Paula Badosa seguix ferma a Pequín davant de la xinesa Zhang i jugarà davant de la nord-americana Gauff en semi

MADRID, 3 (EUROPA PRESS)

La tennista espanyola Paula Badosa es va classificar hui dijous amb autoritat per a les semifinals del torneig de Pequín, de categoria WTA 1000 i que es disputa sobre pista dura, en derrotar a la xinesa Shuai Zhang en dos sets per 6-1, 7-6(4).

D’esta manera, la jugadora catalana seguix confirmant les bones sensacions que arrossega des de l’estiu i va signar les seues cinquenes semifinals en un esdeveniment d’este nivell en el circuit, les segones d’esta temporada després de les aconseguides a Cincinnati (Estats Units) el passat mes d’agost. Ara, en cas de guanyar el títol, tornaria al ‘Top 10’, encara que primer haurà de mesurar-se a una rival d’entitat com la nord-americà Coco Gauff, número sis del rànquing WTA.

Badosa continua ferma en la capital xinesa on encara no ha cedit cap màniga i va saber contrarestar, sobretot en el primer parcial, el bon ànim amb el qual també arribava una Zhang que havia posat davant de la seua pública fi a una mala ratxa de 24 derrotes seguides. L’espanyola va estar a bon nivell amb el servici, amb deu ‘aces’, encara que amb cinc dobles mancades, i només va concedir dos pilotes de ‘break’ i un servici perdut.

La catalana va arrancar demolidora sobre la pista i no li va donar opcions a la xinesa, que únicament va guanyar deu punts, quatre a la resta, en la primera màniga, solucionada pel seu rival en amb prou faenes 24 minuts. No obstant això, l’asiàtica va reaccionar en l’inici de la segona i va avisar que no li seria tan senzill a Badosa.

Zhang va aconseguir el ‘break’ i va arribar a posar-se 3-1 a dalt, però la número u espanyola no es va posar nerviosa i va aconseguir recuperar el terreny amb un trencament en el sisè joc (3-3). A partir d’ací, els servicis no van donar més concessions, encara que la catalana va tenir un de dur per a assegurar-se un ‘tie-break’ on va acabar amb la resistència de la xinesa i ficar-se en la penúltima ronda.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.