Putin diu que Trump podria haver ‘evitat’ la guerra si no li hagueren ‘robat’ en les eleccions del 2020

El president rus es declara “llest” per a una possible reunió amb el seu homòleg nord-americà

MADRID, 24 (EUROPA PRESS)

El president de Rússia, Vladimir Putin, ha assegurat este divendres que el seu homòleg nord-americà, Donald Trump, podria haver evitat la guerra d’Ucraïna si no li hagueren “robat” les eleccions presidencials del 2020 en un repetició de les consignes del mandatari nord-americà sobre un frau electoral desmentit en el seu moment per complet per les autoritats del seu país.

“L’actual crisi a Ucraïna podria no haver ocorregut si a Donald Trump no li hagueren robat la victòria”, ha assegurat Putin en declaracions a cadena pública russa RTR.

El president rus, que encara no s’ha pronunciat sobre una possible trobada amb Trump, com porta setmanes aventurant el seu homòleg nordamericà, ha defensat la relació entre tots dos com “exclusivament professional, però al mateix temps pragmàtica i de confiança”.

En este sentit, el president rus ha considerat que, en este punt de les relacions bilaterals “el millor és una reunió” per a tractar “amb calma totes aquelles àrees que siguen d’interès tant per a Estats Units com para Rússia”.

“Estem llests”, ha reiterat el mandatari rus.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els embassaments del Xúquer i el Segura guanyen aigua mentres descendix lleugerament la mitjana nacional

Els embassaments de les conques del Xúquer i del Segura augmenten les seues reserves enfront del lleuger descens del conjunt d'Espanya, que manté una alta ocupació del 83,5%.

L’IVF llança nous préstecs bonificats per a empreses per 130 milions

L'IVF aprova dos noves línies de préstecs bonificats per 130 milions, amb un tipus fix del 1,5%, per a dotar de liquiditat a empreses i reforçar el finançament del sector primari davant la conjuntura econòmica.

Pérez Llorca reclama més renovables davant la incertesa per la guerra a l’Iran

Pérez Llorca defén reforçar la generació d'energies renovables per a blindar el subministrament en la Comunitat Valenciana davant la inestabilitat per la guerra a l'Iran i l'impacte en els preus.

El nou Pla de Vivenda incorporarà una clàusula antifrau en les adjudicacions

El Ministeri de Vivenda incorpora una clàusula antifrau en el Pla 2026-2030 per a garantir adjudicacions objectives i transparents després de les irregularitats detectades a Alacant.

Compromís proposa que les vivendes públiques s’adjudiquen per sorteig per a evitar favoritismes

Compromís registra en Les Corts una llei perquè les vivendes de protecció oficial s'adjudiquen per sorteig i mantinguen el seu caràcter públic permanent, després de les irregularitats detectades a Alacant.

El nou Pla Estatal de Vivenda destina 798 milions a la Comunitat Valenciana

El Pla Estatal de Vivenda 2026-2030 triplicarà la inversió fins a 7.000 milions i reservarà 798 milions per a la Comunitat Valenciana, en un model de cofinançament Estat-autonomies.

Bernabé acusa a Catalá d’usar la regularització d’immigrants per al xoc polític

Pilar Bernabé acusa a María José Catalá d'utilitzar la regularització d'immigrants per a generar conflicte polític i recorda que el procés compta amb un ampli suport social i institucional.

València reforça els seus servicis socials amb 39 contractacions davant la regularització de migrants

L'Ajuntament de València contractarà amb caràcter d'urgència a 39 professionals i destinarà més d'un milió d'euros per a atendre el procés de regularització extraordinària de migrants, mentres exigix al Govern finançament i claredat en els criteris de vulnerabilitat.