Paula Badosa s’imposa a la ucraïnesa Kostyuk i es fica en els huitens de l’Obert d’Austràlia

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

La tennista espanyola Paula Badosa es va classificar hui divendres per als huitens de final de l’Obert d’Austràlia, primer ‘Gran Slam’ de la temporada i que es disputa sobre pista dura, després d’imposar-se en una dura trobada a la ucraïnesa Marta Kostyuk en tres sets per 6-4, 4-6, 6-3.

La jugadora catalana, onzena cap de sèrie, va haver de bregar amb unes condicions complexes en la pista, en un dia amb molt vent i el primer en la seua marxa a Melbourne en el qual jugava a l’aire lliure i no en condicions de ‘indoor’ com en les seues dos primeres trobades.

Badosa no va arribar a estar del tot còmoda, però, com ella mateixa va reconèixer després del xoc en roda de premsa, va ser capaç de mostrar fortalesa mental per a superar a una Kostyuk que va batallar en tot moment en un duel on els errors no forçats, 48 de l’espanyola i 52 del seu rival, van sobreeixir en una trobada de més de dos hores i mitja de durada.

L’espanyola va tornar tres anys després a la quarta ronda en el primer ‘gran’ de la temporada i ara buscarà els quarts de final davant de la guanyadora del xoc entre la nord-americana Jessica Pegula i la sèrbia Olga Danilovic. També estaran en huitens la bielorussa Aryna Sabalenka, defensora del títol, i la nord-americà Coco Gauff, que van batre a la danesa Clara Tauson (7-6, 6-4) i la canadenca Leylah Fernandez (6-4, 6-2), respectivament.

Últimes notícies

Cinc detinguts per una xarxa de cocaïna vinculada a una partida de 1.400 quilos a Castelló

La Guàrdia Civil deté en diverses localitats de Castelló a cinc persones vinculades a una organització de tràfic de cocaïna relacionada amb una partida de 1.400 quilos intervingut fa dos anys.

Wizz Air obrirà set noves rutes entre Espanya i Itàlia des de setembre

Wizz Air estrenarà set rutes que uniran Milà, Nàpols i Catània amb diverses ciutats espanyoles des de setembre i desembre, amb tarifes des de 24,99 euros.

Detinguts a Xàtiva dos sospitosos d’un intent d’homicidi a tirs contra una vivenda

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva a dos hòmens acusats d'intentar matar als ocupants d'una vivenda de l'el Real de Gandia, contra la façana del qual es van efectuar cinc trets.

Sèptim dia de vaga del professorat valencià amb negociació clau i amenaça de dimissió massiva

La vaga indefinida del professorat de la xarxa pública valenciana entra en el seu sèptim dia amb una reunió negociadora decisiva i la pressió afegida d'una possible dimissió col·lectiva d'equips directius.

La Porcellana de Llemotges aconseguix la primera indicació geogràfica artesanal protegida per la UEIPO

La Porcellana de Llemotges es convertix en la primera indicació geogràfica artesanal i industrial registrada per la EUIPO, una fita que reforça la protecció de l'artesania europea i obri la porta a noves sol·licituds.

Les directives de centres públics amenacen amb dimitir en bloc si Educació no concreta la seua oferta

Els equips directius de centres públics valencians advertixen que presentaran dimissions col·lectives si la Conselleria d'Educació no presenta per escrit una proposta seriosa i suficient per a posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Dimarts quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana amb fins a 30 graus i algun ruixat a Castelló

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts quasi estiuenc, amb temperatures pròximes als 30 graus i cel poc nuvolós, encara que s'esperen ruixats dispersos a l'interior de Castelló a la vesprada.

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.