28.1 C
València
Dilluns, 9 juny, 2025

Apareix un barco desaparegut des de fa més de 100 anys en les Cascades del Niàgara

Imagen de las Cataratas del Niágara donde se ha encontrado el buque

Imatge de les Cascades del Niàgara, a on s’ha trobat el barco desaparegut | National Geographic

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Una enorme barca, anomenada ‘IronScow’, que va desaparèixer fa més de 100 anys, va deixar sorpresos als treballadors de les Cascades del Niàgara després de què la veren aparéixer de nou durant la nit de Halloween. El vaixell es va quedar atrapat l’any 1918 amb dos mariners a uns 600 metres respecte a una de les cascades. En aquella època, per tal de rescatar als dos hòmens, van haver de fer-ho a través de boies, però es van enredar i finalment va haver de rescatar-los un mariner molt expert anomenat el “roig”, William Hill.

 

El cas és que l’intens temporal que va afectar a tot el nord-est dels Estats Units i el sud-est del Canadà, a finals d’octubre, amb fort vent i pluges molt abundants, va conseguir desplaçar l’embarcació situada en mig d’una zona rocosa amb fortes corrents d’aigua pròximes a les cascades del Niàgara, zona limítrofa amb els Estats Units.

 

 

El personal que treballa en el Parc Nacional de les Cascades del Niàgara seguix observant de ben a prop els moviments que puga fer el mediàtic ‘Iron Scow’ per si es torna a moure amb el següent temporal. Encara que els experts creuen que poden passar molts anys fins que es tornen a detectar desplaçaments significatius d’este barco.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Videojocs en línia: un caldo de cultiu per a l’assetjament sexual i conductes tòxiques

Un estudi revela que el 20% dels jugadors en línia patixen assetjament sexual, afectant especialment dones, comunitat LGBTQIA+ i jugadors majors.

Carlos Mazón exposarà en Les Corts la seua gestió de la DANA i la Conferència de Presidents

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, compareixerà en Les Corts per a explicar la gestió de la DANA del 29 d'octubre i els resultats de l'última Conferència de Presidents a Barcelona.

35 Vespas Danyades per la DANA a València Troben Nova Llar a Valladolid

Una col·lecció de 35 motos clàssiques Vespa afectades per inundacions a València es traslladen a un museu a Valladolid. El projecte contempla una exposició i posterior restauració.

Aturs de taxis a València durant la nit de Sant Joan i tots els dissabtes de juliol per la política tarifària

La Federació del Taxi de València convoca aturs nocturns en protesta per la política tarifària. La vaga comença en la nit de Sant Joan i es repetirà tots els dissabtes de juliol.

Ciutadans col·laboren per a desencriptar carta del segle XVI dels Borgia i revelen secrets històrics

La col·laboració ciutadana va permetre desxifrar una carta encriptada del segle XVI vinculada a la família Borgia, revelant temes eclesiàstics i revolucions històriques.

Soledad Sevilla ingressa en la Reial Acadèmia de Belles Arts de Sant Ferran reflexionant sobre l’art i la bellesa

La pintora Soledad Sevilla s'incorpora a la Reial Acadèmia de Sant Ferran amb un discurs que destaca l'art com a experiència estètica i el compromís amb la bellesa transformadora.

Compromís decidix el seu futur dins del grup parlamentari Sumar després de desacords interns

Compromís es reunix per a decidir si continua en el grup Sumar en el Congrés després de desacords sobre la comissió d'investigació de la dana d'octubre.

El català en Valéncia fomenta el castellà

El català a Valéncia és més que una llengua; és una part essencial de la nostra identitat. Coneix els desafiaments actuals.