Paula Badosa s’imposa a la ucraïnesa Kostyuk i es fica en els huitens de l’Obert d’Austràlia

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

La tennista espanyola Paula Badosa es va classificar hui divendres per als huitens de final de l’Obert d’Austràlia, primer ‘Gran Slam’ de la temporada i que es disputa sobre pista dura, després d’imposar-se en una dura trobada a la ucraïnesa Marta Kostyuk en tres sets per 6-4, 4-6, 6-3.

La jugadora catalana, onzena cap de sèrie, va haver de bregar amb unes condicions complexes en la pista, en un dia amb molt vent i el primer en la seua marxa a Melbourne en el qual jugava a l’aire lliure i no en condicions de ‘indoor’ com en les seues dos primeres trobades.

Badosa no va arribar a estar del tot còmoda, però, com ella mateixa va reconèixer després del xoc en roda de premsa, va ser capaç de mostrar fortalesa mental per a superar a una Kostyuk que va batallar en tot moment en un duel on els errors no forçats, 48 de l’espanyola i 52 del seu rival, van sobreeixir en una trobada de més de dos hores i mitja de durada.

L’espanyola va tornar tres anys després a la quarta ronda en el primer ‘gran’ de la temporada i ara buscarà els quarts de final davant de la guanyadora del xoc entre la nord-americana Jessica Pegula i la sèrbia Olga Danilovic. També estaran en huitens la bielorussa Aryna Sabalenka, defensora del títol, i la nord-americà Coco Gauff, que van batre a la danesa Clara Tauson (7-6, 6-4) i la canadenca Leylah Fernandez (6-4, 6-2), respectivament.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.