Moren dues ancianes i una altra està crítica després de l’incendi en una residència a Madrid

Dues dones majors han mort la matinada d’aquest diumenge i una tercera es troba en estat crític després d’un incendi ocorregut en una residència en el districte de Moncloa-Aravaca de Madrid, segons han informat des d’Emergències.

A les 7.00 del matí, el centre d’emergències de la capital espanyola rebia un avís per un incendi en una residència de majors. El foc s’ha estès per la residència, en la qual hi havien 39 persones, deixant un balanç final de dues persones mortes i una en estat crític per cremades i inhalació de fum que ha estat traslladada a l’Hospital de La Paz. A més, quatre persones més han estat traslladades a l’hospital per inhalació.

Segons informen els bombers, l’incendi s’hauria iniciat en una habitació de la primera planta generant una intensa fumera que s’ha estès per la segona planta de l’edifici.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Lucas Beltrán es retroba amb Demichelis, el tècnic que va impulsar la seua explosió en River

Lucas Beltrán es mesura de nou a Martín Demichelis, l'entrenador amb el qual va firmar la seua temporada més brillant en River abans de fer el salt a Europa i arribar al València.

València reforça la Policia de Barri i preveu sumar 100 agents més en 2026

L'Ajuntament de València ha duplicat en dos anys els efectius de la Policia de Barri, ampliat el seu desplegament a nous barris i preveu convocar 100 places més en 2026, a més d'estrenar una app de contacte directe amb els agents.

El Skyline Benidorm Film Festival celebra la seua desena edició amb un homenatge a Fele Martínez

La desena edició del Skyline Benidorm Film Festival s'inaugura este dissabte amb una gala en el Centre Cultural en la qual Fele Martínez rebrà el Premi Skyliner i s'estrenarà el curtmetratge 'Cremar al pare'.

Sindicats denuncien la suspensió d’operacions en l’Arnau pel trasllat d’anestesistes a la Fe

CSIF i SIMAP alerten que el trasllat forçós d'anestesistes des de l'Arnau de Vilanova-Llíria a la Fe està provocant suspensions de quiròfans, retards en operacions i un augment de les llistes d'espera.

La Generalitat mostra el treball dels servicis d’emergències en una jornada de portes obertes

La XXII jornada de portes obertes del Centre de Coordinació d'Emergències 112 Comunitat Valenciana reunix a l'Eliana a onze organismes i més de cent professionals per a acostar la seua labor a la ciutadania i fomentar l'autoprotecció.

Nova protesta a València el 26 d’abril amb el lema ‘Mazón a presó’

Els moviments socials i les associacions de víctimes de la dana de 2024 convoquen una nova concentració el 26 d'abril a València amb el lema 'Mazón a presó', enfront del Palau de la Generalitat.

La Generalitat crearà una base de dades única de protocols per a totes les policies locals

La Conselleria d'Emergències i Interior impulsarà una base de dades centralitzada de protocols per a unificar criteris d'actuació de les policies locals i reforçar la seua formació i capacitat de resposta.

Guido Rodríguez confia en la reacció del València i a acabar la Lliga amb calma

Guido Rodríguez es mostra convençut que el València reaccionarà després de la derrota davant l'Elx, transformarà la brega en motivació i afrontarà els set últims partits de Lliga amb l'ambició d'assegurar una recta final tranquil·la.