Anuncios

Pilar Alegría demana donar una ‘resposta contundent’ després dels insults racistes durant el Clàssic

MADRID, 28 (EUROPA PRESS)

La ministra d’Educació, Formació Professional i Esports, Pilar Alegría, ha afirmat hui dilluns que cal donar una “resposta contundent” perquè no es produïsquen “manifestacions” racistes com les del passat dissabte durant el Clàssic entre el Reial Madrid i el FC Barcelona en el Santiago Bernabéu.

Anuncios

“Totes les administracions i, per descomptat, també els clubs hem de treballar i donar una resposta contundent per a evitar que es produïsquen manifestacions que van completament en contra dels drets que emanen de l’esport”, va comentar la ministra d’Educació, Formació Professional i Esports abans d’assistir a l’I Congrés As ‘Esport en positiu’, promogut pel diari esportiu.

Pilar Alegría també va informar que està reunida la Comissió Antiviolencia, com ocorre cada dos dilluns, i que en esta comissió van a “analitzar” la informació que la Policia Nacional els trasllade per a poder “elevar esta proposta de sanció”.

La portaveu de l’Executiu va fer estes declaracions en al·lusió als insults i gestos racistes proferits cap als jugadors de FC Barcelona Lamine Yamal, Ansu Fati i Raphinha al Bernabéu en el Clàssic, que va concloure amb 0-4 i va distanciar als blaugrana a sis punts del conjunt blanc.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios