Paula Badosa s’imposa a la ucraïnesa Kostyuk i es fica en els huitens de l’Obert d’Austràlia

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

La tennista espanyola Paula Badosa es va classificar hui divendres per als huitens de final de l’Obert d’Austràlia, primer ‘Gran Slam’ de la temporada i que es disputa sobre pista dura, després d’imposar-se en una dura trobada a la ucraïnesa Marta Kostyuk en tres sets per 6-4, 4-6, 6-3.

La jugadora catalana, onzena cap de sèrie, va haver de bregar amb unes condicions complexes en la pista, en un dia amb molt vent i el primer en la seua marxa a Melbourne en el qual jugava a l’aire lliure i no en condicions de ‘indoor’ com en les seues dos primeres trobades.

Badosa no va arribar a estar del tot còmoda, però, com ella mateixa va reconèixer després del xoc en roda de premsa, va ser capaç de mostrar fortalesa mental per a superar a una Kostyuk que va batallar en tot moment en un duel on els errors no forçats, 48 de l’espanyola i 52 del seu rival, van sobreeixir en una trobada de més de dos hores i mitja de durada.

L’espanyola va tornar tres anys després a la quarta ronda en el primer ‘gran’ de la temporada i ara buscarà els quarts de final davant de la guanyadora del xoc entre la nord-americana Jessica Pegula i la sèrbia Olga Danilovic. També estaran en huitens la bielorussa Aryna Sabalenka, defensora del títol, i la nord-americà Coco Gauff, que van batre a la danesa Clara Tauson (7-6, 6-4) i la canadenca Leylah Fernandez (6-4, 6-2), respectivament.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Arranca a Orihuela la Senda del Poeta més reivindicativa i polèmica

La Senda del Poeta dedicada a Miguel Hernández comença a Orihuela marcada per la retirada de fons de l'IVAJ, un reforç del suport estatal i un fort pols polític i memorialista.

La Fundació Bancaixa i ABANCA recorren un segle d’art a València amb un diàleg de 59 artistes

La Fundació Bancaixa i ABANCA presenten a València una exposició conjunta amb 86 obres de 59 artistes, que repassa més d'un segle d'art, de 1913 a 2023, des de les avantguardes fins a la pintura contemporània.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada setmanal de 35 hores en l'Administració valenciana a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.

València Basket i Reial Madrid afinen en la Lliga Endesa una possible semifinal d’Eurolliga

València Basket i Reial Madrid es mesuren en la jornada 28 de la Lliga Endesa en un duel entre primer i segon que servix com a assaig d'una possible semifinal d'Eurolliga, amb la lluita pel lideratge i la segona plaça de l'ACB en joc.

València i Girona es juguen un respir vital a Mestalla

València i Girona s'enfronten a Mestalla en un dol directe per la permanència, marcat per la igualtat en la taula i la pressió d'un tram final de Lliga al límit.

Dela aconseguix els 100 partits amb el Llevant

El defensa Adrián de la Font Dela ha aconseguit els 100 partits oficials amb el Llevant després de completar el triomf davant el Sevilla i es guanya l'opció de seguir un any més si l'equip aconseguix la permanència.

Sarabia crida a donar un colp sobre la taula per a estrenar el triomf de l’Elx a domicili

Eder Sarabia exigix fermesa i determinació a l'Elx per a aconseguir davant l'Oviedo la seua primera victòria de la temporada lluny del Martínez Valero i fer un pas clau cap a la permanència.

La Generalitat faculta a la seua Advocacia per a frenar la regularització d’immigrants del Govern central

La Generalitat Valenciana habilita a l'Advocacia autonòmica per a recórrer la regularització d'immigrants impulsada pel Govern central i sol·licitar mesures cautelars de suspensió en considerar que el decret afecta al finançament i a la pressió sobre els servicis públics.