9.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Cap de setmana amb un xicotet canvi d’oratge

Albada similar a la d'aquests dies amb sol i tranquil.litat absoluta

Calma i tranquilitat este dissabte amb algunes novetats de cara a diumenge | Pili Rius

 

Este cap de setmana seguirà predominant el temps solejat i estable, però amb un lleuger descens de les temperatures. Ja no tindrem l’ambient tan càlid de les últimes jornades. A demés, diumenge podria augmentar la nuvolositat en molts punts del litoral. Tot i això, no esperem pluges.

 

Dissabte radiant

Este últim cap de setmana d’esta dècada el començarem amb un dissabte solejat i un ambient de molta bonança en tot el territori valencià. Tot i això, les temperatures màximes ja no pujaran tant com en les últimes jornades i quedaran per baix dels 20ºC.

 

En general, els valors màxims es mantindran al voltant dels 16-17ºC en punts del litoral i quedaran per baix dels 15ºC en l’interior. A demés, les mínimes no experimentaran grans canvis i es mantindran molt paregudes a les últimes jornades. No farà un fred rigorós de nit.

 

Mapa del temps de l'Aemet

Mapa de símbols previst per a este dissabte | Aemet

 

El dia tan solejat i suau de dissabte contrastarà amb un diumenge clarament més fred en les tres províncies valencianes. L’augment de núvols que esperem en zones del litoral, sumat a la lleugera entrada de vents de llevant, farà que les temperatures màximes queden més curtes. Tot i que augmentaran els núvols en el litoral, en moltes zones de l’interior seguirà fent sol. Estos núvols només afectaran a zones costaneres i no esperem que deixen precipitació.

 

Les temperatures nocturnes a causa de la nuvolositat no baixaran massa, però les diürnes sí. Difícilment passaran dels 15ºC en la majoria de punts del litoral i en l’interior i, sobretot, en punts elevats les temperatures màximes podrien quedar per baix dels 10ºC. En definitiva, tindrem un ambient molt més hivernal i normal per estes dates, que ja tocava.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.