13.9 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Pilar Alegría demana donar una ‘resposta contundent’ després dels insults racistes durant el Clàssic

MADRID, 28 (EUROPA PRESS)

La ministra d’Educació, Formació Professional i Esports, Pilar Alegría, ha afirmat hui dilluns que cal donar una “resposta contundent” perquè no es produïsquen “manifestacions” racistes com les del passat dissabte durant el Clàssic entre el Reial Madrid i el FC Barcelona en el Santiago Bernabéu.

“Totes les administracions i, per descomptat, també els clubs hem de treballar i donar una resposta contundent per a evitar que es produïsquen manifestacions que van completament en contra dels drets que emanen de l’esport”, va comentar la ministra d’Educació, Formació Professional i Esports abans d’assistir a l’I Congrés As ‘Esport en positiu’, promogut pel diari esportiu.

Pilar Alegría també va informar que està reunida la Comissió Antiviolencia, com ocorre cada dos dilluns, i que en esta comissió van a “analitzar” la informació que la Policia Nacional els trasllade per a poder “elevar esta proposta de sanció”.

La portaveu de l’Executiu va fer estes declaracions en al·lusió als insults i gestos racistes proferits cap als jugadors de FC Barcelona Lamine Yamal, Ansu Fati i Raphinha al Bernabéu en el Clàssic, que va concloure amb 0-4 i va distanciar als blaugrana a sis punts del conjunt blanc.

Últimes notícies

Camarero defendrà demà en el Congrés la seua gestió durant la dana de València

La vicepresidenta valenciana compareixerà davant la comissió del Congrés sobre la dana per a justificar la resposta del Consell. La sessió arriba després de testimoniatges crítics i en plena revisió de responsabilitats.

Els anestesistes recorden que les sedacions generals només han de fer-les especialistes

Sedar ha recordat que les sedacions amb anestèsics generals comporten riscos greus i només han de realitzar-les anestesiòlegs. L'advertiment arriba després de la mort d'una xiqueta a Alzira.

El Museu dels Ciències reivindica a Leonardo da Vinci després de l’èxit de l’exposició amb 800.000 visitants

El Museu dels Ciències ha celebrat una jornada conduïda per Christian Gálvez per a reivindicar a Leonardo da Vinci, complementària a la mostra 'Leonardo. 500 anys de geni'. L'exposició, oberta fins a abril de 2026, ja suma 800.000 visitants.

Sanitat es reunix amb l’anestesista del cas de la xiqueta morta a Alzira

La Conselleria de Sanitat s'ha reunit amb l'anestesista que va atendre la menor morta després d'una sedació en una clínica dental d'Alzira. La investigació analitza fàrmacs, traçabilitat i autoritzacions, mentres la Policia i el jutjat mantenen obertes totes les línies.

Dos motoristes investigats en l’operatiu del GP de Cheste: 189 km/h i taxa d’alcohol quadruplicada

La Guàrdia Civil investiga a dos conductors detectats en els accessos al circuit: un circulava a 189 km/h en una via de 90 i un altre va quadruplicar la taxa d'alcohol.

A presó una detinguda a Gandia per cremar contenidors a canvi de droga

Una dona de 32 anys ha sigut detinguda a Gandia per cremar un contenidor a canvi de droga i ha ingressat a la presó. També va ser arrestat un home que l'hauria incitada per a desviar l'atenció policial de l'àrea on venia a la menuda.

Detingut a Alacant per robar el motor de l’aire condicionat d’un col·legi

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un home de 32 anys pel robatori del motor de l'aire condicionat d'un col·legi, valorat en 4.245 euros. La investigació es va activar després d'un salt de llum i una pista trobada en el centre va permetre la seua identificació i arrest.

Domingo poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, amb temperatures en ascens i vent fort en el nord de Castelló

Cels poc nuvolosos amb núvols alts i ascens tèrmic, amb gelades febles a l'interior i ratxes molt fortes en el nord de Castelló. El dilluns augmentaran els núvols i podrà ploure de manera feble i local a l'interior nord de Castelló i de València.