Cap de setmana amb un xicotet canvi d’oratge

Albada similar a la d'aquests dies amb sol i tranquil.litat absoluta

Calma i tranquilitat este dissabte amb algunes novetats de cara a diumenge | Pili Rius

 

Este cap de setmana seguirà predominant el temps solejat i estable, però amb un lleuger descens de les temperatures. Ja no tindrem l’ambient tan càlid de les últimes jornades. A demés, diumenge podria augmentar la nuvolositat en molts punts del litoral. Tot i això, no esperem pluges.

 

Dissabte radiant

Este últim cap de setmana d’esta dècada el començarem amb un dissabte solejat i un ambient de molta bonança en tot el territori valencià. Tot i això, les temperatures màximes ja no pujaran tant com en les últimes jornades i quedaran per baix dels 20ºC.

 

En general, els valors màxims es mantindran al voltant dels 16-17ºC en punts del litoral i quedaran per baix dels 15ºC en l’interior. A demés, les mínimes no experimentaran grans canvis i es mantindran molt paregudes a les últimes jornades. No farà un fred rigorós de nit.

 

Mapa del temps de l'Aemet

Mapa de símbols previst per a este dissabte | Aemet

 

El dia tan solejat i suau de dissabte contrastarà amb un diumenge clarament més fred en les tres províncies valencianes. L’augment de núvols que esperem en zones del litoral, sumat a la lleugera entrada de vents de llevant, farà que les temperatures màximes queden més curtes. Tot i que augmentaran els núvols en el litoral, en moltes zones de l’interior seguirà fent sol. Estos núvols només afectaran a zones costaneres i no esperem que deixen precipitació.

 

Les temperatures nocturnes a causa de la nuvolositat no baixaran massa, però les diürnes sí. Difícilment passaran dels 15ºC en la majoria de punts del litoral i en l’interior i, sobretot, en punts elevats les temperatures màximes podrien quedar per baix dels 10ºC. En definitiva, tindrem un ambient molt més hivernal i normal per estes dates, que ja tocava.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.