Pilar Alegría demana donar una ‘resposta contundent’ després dels insults racistes durant el Clàssic

MADRID, 28 (EUROPA PRESS)

La ministra d’Educació, Formació Professional i Esports, Pilar Alegría, ha afirmat hui dilluns que cal donar una “resposta contundent” perquè no es produïsquen “manifestacions” racistes com les del passat dissabte durant el Clàssic entre el Reial Madrid i el FC Barcelona en el Santiago Bernabéu.

“Totes les administracions i, per descomptat, també els clubs hem de treballar i donar una resposta contundent per a evitar que es produïsquen manifestacions que van completament en contra dels drets que emanen de l’esport”, va comentar la ministra d’Educació, Formació Professional i Esports abans d’assistir a l’I Congrés As ‘Esport en positiu’, promogut pel diari esportiu.

Pilar Alegría també va informar que està reunida la Comissió Antiviolencia, com ocorre cada dos dilluns, i que en esta comissió van a “analitzar” la informació que la Policia Nacional els trasllade per a poder “elevar esta proposta de sanció”.

La portaveu de l’Executiu va fer estes declaracions en al·lusió als insults i gestos racistes proferits cap als jugadors de FC Barcelona Lamine Yamal, Ansu Fati i Raphinha al Bernabéu en el Clàssic, que va concloure amb 0-4 i va distanciar als blaugrana a sis punts del conjunt blanc.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.