Puente no es creu la versió de Mazón sobre la seua absència el dia de la dana i avisa que ‘tard o d’hora’ se sabrà

MADRID, 11 (EUROPA PRESS)

El ministre de Transports i Mobilitat Sostenible, Óscar Puente, ha deixat clar este dimecres que “no es creu” la versió que va donar el president valencià, el ‘popular’ Carlos Mazón, per a justificar la seua absència de més de tres hores el dia de la dana i creu que “tard o d’hora” se sabrà la veritat.

Així ho ha expressat durant la seua compareixença en el Ple de la Cambra baixa per a rendir comptes sobre la gestió de la seua Ministeri en la dana que va deixar més de 220 morts.

Al seu juí, el PP no pot tenir la “desvergonya” de qüestionar on estava ell o quines decisions va prendre este dia perquè “estava en el seu lloc de treball”, que estos dies era estar intentat atraure inversions i contractes en una viatge oficial a Índia.

“Com poden vostès tenir la desvergonya de preguntar-me que on estava jo, quan el màxim responsable de protegir les vides de la gent de València estava en parador ignorat durant més de tres hores i mitja?”, ha incidit.

LES 14 VERSIONS DE MAZÓN

En este sentit, creu que si en la bancada ‘popular’ tingueren “un poc del que cal tenir” el “mínim” que haurien de fer és “callar” ja que en el PP han pres la decisió de “sostenir” a Mazón. “Allà vostès, la qual cosa no poden fer de cap manera és llançar fang i brossa sobre els qui estàvem en el nostre lloc de treball este dia i tots els anteriors i els posteriors”, ha continuat el ministre.

De fet, sobre l’absència de Mazón del dia 29 d’octubre, Puente ha incidit que “encara no se sap” on va estar en estes tres hores i mitja perquè la suposada reunió amb una periodista és “la seua versió” i “no li la creu” perquè el dirigent valencià “va donar catorze versions” sobre on estava este dia.

Així i tot, creu que “tard o d’hora se sabrà” on estava i què és el que estava fent, encara que de moment, es “limiten a sospitar-ho”. “Que vostès tinguen el quall de venir-me a mi o a l’Estat, a demanar-me explicacions demostra que són vostès el Partit Popular de sempre”, ha reblat per a concloure recomanant als d’Alberto Núñez Feijóo que seguisquen fent “el que consideren oportú” perquè ell seguirà “amb el cap ben alt d’haver complit amb el que els ciutadans li van exigir”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València i Múrcia s’alineen en defensa del transvasament Tajo-Segura per considerar que a Espanya sobra aigua

Els governs de la Comunitat Valenciana i la Regió de Múrcia reivindiquen la continuïtat del transvasament Tajo-Segura al·legant que a Espanya es genera més aigua de la que es consumix i que és possible compatibilitzar el subministrament amb la protecció ambiental.

L’UCO situa a Ábalos com a peça clau en la trama de màscares però apunta a Aldama com a verdader cap

Agents de l'UCO descriuen en el Suprem a José Luis Ábalos com a peça fonamental de la suposada organització criminal de les màscares, però assenyalen que el comisionista Víctor de Aldama era qui imposava les decisions perquè era qui pagava.

El València Basket s’agarra al seu fortí davant el Panathinaikos en l’Eurolliga

El València Basket inicia els quarts de final de l'Eurolliga davant el Panathinaikos amb un balanç molt favorable a casa: cinc victòries en set visites del conjunt grec.

Hugo González assaborix el seu debut en LaLiga amb el Celta malgrat la derrota a Vila-real

Hugo González celebra la seua estrena en LaLiga amb el Celta i admet sensacions agredolces després de la derrota davant el Vila-real, encara que confia a reaccionar en la lluita per Europa.

Elx firma tres victòries seguides en Primera per primera vegada des de 2013

L'Elx encadena tres triomfs consecutius en Primera per primera vegada des de 2013 i s'allunya del descens, impulsat per una plantilla en la qual ja han marcat 18 jugadors en Lliga.

El Vila-real suma cinc victòries seguides en La Ceràmica quasi una dècada després

El Vila-real va derrotar 2-1 al Cèltic i va firmar la seua quinta victòria consecutiva en La Ceràmica, una ratxa com a local que no aconseguia des de la temporada 2016-2017.

Elx es juga la permanència davant dos rivals directes i tres aspirants a Europa

L'Elx afronta un mes final de Lliga decisiu per la permanència, amb dols directes davant Alabés i Girona i partits davant Celta, Betis i Getafe, que barallen per Europa.

Detingudes dos dones per exercir com a metgesses sense titulació i falsificar receptes a Santa Pola

La Guàrdia Civil deté a Santa Pola a dos dones acusades d'exercir com a metgesses sense titulació homologada, realitzar tractaments invasius i falsificar receptes per a obtindre fàrmacs.