20.9 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Paula Badosa s’imposa a la ucraïnesa Kostyuk i es fica en els huitens de l’Obert d’Austràlia

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

La tennista espanyola Paula Badosa es va classificar hui divendres per als huitens de final de l’Obert d’Austràlia, primer ‘Gran Slam’ de la temporada i que es disputa sobre pista dura, després d’imposar-se en una dura trobada a la ucraïnesa Marta Kostyuk en tres sets per 6-4, 4-6, 6-3.

La jugadora catalana, onzena cap de sèrie, va haver de bregar amb unes condicions complexes en la pista, en un dia amb molt vent i el primer en la seua marxa a Melbourne en el qual jugava a l’aire lliure i no en condicions de ‘indoor’ com en les seues dos primeres trobades.

Badosa no va arribar a estar del tot còmoda, però, com ella mateixa va reconèixer després del xoc en roda de premsa, va ser capaç de mostrar fortalesa mental per a superar a una Kostyuk que va batallar en tot moment en un duel on els errors no forçats, 48 de l’espanyola i 52 del seu rival, van sobreeixir en una trobada de més de dos hores i mitja de durada.

L’espanyola va tornar tres anys després a la quarta ronda en el primer ‘gran’ de la temporada i ara buscarà els quarts de final davant de la guanyadora del xoc entre la nord-americana Jessica Pegula i la sèrbia Olga Danilovic. També estaran en huitens la bielorussa Aryna Sabalenka, defensora del títol, i la nord-americà Coco Gauff, que van batre a la danesa Clara Tauson (7-6, 6-4) i la canadenca Leylah Fernandez (6-4, 6-2), respectivament.

Últimes notícies

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.

Més de 30.000 atletes van completar la Marató València per primera vegada en la seua història

València va reunir 30.777 corredors que van acabar la Marató València Trinidad Alfonso, màxim històric, amb 36.000 dorsals i un 85,4% de finalització. John Korir i Joyciline Jepkosgei es van imposar amb les millors marques de l'any a nivell mundial

Hugo Duro empata en el 93 i salva el 1-1 del València davant el Sevilla

Hugo Duro va firmar l'empat en el 93 després d'una passada de Ugrinic, després que un autogol de Tárrega avançara al Sevilla. Repartiment de punts que va deixar insatisfets als dos.

El SUV urbà de gasolina lidera la demanda en la Fira de l’Automòbil de València

La 27a edició de la Fira de l'Automòbil de València ha constatat que el vehicle nou, especialment el SUV urbà de gasolina, concentra l'interés. Híbrids i electrificats guanyen terreny i l'afluència es dispara.

Més de 30.000 atletes van completar la Marató València per primera vegada

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers, un màxim històric, després de vendre 36.000 dorsals i aconseguir un 85,4% d'arribada. John Korir i Joyciline Jepkosgei es van imposar amb les millors marques de l'any en la prova femenina i la tercera de l'any en la masculina.

Un camió dispersa 210 botelles de butà després de rebentar una roda en l’A-7 a Godella

Un camió de mercaderies perilloses ha patit la rebentada d'una roda en l'A-7 a l'altura de Godella i han caigut 210 botelles de butà. No hi ha hagut ferits, però sí retencions i s'ha activat el pla per a mercaderies perilloses

Cristina Ouviña va reaparéixer després de ser mare: 573 dies després del seu últim partit oficial

La base del València Basket va reaparéixer 573 dies després de la seua última trobada després de la seua maternitat i va tancar amb un triple el 83-66 davant el Spar Gran Canària.