Paula Badosa seguix ferma a Pequín davant de la xinesa Zhang i jugarà davant de la nord-americana Gauff en semi

MADRID, 3 (EUROPA PRESS)

La tennista espanyola Paula Badosa es va classificar hui dijous amb autoritat per a les semifinals del torneig de Pequín, de categoria WTA 1000 i que es disputa sobre pista dura, en derrotar a la xinesa Shuai Zhang en dos sets per 6-1, 7-6(4).

D’esta manera, la jugadora catalana seguix confirmant les bones sensacions que arrossega des de l’estiu i va signar les seues cinquenes semifinals en un esdeveniment d’este nivell en el circuit, les segones d’esta temporada després de les aconseguides a Cincinnati (Estats Units) el passat mes d’agost. Ara, en cas de guanyar el títol, tornaria al ‘Top 10’, encara que primer haurà de mesurar-se a una rival d’entitat com la nord-americà Coco Gauff, número sis del rànquing WTA.

Badosa continua ferma en la capital xinesa on encara no ha cedit cap màniga i va saber contrarestar, sobretot en el primer parcial, el bon ànim amb el qual també arribava una Zhang que havia posat davant de la seua pública fi a una mala ratxa de 24 derrotes seguides. L’espanyola va estar a bon nivell amb el servici, amb deu ‘aces’, encara que amb cinc dobles mancades, i només va concedir dos pilotes de ‘break’ i un servici perdut.

La catalana va arrancar demolidora sobre la pista i no li va donar opcions a la xinesa, que únicament va guanyar deu punts, quatre a la resta, en la primera màniga, solucionada pel seu rival en amb prou faenes 24 minuts. No obstant això, l’asiàtica va reaccionar en l’inici de la segona i va avisar que no li seria tan senzill a Badosa.

Zhang va aconseguir el ‘break’ i va arribar a posar-se 3-1 a dalt, però la número u espanyola no es va posar nerviosa i va aconseguir recuperar el terreny amb un trencament en el sisè joc (3-3). A partir d’ací, els servicis no van donar més concessions, encara que la catalana va tenir un de dur per a assegurar-se un ‘tie-break’ on va acabar amb la resistència de la xinesa i ficar-se en la penúltima ronda.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.