Empitjora el temps este dimarts amb pluges que encara podran ser més intenses

Aquest dimarts arriben pluges arreu i una forta baixada de les temperatures

Dimarts amb pluges fortes i una forta baixada de les temperatures | Arxiu

 

Durant esta nit, la gota freda s’anirà desplaçant i amb el pas de les hores acabarà situant-se entre València i les Illes Balears, portant un oratge molt més insegur, amb pluges fortes i un marcat descens dels termòmetres per a este dimarts.

 

D’esta manera, esta nit de dilluns, ja podran començar a arribar les primeres pluges fortes. Però serà, sobretot durant el dia, quan la magnitud dels arruixons serà més extensa i també intensa. Especialment, entre les primeres hores del matí i fins a migdia és quan es preveu que la situació siga més critica.

 

Mapa d'alertes per pluges fortes per este dimarts

Mapa d’alertes per pluges fortes per este dimarts | AEMET

 

 

 

Les tempestes podran descarregar amb intensitat torrencial i podran acumular-se quantitats que podran ser superiors als 100 litres durant tot el dia. De fet, hi ha molta precaució, i és que en esre sentit AEMET manté en alerta taronja les províncies de València i Alacant. En estes zones, podrien caure fins a 40 litres en una hora. Mentres que, Castelló també patirà els efectes de la pertorbació, encara que les intensitats i les quantitats d’aigua seran menys destacables.

 

Al llarg de la vesprada, la tendència serà que la precipitació vaja a la baixa. Les tempestes aniran a menys amb el pas de les hores, però encara quedarà la inestabilitat fins al final del dia, mantenint-se la possibilitat d’alguns arruixons locals, encara que no tan importants com els del matí.

 

Mapa de la previsió per este dimarts

Mapa de la previsió per este dimarts | AEMET

 

Ambient més fresc dimarts i temps més tranquil

Els cels ben ennuvolats i les pluges intenses i continuades, més pròpies de la tardor, portaran una baixada dels termòmetres en tots els llocs, amb un descens que podrà ser fins a 8ºC este dilluns. D’esta manera, s’espera que la temperatura quede per davall dels 30º i, fins i tot, en algunes poblacions del centre i litoral valencià baixarien dels 25º. A més, el vent del nord-est acusarà la sensació de fredor.

 

El dimecres el temps millorarà amb un cel que es mantindrà més solejat. Les pluges es marxaran de manera general, encara que es mantindran alguns núvols. La temperatura també serà més confortable, i és que amb més temps de sol, els termòmetres podran pujar de manera notable, de fet la calor es mantindrà a ratlla, amb valors més propis per a finals d’agost.

 

També pots llegir…

 

Anuncios

Últimes notícies

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.

Les víctimes de la dana carreguen contra el tancament de la comissió de Les Corts

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 mostren la seua indignació pel tancament de la comissió d'investigació de Les Corts, que donen per fracassada i purament partidista.

El festival Davanteres torna a València al maig amb un programa que creua arts i talents

El festival Davanteres celebrarà a València, del 22 al 31 de maig, la seua quarta edició amb un programa que unix literatura, música, cinema i pensament en diversos espais culturals de la ciutat.

El Palau de Congressos de València impulsa 94,7 milions d’impacte econòmic en 2025

L'activitat del Palau de Congressos de València va generar en 2025 un impacte econòmic de 94,7 milions, va reforçar la seua solvència financera i va consolidar a la ciutat com a destí MICE competitiu.

Una oceanògrafa valenciana, entre els espanyols del creuer amb possible brot de hantavirus

L'oceanògrafa valenciana Aitana Forcén-Vázquez és una de les catorze persones espanyoles que viatgen en el creuer amb un possible brot de hantavirus que ha causat tres morts a l'Atlàntic Sud, mentres Espanya i l'OMS coordinen l'assistència.

La jutgessa de la DANA demana a la Fiscalia que aclarisca si les perquisicions afecten a Mazón

La magistrada que instruïx la causa per la gestió de la DANA reclama a la Fiscalia que precise si vol mantindre o anul·lar unes diligències que, en la pràctica, podrien suposar investigar a Carlos Mazón.

Alacant deté el trasllat de la Torre Placia després d’aflorar restes arqueològiques

L'Ajuntament d'Alacant ha suspés temporalment les obres de trasllat de la Torre Placia després de localitzar una escala de caragol original i diversos murs històrics no previstos en el projecte inicial.

València inaugura el primer centre municipal veterinari per a colònies felines d’Espanya

València ha inaugurat el primer centre municipal d'Espanya dedicat en exclusiva a l'esterilització, atenció i cura dels més de 22.000 gats comunitaris que viuen a la ciutat.