Paula Badosa seguix ferma a Pequín davant de la xinesa Zhang i jugarà davant de la nord-americana Gauff en semi

MADRID, 3 (EUROPA PRESS)

La tennista espanyola Paula Badosa es va classificar hui dijous amb autoritat per a les semifinals del torneig de Pequín, de categoria WTA 1000 i que es disputa sobre pista dura, en derrotar a la xinesa Shuai Zhang en dos sets per 6-1, 7-6(4).

D’esta manera, la jugadora catalana seguix confirmant les bones sensacions que arrossega des de l’estiu i va signar les seues cinquenes semifinals en un esdeveniment d’este nivell en el circuit, les segones d’esta temporada després de les aconseguides a Cincinnati (Estats Units) el passat mes d’agost. Ara, en cas de guanyar el títol, tornaria al ‘Top 10’, encara que primer haurà de mesurar-se a una rival d’entitat com la nord-americà Coco Gauff, número sis del rànquing WTA.

Badosa continua ferma en la capital xinesa on encara no ha cedit cap màniga i va saber contrarestar, sobretot en el primer parcial, el bon ànim amb el qual també arribava una Zhang que havia posat davant de la seua pública fi a una mala ratxa de 24 derrotes seguides. L’espanyola va estar a bon nivell amb el servici, amb deu ‘aces’, encara que amb cinc dobles mancades, i només va concedir dos pilotes de ‘break’ i un servici perdut.

La catalana va arrancar demolidora sobre la pista i no li va donar opcions a la xinesa, que únicament va guanyar deu punts, quatre a la resta, en la primera màniga, solucionada pel seu rival en amb prou faenes 24 minuts. No obstant això, l’asiàtica va reaccionar en l’inici de la segona i va avisar que no li seria tan senzill a Badosa.

Zhang va aconseguir el ‘break’ i va arribar a posar-se 3-1 a dalt, però la número u espanyola no es va posar nerviosa i va aconseguir recuperar el terreny amb un trencament en el sisè joc (3-3). A partir d’ací, els servicis no van donar més concessions, encara que la catalana va tenir un de dur per a assegurar-se un ‘tie-break’ on va acabar amb la resistència de la xinesa i ficar-se en la penúltima ronda.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Vila-real assalta San Mamés i agreuja la crisi de l’Athletic

El Vila-real s'imposa 1-2 en San Mamés amb gols de Cardona i Alfon i aprofundix en els dubtes d'un Athletic sense reacció, que només retalla al final amb Guruzeta.

Logronyo tanca un cap de setmana de cultura valenciana amb la crema d’una falla dedicada al vi Rioja

La crema d'una falla al·legòrica al vi de Rioja posa fi a Logronyo a un intens cap de setmana de cultura valenciana, amb mascletaes, desfilades i milers d'assistents.

Marcelino valora el triomf en San Mamés: juguem un partit molt complet

Marcelino destaca la mentalitat, l'encert en moments clau i l'actuació de Gerard Moreno com a claus del 1-2 del Vila-real davant l'Athletic en San Mamés.

Valverde lamenta la derrota davant el Vila-real i un ambient en San Mamés més tibant de l’esperat

Ernesto Valverde reconeix que la derrota de l'Athletic davant el Vila-real no va ser el partit esperat i admet un ambient tibant en San Mamés, marcat per la urgència de punts i la pressió de l'afició.

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.