17.3 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

L’exfutbolista uruguaià Diego Forlán jugarà el dobles al Challenger de Montevideo junt amb Fede Coria

MADRID, 22 (EUROPA PRESS)

L’exfutbolista uruguaià Diego Forlán, exjugador de l’Atlètic de Madrid, Vila-real i Manchester United entre altres, es passarà al tennis el mes pròxim participant en el quadre de dobles de l’Uruguai Open, torneig de categoria Challenger de l’ATP que es disputa a Montevideo.

El doble guanyador de la Bota d’Or, de 45 anys, va ser un prometedor tennista en la seua etapa juvenil i ha seguit jugant des que va penjar les botes l’any 2019. Després d’haver participat en esdeveniments de categoria ‘Master’s de la Federació Internacional de Tennis, Forlán farà un pas més i formarà parella amb l’argentí Federico Coria.

“Atenció fanàtics del tennis i de l’esport. Enguany a l’Uruguai Open, tenim una dupla imperdible en dobles: el tennista argentí Federico Coria (actual nombre 78 del rànquing ATP) i l’exfutbolista uruguaià Diego Forlán. Sí, el nostre número 10 també l’està trencant en tennis”, va assenyalar el torneig en el seu compte oficial de ‘Instagram’.

Últimes notícies

La gigafactoria de PowerCo acaba el primer bloc i començarà a produir en 2026

La planta de cel·les de Sagunt finalitzarà l'obra civil del primer bloc abans de tancar l'any i instal·larà les sales blanques per a iniciar la producció al setembre de 2026. La logística per tren i carretera quedarà preparada i el segon bloc avança cap a 2027.

Valenciaport obri el Port de Gandia a la ciutat amb una reurbanització de 6,8 milions

Valenciaport i l'Ajuntament de Gandia impulsen una reurbanització de 24.987 m² i 6,8 milions per a obrir el port a la ciutat amb passejos, zones verdes i ombra. La licitació arrancarà en breu i la comissió municipal abordarà abans de cap d'any l'ús dels embulls.

La grip puja un 144% i la covid cau un 80% en la Comunitat Valenciana

La vigilància de la setmana 46 mostra un fort repunt de la grip i un descens acusat de la COVID-19, amb el VRS també a l'alça. La incidència total d'IRA ha augmentat.

Vox supedita el seu suport a Pérez Llorca al discurs d’investidura en Les Corts

Vox va deixar en l'aire el seu suport al candidat del PP, Juanfran Pérez Llorca, i el va condicionar al que expose en el debat d'investidura d'este dijous en Les Corts.

Mor un ancià de 89 anys atropellat a Algemesí i el conductor és detingut

Un home de 89 anys ha mort després de ser atropellat a Algemesí. El conductor, que va continuar circulant amb un camió xicotet, ha sigut detingut a Alaquàs.

Ratxes de fins a 72 km/h activen avisos i mobilitzen als bombers en la Comunitat Valenciana

Ratxes de fins a 72 km/h activen avisos taronja i groc en la Comunitat Valenciana. Bombers atenen caigudes i sanejaments a València; sense incidents a Alacant i Castelló.

Detingut a Castelló un jove que robava joies fent-se passar per inversor

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a un jove de 24 anys per sostraure joies en diverses botigues després de simular alt poder adquisitiu i inversions a l'estranger. La investigació continua oberta i s'han recuperat quatre peces i part dels diners.

Alacant tanca parcs i castells i reforça la protecció del Betlem Gegant pel vent

L'Ajuntament d'Alacant ha activat el pla d'emergència per ratxes superiors a 70 km/h. Es tanquen parcs i castells i s'amplien els perímetres del Betlem Gegant i els Àngels.