Anuncios

PSPV demana la dimissió de Mazón després de la retirada de la supressió del topall salarial: ‘És un president bloquejat’

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

El PSPV-PSOE ha demanat la dimissió del president de la Generalitat, Carlos Mazón, després que el Consell haja restablit el topall salarial per als alts càrrecs que va limitar després de la seua remodelació per la dana i ha considerat que és “una prova més” que el cap del Consell està “bloquejat” i el seu govern “no funciona”.

Anuncios

El síndic socialista a Les Corts, José Muñoz, en declaracions remeses als mitjans, ha valorat d’esta manera que el Consell haja “hagut de retirar el decret de pujada de sous”. “Ja des del principi vam dir que no anàvem a votar a favor”, ha assegurat, al mateix temps que ha valorat que el treball de l’oposició “és el que ha permès que Carlos Mazón no cometera esta ignomínia”.

Per a Muñoz, “el lamentable de tot això és que Mazón va utilitzar un decret necessari, en el qual hi havia mesures urgents necessàries per a les famílies –afectades– i, de fet, va ser el primer que es va aprovar després de la dana, para, amb esta coartada, pujar-se el sou a si mateix i a la resta dels seus consellers i membres del govern”. “Ja li vam dir que això era indignant, que no era ètic i que, per tant, ens tindria davant”, ha remarcat.

“Hui Carlos Mazón decidix retirar este decret que feia que es pujara els sous però que contenia mesures importants”, ha reconegut el síndic socialista, que en tot cas ha considerat que esta situació és “una prova més que Mazón sempre va creure i continua creient que la urgència era la pujada salarial per a la seua Consell”, alguna cosa que “evidentment” el PSPV “no anava a permetre”.

Per tant, ha exigit “d’una vegada per sempre” a Mazón que dimitisca en ser esta “una prova més que és un president bloquejat, un president erràtic i amb un Consell que no funciona”. Enfront d’això, ha afirmat que la Generalitat necessita “agilitat”, al que, al seu juí, “no pot respondre Mazón, el president del Ventorro”.

“Ja no pot estar ni un minut més al capdavant de la Generalitat”, ha insistit José Muñoz, que ha reclamat de nou al líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, que ho destituïsca perquè “d’una vegada per sempre” la Comunitat Valenciana “passe a un temps nou”.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios