Paula Badosa seguix ferma a Pequín davant de la xinesa Zhang i jugarà davant de la nord-americana Gauff en semi

MADRID, 3 (EUROPA PRESS)

La tennista espanyola Paula Badosa es va classificar hui dijous amb autoritat per a les semifinals del torneig de Pequín, de categoria WTA 1000 i que es disputa sobre pista dura, en derrotar a la xinesa Shuai Zhang en dos sets per 6-1, 7-6(4).

D’esta manera, la jugadora catalana seguix confirmant les bones sensacions que arrossega des de l’estiu i va signar les seues cinquenes semifinals en un esdeveniment d’este nivell en el circuit, les segones d’esta temporada després de les aconseguides a Cincinnati (Estats Units) el passat mes d’agost. Ara, en cas de guanyar el títol, tornaria al ‘Top 10’, encara que primer haurà de mesurar-se a una rival d’entitat com la nord-americà Coco Gauff, número sis del rànquing WTA.

Badosa continua ferma en la capital xinesa on encara no ha cedit cap màniga i va saber contrarestar, sobretot en el primer parcial, el bon ànim amb el qual també arribava una Zhang que havia posat davant de la seua pública fi a una mala ratxa de 24 derrotes seguides. L’espanyola va estar a bon nivell amb el servici, amb deu ‘aces’, encara que amb cinc dobles mancades, i només va concedir dos pilotes de ‘break’ i un servici perdut.

La catalana va arrancar demolidora sobre la pista i no li va donar opcions a la xinesa, que únicament va guanyar deu punts, quatre a la resta, en la primera màniga, solucionada pel seu rival en amb prou faenes 24 minuts. No obstant això, l’asiàtica va reaccionar en l’inici de la segona i va avisar que no li seria tan senzill a Badosa.

Zhang va aconseguir el ‘break’ i va arribar a posar-se 3-1 a dalt, però la número u espanyola no es va posar nerviosa i va aconseguir recuperar el terreny amb un trencament en el sisè joc (3-3). A partir d’ací, els servicis no van donar més concessions, encara que la catalana va tenir un de dur per a assegurar-se un ‘tie-break’ on va acabar amb la resistència de la xinesa i ficar-se en la penúltima ronda.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.