Pilar Alegría demana donar una ‘resposta contundent’ després dels insults racistes durant el Clàssic

MADRID, 28 (EUROPA PRESS)

La ministra d’Educació, Formació Professional i Esports, Pilar Alegría, ha afirmat hui dilluns que cal donar una “resposta contundent” perquè no es produïsquen “manifestacions” racistes com les del passat dissabte durant el Clàssic entre el Reial Madrid i el FC Barcelona en el Santiago Bernabéu.

“Totes les administracions i, per descomptat, també els clubs hem de treballar i donar una resposta contundent per a evitar que es produïsquen manifestacions que van completament en contra dels drets que emanen de l’esport”, va comentar la ministra d’Educació, Formació Professional i Esports abans d’assistir a l’I Congrés As ‘Esport en positiu’, promogut pel diari esportiu.

Pilar Alegría també va informar que està reunida la Comissió Antiviolencia, com ocorre cada dos dilluns, i que en esta comissió van a “analitzar” la informació que la Policia Nacional els trasllade per a poder “elevar esta proposta de sanció”.

La portaveu de l’Executiu va fer estes declaracions en al·lusió als insults i gestos racistes proferits cap als jugadors de FC Barcelona Lamine Yamal, Ansu Fati i Raphinha al Bernabéu en el Clàssic, que va concloure amb 0-4 i va distanciar als blaugrana a sis punts del conjunt blanc.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.