Cap de setmana amb un xicotet canvi d’oratge

Albada similar a la d'aquests dies amb sol i tranquil.litat absoluta

Calma i tranquilitat este dissabte amb algunes novetats de cara a diumenge | Pili Rius

 

Este cap de setmana seguirà predominant el temps solejat i estable, però amb un lleuger descens de les temperatures. Ja no tindrem l’ambient tan càlid de les últimes jornades. A demés, diumenge podria augmentar la nuvolositat en molts punts del litoral. Tot i això, no esperem pluges.

 

Dissabte radiant

Este últim cap de setmana d’esta dècada el començarem amb un dissabte solejat i un ambient de molta bonança en tot el territori valencià. Tot i això, les temperatures màximes ja no pujaran tant com en les últimes jornades i quedaran per baix dels 20ºC.

 

En general, els valors màxims es mantindran al voltant dels 16-17ºC en punts del litoral i quedaran per baix dels 15ºC en l’interior. A demés, les mínimes no experimentaran grans canvis i es mantindran molt paregudes a les últimes jornades. No farà un fred rigorós de nit.

 

Mapa del temps de l'Aemet

Mapa de símbols previst per a este dissabte | Aemet

 

El dia tan solejat i suau de dissabte contrastarà amb un diumenge clarament més fred en les tres províncies valencianes. L’augment de núvols que esperem en zones del litoral, sumat a la lleugera entrada de vents de llevant, farà que les temperatures màximes queden més curtes. Tot i que augmentaran els núvols en el litoral, en moltes zones de l’interior seguirà fent sol. Estos núvols només afectaran a zones costaneres i no esperem que deixen precipitació.

 

Les temperatures nocturnes a causa de la nuvolositat no baixaran massa, però les diürnes sí. Difícilment passaran dels 15ºC en la majoria de punts del litoral i en l’interior i, sobretot, en punts elevats les temperatures màximes podrien quedar per baix dels 10ºC. En definitiva, tindrem un ambient molt més hivernal i normal per estes dates, que ja tocava.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.