Anuncios

Putin diu que Trump podria haver ‘evitat’ la guerra si no li hagueren ‘robat’ en les eleccions del 2020

El president rus es declara “llest” per a una possible reunió amb el seu homòleg nord-americà

MADRID, 24 (EUROPA PRESS)

El president de Rússia, Vladimir Putin, ha assegurat este divendres que el seu homòleg nord-americà, Donald Trump, podria haver evitat la guerra d’Ucraïna si no li hagueren “robat” les eleccions presidencials del 2020 en un repetició de les consignes del mandatari nord-americà sobre un frau electoral desmentit en el seu moment per complet per les autoritats del seu país.

“L’actual crisi a Ucraïna podria no haver ocorregut si a Donald Trump no li hagueren robat la victòria”, ha assegurat Putin en declaracions a cadena pública russa RTR.

El president rus, que encara no s’ha pronunciat sobre una possible trobada amb Trump, com porta setmanes aventurant el seu homòleg nordamericà, ha defensat la relació entre tots dos com “exclusivament professional, però al mateix temps pragmàtica i de confiança”.

En este sentit, el president rus ha considerat que, en este punt de les relacions bilaterals “el millor és una reunió” per a tractar “amb calma totes aquelles àrees que siguen d’interès tant per a Estats Units com para Rússia”.

“Estem llests”, ha reiterat el mandatari rus.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.