo junt amb Fede Coria

MADRID, 22 (EUROPA PRESS)

L’exfutbolista uruguaià Diego Forlán, exjugador de l’Atlètic de Madrid, Vila-real i Manchester United entre altres, es passarà al tennis el mes pròxim participant en el quadre de dobles de l’Uruguai Open, torneig de categoria Challenger de l’ATP que es disputa a Montevideo.

El doble guanyador de la Bota d’Or, de 45 anys, va ser un prometedor tennista en la seua etapa juvenil i ha seguit jugant des que va penjar les botes l’any 2019. Després d’haver participat en esdeveniments de categoria ‘Master’s de la Federació Internacional de Tennis, Forlán farà un pas més i formarà parella amb l’argentí Federico Coria.

“Atenció fanàtics del tennis i de l’esport. Enguany a l’Uruguai Open, tenim una dupla imperdible en dobles: el tennista argentí Federico Coria (actual nombre 78 del rànquing ATP) i l’exfutbolista uruguaià Diego Forlán. Sí, el nostre número 10 també l’està trencant en tennis”, va assenyalar el torneig en el seu compte oficial de ‘Instagram’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.