L’exfutbolista uruguaià Diego Forlán jugarà el dobles al Challenger de Montevideo junt amb Fede Coria

MADRID, 22 (EUROPA PRESS)

L’exfutbolista uruguaià Diego Forlán, exjugador de l’Atlètic de Madrid, Vila-real i Manchester United entre altres, es passarà al tennis el mes pròxim participant en el quadre de dobles de l’Uruguai Open, torneig de categoria Challenger de l’ATP que es disputa a Montevideo.

El doble guanyador de la Bota d’Or, de 45 anys, va ser un prometedor tennista en la seua etapa juvenil i ha seguit jugant des que va penjar les botes l’any 2019. Després d’haver participat en esdeveniments de categoria ‘Master’s de la Federació Internacional de Tennis, Forlán farà un pas més i formarà parella amb l’argentí Federico Coria.

«Atenció fanàtics del tennis i de l’esport. Enguany a l’Uruguai Open, tenim una dupla imperdible en dobles: el tennista argentí Federico Coria (actual nombre 78 del rànquing ATP) i l’exfutbolista uruguaià Diego Forlán. Sí, el nostre número 10 també l’està trencant en tennis», va assenyalar el torneig en el seu compte oficial de ‘Instagram’.

Últimes notícies

La Guàrdia Civil desmantella una xarxa de contraban de tabac amb 11 milions de cigarrets intervinguts

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització criminal de l’Europa de l’Est que elaborava i distribuïa tabac il·legal des de Màlaga, Granada, Còrdova i Valencia, amb 11 milions de cigarrets i més de huit tones de picadura intervinguts.

L’assassí masclista de Callosa de Segura passarà a disposició judicial des de dijous

L’home que ha confessat l’assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, en el domicili que compartien a Callosa de Segura (Alacant) està previst que passe a disposició judicial a partir d’este dijous, una volta es complete la investigació forense.

Descens de temperatures este dimecres i ratxes fortes de vent al nord de la Comunitat

Este dimecres baixen les temperatures a la Comunitat Valenciana, amb possibles ruixats febles al nord d’Alacant i sud de València i ratxes de vent molt fortes en zones exposades del nord.

El professorat valencià encadena 18 dies de vaga i manté l’acampada en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària en la Comunitat Valenciana suma 18 dies lectius de vaga indefinida mentres continua l'acampada reivindicativa en el centre de València i el conflicte amb Educació seguix bloquejat.

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.