Empitjora el temps este dimarts amb pluges que encara podran ser més intenses

Aquest dimarts arriben pluges arreu i una forta baixada de les temperatures

Dimarts amb pluges fortes i una forta baixada de les temperatures | Arxiu

 

Durant esta nit, la gota freda s’anirà desplaçant i amb el pas de les hores acabarà situant-se entre València i les Illes Balears, portant un oratge molt més insegur, amb pluges fortes i un marcat descens dels termòmetres per a este dimarts.

 

D’esta manera, esta nit de dilluns, ja podran començar a arribar les primeres pluges fortes. Però serà, sobretot durant el dia, quan la magnitud dels arruixons serà més extensa i també intensa. Especialment, entre les primeres hores del matí i fins a migdia és quan es preveu que la situació siga més critica.

 

Mapa d'alertes per pluges fortes per este dimarts

Mapa d’alertes per pluges fortes per este dimarts | AEMET

 

 

 

Les tempestes podran descarregar amb intensitat torrencial i podran acumular-se quantitats que podran ser superiors als 100 litres durant tot el dia. De fet, hi ha molta precaució, i és que en esre sentit AEMET manté en alerta taronja les províncies de València i Alacant. En estes zones, podrien caure fins a 40 litres en una hora. Mentres que, Castelló també patirà els efectes de la pertorbació, encara que les intensitats i les quantitats d’aigua seran menys destacables.

 

Al llarg de la vesprada, la tendència serà que la precipitació vaja a la baixa. Les tempestes aniran a menys amb el pas de les hores, però encara quedarà la inestabilitat fins al final del dia, mantenint-se la possibilitat d’alguns arruixons locals, encara que no tan importants com els del matí.

 

Mapa de la previsió per este dimarts

Mapa de la previsió per este dimarts | AEMET

 

Ambient més fresc dimarts i temps més tranquil

Els cels ben ennuvolats i les pluges intenses i continuades, més pròpies de la tardor, portaran una baixada dels termòmetres en tots els llocs, amb un descens que podrà ser fins a 8ºC este dilluns. D’esta manera, s’espera que la temperatura quede per davall dels 30º i, fins i tot, en algunes poblacions del centre i litoral valencià baixarien dels 25º. A més, el vent del nord-est acusarà la sensació de fredor.

 

El dimecres el temps millorarà amb un cel que es mantindrà més solejat. Les pluges es marxaran de manera general, encara que es mantindran alguns núvols. La temperatura també serà més confortable, i és que amb més temps de sol, els termòmetres podran pujar de manera notable, de fet la calor es mantindrà a ratlla, amb valors més propis per a finals d’agost.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU