12.6 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Cap de setmana amb un xicotet canvi d’oratge

Albada similar a la d'aquests dies amb sol i tranquil.litat absoluta

Calma i tranquilitat este dissabte amb algunes novetats de cara a diumenge | Pili Rius

 

Este cap de setmana seguirà predominant el temps solejat i estable, però amb un lleuger descens de les temperatures. Ja no tindrem l’ambient tan càlid de les últimes jornades. A demés, diumenge podria augmentar la nuvolositat en molts punts del litoral. Tot i això, no esperem pluges.

 

Dissabte radiant

Este últim cap de setmana d’esta dècada el començarem amb un dissabte solejat i un ambient de molta bonança en tot el territori valencià. Tot i això, les temperatures màximes ja no pujaran tant com en les últimes jornades i quedaran per baix dels 20ºC.

 

En general, els valors màxims es mantindran al voltant dels 16-17ºC en punts del litoral i quedaran per baix dels 15ºC en l’interior. A demés, les mínimes no experimentaran grans canvis i es mantindran molt paregudes a les últimes jornades. No farà un fred rigorós de nit.

 

Mapa del temps de l'Aemet

Mapa de símbols previst per a este dissabte | Aemet

 

El dia tan solejat i suau de dissabte contrastarà amb un diumenge clarament més fred en les tres províncies valencianes. L’augment de núvols que esperem en zones del litoral, sumat a la lleugera entrada de vents de llevant, farà que les temperatures màximes queden més curtes. Tot i que augmentaran els núvols en el litoral, en moltes zones de l’interior seguirà fent sol. Estos núvols només afectaran a zones costaneres i no esperem que deixen precipitació.

 

Les temperatures nocturnes a causa de la nuvolositat no baixaran massa, però les diürnes sí. Difícilment passaran dels 15ºC en la majoria de punts del litoral i en l’interior i, sobretot, en punts elevats les temperatures màximes podrien quedar per baix dels 10ºC. En definitiva, tindrem un ambient molt més hivernal i normal per estes dates, que ja tocava.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Marcelino admet que les aturades no els han vingut bé i apunta al Mallorca

Marcelino va subratllar que les dos aturades anteriors van perjudicar el Vila-real i confia a revertir la dinàmica davant el Mallorca en La Ceràmica este dissabte.

València endurix l’ordenança de neteja: fins a 3.000 euros per orinar al carrer i 1.500 per no arreplegar les caques

L'Ajuntament impulsa una reforma de l'ordenança per a adaptar la norma a la legislació vigent i frenar conductes incíviques. Hi haurà sancions de fins a 3.000 euros i noves obligacions per a amos de mascotes, comerços i organitzadors d'esdeveniments.

La Fundació Princesa de Girona destaca el paper dels jóvens en la reconstrucció després de la DANA

El CongresFest x València ha reunit a Aldaia a prop de 900 estudiants per a impulsar la reconstrucció de l'ecosistema jove després de la DANA. La jornada ha posat a la joventut en el centre i impulsat la coordinació institucional.

El Consorci de Bombers de València aprova l’acord que posa fi al conflicte laboral

La Taula General de Negociació ha aprovat l'Acord de Condicions Comunes 2026-2029, que substituïx al de 2022 i normalitza la relació amb els sindicats.

La Diputació de València aportarà 3 milions per als 28 municipis exclosos per la DANA

La institució provincial cobrirà el 50% no finançat per l'Estat en projectes de reparació després de la riuada. Reclama igualtat de tracte per als municipis.

El PP de València aprova la declaració del 25-N de la FEMP amb el vot en contra de Vox

L'Ajuntament de València ha recolzat la moció de la FEMP pel 25-N per a reforçar la lluita contra la violència masclista. Vox, soci de govern, ha votat en contra.

Una tortuga es recupera en el Oceanogràfic després de perdre una aleta per art de fons

Una tortuga Caretta caretta de 30 quilos es recupera en l'Arca de la Mar del Oceanogràfic després de ser rescatada a Oliva amb plàstics i cordes. Els veterinaris li van amputar una aleta i evoluciona favorablement.

Un projecte pioner d’IA recupera la veu d’un pacient amb ELA

Un equip de la UPV ha reconstruït la veu d'un pacient amb ELA a partir de 20 minutos d'àudios. El sistema reproduïx la seua entonació en castellà i valencià.