Paiporta i Picanya avancen en retirada d’estris i es treballa en la detecció de problemes en clavegueram

Efectius treballen a habilitar oficines mòbils per a expedir els DNI de les persones afectades per la DANA

VALÈNCIA, 7 (EUROPA PRESS)

Les localitats valencianes de Paiporta i Picanya, afectades greument per la DANA, avancen en la retirada d’estris i residus de les vies públiques i, actualment, es treballa en la detecció de problemes de bloquejos en el clavegueram.

Segons ha informat el Centre de Coordinació d’Emergències (CCE), a la zona d’Aldaia, Alaquàs i Torrent ja no queden buidatges importants al nucli urbà i hi ha dos passos subterranis quasi buidats i un altre pendent. Se seguix treballant en neteja i rebuig de vies.

Quant a les zones de Benetússer, Sedaví i LLocnou queden més d’una desena de xicotets garatges per buidar i està en marxa la retirada de vehicles, han indicat les mateixes fonts.

A Alfafar i Massanassa els centres urbans ja no precisen buidatges però se seguix treballant a l’MN4 i Hotel Albufera, també en dos passos subterranis bloquejats i en la reposició del clavegueram.

Quant a Albal i Catarroja, les vies d’accés estan pràcticament buidades i transitables en la gran majoria i es treballa en la retirada de residus de la DANA, a més d’habilitar els accessos a un barri interior.

Sobre el terreny continuen treballant vora 2.300 bombers de més de 40 organismes i 7.800 militars. En l’àmbit de la seguretat ciutadana hi ha un total de 9.200 efectius de la Guàrdia Civil i Policia Nacional; més de 500 efectius de les diferents policies locals i 120 efectius de la Policia de la Generalitat.

A més, un georadar s’ha incorporat a les tasques d’emergència de la DANA per a intensificar les labors de recerca. La prioritat segueix sent la fase de recerca de possibles víctimes, fins i tot pel mar.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la comissió de la dana

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana d'octubre de 2024 un informe clau sobre la gestió en la presa de Buseo, on el desbordament va causar set víctimes mortals.

El Arrels, equip nascut després de la dana, conquesta la València Cup Girls en els penals

El Arrels, format per jugadores de zones afectades per la dana, s'imposa a la UE L Alcudia en la final sub19 de la València Cup Girls, en una edicion amb rècord internacional de participacion.

Guido Rodríguez firma el seu primer doblet en LaLiga encara que el València cau davant el Celta

Guido Rodríguez va marcar els seus dos primers gols amb el València i va firmar el seu primer doblet en LaLiga, però l'equip va perdre 2-3 enfront del Celta a Mestalla.

Pérez Llorca destaca que l’atur de març en la Comunitat Valenciana és el més baix des de 2008

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana cau al març fins al seu nivell més baix des de setembre de 2008, amb descensos en tots els sectors i una millora destacada en dones i jóvens.

Gandia decreta tres dies de dol oficial per la mort del poeta Josep Piera

L'Ajuntament de Gandia ha declarat tres dies de dol oficial per la mort del poeta i escriptor valencià Josep Piera, fill predilecte de la ciutat. Les banderes onejaran a mitja asta i s'ha organitzat un comiat cívic en el Palau Ducal dels Borja.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i encadena un fort descens interanual de 19.440 aturats.

Gayà passa pàgina després de la remuntada del Cèltic i es bolca en el dol davant l’Elx

Gayà assumix com una pena la remuntada encaixada davant el Celta a Mestalla, però recalca que el vestuari ja mira al dol contra l'Elx, al qual s'aferren per a sumar tres punts clau.

Pedro Martínez fixa com a objectiu del València Basket assegurar el play off d’Eurolliga

Pedro Martínez considera que el València Basket té el play in encarrilat en l'Eurolliga i centra ara l'objectiu a assegurar l'accés directe al play off, sense perdre de vista el dol clau davant el Milà.