L’exfutbolista uruguaià Diego Forlán jugarà el dobles al Challenger de Montevideo junt amb Fede Coria

MADRID, 22 (EUROPA PRESS)

L’exfutbolista uruguaià Diego Forlán, exjugador de l’Atlètic de Madrid, Vila-real i Manchester United entre altres, es passarà al tennis el mes pròxim participant en el quadre de dobles de l’Uruguai Open, torneig de categoria Challenger de l’ATP que es disputa a Montevideo.

El doble guanyador de la Bota d’Or, de 45 anys, va ser un prometedor tennista en la seua etapa juvenil i ha seguit jugant des que va penjar les botes l’any 2019. Després d’haver participat en esdeveniments de categoria ‘Master’s de la Federació Internacional de Tennis, Forlán farà un pas més i formarà parella amb l’argentí Federico Coria.

“Atenció fanàtics del tennis i de l’esport. Enguany a l’Uruguai Open, tenim una dupla imperdible en dobles: el tennista argentí Federico Coria (actual nombre 78 del rànquing ATP) i l’exfutbolista uruguaià Diego Forlán. Sí, el nostre número 10 també l’està trencant en tennis”, va assenyalar el torneig en el seu compte oficial de ‘Instagram’.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.

Luis Castro se centra en guanyar més que els seus rivals per a assegurar la permanència

Luis Castro insistix que el Llevant ha de sumar més victòries que els seus rivals directes per la permanència i alerta del bon moment del Getafe abans del seu dol en el Ciutat de València.

El València suma dotze jornades de Lliga sense empatar després de caure davant l’Elx

El València encadena dotze partits de Lliga sense empatar després de perdre per 1-0 en el camp de l'Elx, iguala la seua segona millor ratxa sense taules en Primera i s'acosta al topall històric del club.