25 C
València
Dissabte, 12 juliol, 2025

Tornen els núvols a la costa

Imatge d'una dia de pluja

Tancàrem ahir el pont amb el dia més estable i assolellat dels quatre dies de festa que molts heu pogut disfrutar. Hui tornem a estar pendents dels núvols que sovintejaran de nou punts de la costa, on no es descarta que puga ploure, però de nou seran ruixats dèbils i dispersos. De fet a partir de migdia els núvols aniran dissipant-se quedant el cel prou clar de cara a la vesprada, no obstant això les temperatures tendiran a baixar lleugerament.

- Advertisement -Telegram València Diari
Mapes dimecres, de matí núvol i vesprada pluja |Jordi Payà

Temperatures 17º i 24º | Jordi Payà

Demà dijous tornarem a tindre el cel carregat de núvols a la costa on fins a migdia cal esperar ruixats dèbils i dispersos, més probables al litoral del centre i sud de València i del nord d’Alacant. Les temperatures no patiran canvis o encara podran refrescar un poc més.

Dijous pluja | Jordi Payà

Temperatures dijous 17º i 24º | Jordi Payà

Quan encara no ens hem eixit d’un llarg cap de setmana ja estem pendents del que tenim a tir de pedra.

Divendres els núvols seran més abundants al nord on en punts de la costa podran arribar a deixar alguna gota. El cap de setmana es veuran alguns núvols, però tot indica que seran abundants a primera i última hora del dia per deixar el protagonisme al sol durant les hores centrals de la jornada. Les temperatures es mantindran lineals, és a dir, sense canvis destacats.

Divendres,dissabte i diumenge núvol | Jordi Payà

 

Últimes notícies

San Fulgencio convocarà ple extraordinari el 25 de juliol per a debatre moció de censura del PSPV contra el PP

L'Ajuntament de San Fulgencio reunirà un ple el 25 de juliol per a tractar la moció de censura presentada pel PSPV-PSOE contra el PP, després de suspensió al juny.

Tràgic accident a Finestrat: Mor un home després de caure un camió sobre una vivenda

Un home de 47 anys mor després de ser atropellat per un camió de material en una obra a Finestrat, Alacant. S'investiga com a possible accident laboral.

Defender i defensar

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna de hui parla sobre que la forma defendre és ben valenciana i normativa en els diccionaris valencians i catalans

Tragèdia a Finestrat: Mor un home després de precipitar-se un camió sobre la seua casa

Un home de 47 anys va morir a Finestrat després que un camió es precipitara sobre una vivenda. Els equips mèdics van intentar reanimar-ho sense èxit.

El Govern impulsa la rehabilitació de l’històric Pont Vell de Riba-roja amb una inversió de 1,5 milions d’euros

El Govern d'Espanya destina 1,5 milions per a rehabilitar el Pont Vell de Riba-roja (València), danyat per la dana, millorant connexions i preservant el seu patrimoni històric.

La Diputació de València impulsa un pla de huit milions per a modernitzar els ‘trinquets’ i revitalitzar la pilota valenciana

La Diputació de València ha llançat un ambiciós pla amb una inversió de huit milions d'euros per a modernitzar els 'trinquets' i assegurar el futur de la pilota valenciana, amb 11 actuacions previstes en diversos municipis.

La Diputació de València impulsarà un itinerari ciclopedestre segur entre Tavernes i Xeraco

La Diputació de València presenta un projecte per a transformar la via pecuària entre Tavernes i Xeraco en una carretera segura amb carril ciclopedestre, millorant la connexió entre Cullera i Gandia.

Carlos Mazón destaca inversió històrica en Bombers Forestals per a reforçar la lluita contra incendis en la Comunitat Valenciana

El president Carlos Mazón anuncia la major inversió pressupostària i dotacional en Bombers Forestals de la Comunitat Valenciana per a la temporada d'incendis amb ampliació de plantilla i modernització de recursos.