Anuncios

Puente no es creu la versió de Mazón sobre la seua absència el dia de la dana i avisa que ‘tard o d’hora’ se sabrà

MADRID, 11 (EUROPA PRESS)

El ministre de Transports i Mobilitat Sostenible, Óscar Puente, ha deixat clar este dimecres que “no es creu” la versió que va donar el president valencià, el ‘popular’ Carlos Mazón, per a justificar la seua absència de més de tres hores el dia de la dana i creu que “tard o d’hora” se sabrà la veritat.

Anuncios

Així ho ha expressat durant la seua compareixença en el Ple de la Cambra baixa per a rendir comptes sobre la gestió de la seua Ministeri en la dana que va deixar més de 220 morts.

Al seu juí, el PP no pot tenir la “desvergonya” de qüestionar on estava ell o quines decisions va prendre este dia perquè “estava en el seu lloc de treball”, que estos dies era estar intentat atraure inversions i contractes en una viatge oficial a Índia.

“Com poden vostès tenir la desvergonya de preguntar-me que on estava jo, quan el màxim responsable de protegir les vides de la gent de València estava en parador ignorat durant més de tres hores i mitja?”, ha incidit.

LES 14 VERSIONS DE MAZÓN

En este sentit, creu que si en la bancada ‘popular’ tingueren “un poc del que cal tenir” el “mínim” que haurien de fer és “callar” ja que en el PP han pres la decisió de “sostenir” a Mazón. “Allà vostès, la qual cosa no poden fer de cap manera és llançar fang i brossa sobre els qui estàvem en el nostre lloc de treball este dia i tots els anteriors i els posteriors”, ha continuat el ministre.

De fet, sobre l’absència de Mazón del dia 29 d’octubre, Puente ha incidit que “encara no se sap” on va estar en estes tres hores i mitja perquè la suposada reunió amb una periodista és “la seua versió” i “no li la creu” perquè el dirigent valencià “va donar catorze versions” sobre on estava este dia.

Així i tot, creu que “tard o d’hora se sabrà” on estava i què és el que estava fent, encara que de moment, es “limiten a sospitar-ho”. “Que vostès tinguen el quall de venir-me a mi o a l’Estat, a demanar-me explicacions demostra que són vostès el Partit Popular de sempre”, ha reblat per a concloure recomanant als d’Alberto Núñez Feijóo que seguisquen fent “el que consideren oportú” perquè ell seguirà “amb el cap ben alt d’haver complit amb el que els ciutadans li van exigir”.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.

Una empresa alacantina patenta taulers d’aglomerat amb residus de palmera i sense coles

Una spin off de la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera i sense coles, aprofitant milers de tones que hui acaben en abocadors.

PLD Space ultima el debut del coet Miura 5 entre nervis i ambició global

PLD Space es prepara per al primer vol demostratiu de Miura 5 en el segon semestre de l'any des de Kurú, un examen clau per al seu salt comercial i la seua ambició global.

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.
Anuncios