Pilar Alegría demana donar una ‘resposta contundent’ després dels insults racistes durant el Clàssic

MADRID, 28 (EUROPA PRESS)

La ministra d’Educació, Formació Professional i Esports, Pilar Alegría, ha afirmat hui dilluns que cal donar una “resposta contundent” perquè no es produïsquen “manifestacions” racistes com les del passat dissabte durant el Clàssic entre el Reial Madrid i el FC Barcelona en el Santiago Bernabéu.

“Totes les administracions i, per descomptat, també els clubs hem de treballar i donar una resposta contundent per a evitar que es produïsquen manifestacions que van completament en contra dels drets que emanen de l’esport”, va comentar la ministra d’Educació, Formació Professional i Esports abans d’assistir a l’I Congrés As ‘Esport en positiu’, promogut pel diari esportiu.

Pilar Alegría també va informar que està reunida la Comissió Antiviolencia, com ocorre cada dos dilluns, i que en esta comissió van a “analitzar” la informació que la Policia Nacional els trasllade per a poder “elevar esta proposta de sanció”.

La portaveu de l’Executiu va fer estes declaracions en al·lusió als insults i gestos racistes proferits cap als jugadors de FC Barcelona Lamine Yamal, Ansu Fati i Raphinha al Bernabéu en el Clàssic, que va concloure amb 0-4 i va distanciar als blaugrana a sis punts del conjunt blanc.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Castella-la Manxa redobla la seua ofensiva política per a posar fi al transvasament Tajo-Segura

El delegat del Govern i el president de les Corts de Castella-la Manxa reclamen la fi del transvasament Tajo-Segura, demanen acords i critiquen que es vulga perpetuar l'actual model enfront d'alternatives com la dessalació.

Garamendi defén l’energia nuclear i qüestiona el seu tancament en plena crisi energètica

Antonio Garamendi defén mantindre l'energia nuclear a Espanya en considerar incoherent tancar centrals en un context de crisi energètica, alta dependència del gas i dubtes sobre l'apagada elèctrica de fa un any.

L’excap de Bombers de València defén que l’UME va actuar des de l’inici de la dana

L'excap de Bombers de València sosté en el Congrés que l'UME va estar disponible des de l'inici de la dana d'octubre de 2024 i que la jornada va ser excepcional, amb milers d'avisos i una situació que qualifica d'exageradament brutal.

Kameron Taylor confia en el València Basket davant el talent del Panathinaikos

Kameron Taylor reconeix l'enorme talent del Panathinaikos, però assegura que el València Basket arriba amb molta confiança i vol aprofitar el factor pista en els quarts de final de l'Eurolliga.

Garamendi reclama que l’1 de maig siga un dia de descans i record als autònoms

Antonio Garamendi demana que l'1 de maig es visca com una jornada de descans i celebració del treball, amb un reconeixement especial als autònoms, als qui veu com els que més patixen.

La nova selectivitat de 2026 consolida un model més pràctic i homogeni a Espanya

La selectivitat de 2026 manté canvis graduals cap a un model mes practique i homogeneo en quasi totes les comunitats autonomas, amb mes pes competencial i ajustos en correccion i calendari.

Pedro Martínez rebaixa el favoritisme del València Basket davant el Panathinaikos en l’Eurolliga

Pedro Martínez advertix que el València Basket no és favorit davant el Panathinaikos malgrat el factor pista i vincula eixa etiqueta al pressupost i l'experiència del rival grec.

València Basket i Panathinaikos inicien en el Roig Arena el seu pols per la Final a Quatre

València Basket i Panathinaikos arranquen en el Roig Arena una sèrie de quarts de final de l'Eurolliga al millor de cinc, amb avantatge de pista per al conjunt taronja després de la seua brillant fase regular.