Raphael, Andy i Lucas i Dorian actuen este cap de setmana en concerts a Alacant

VALÈNCIA, 19 (EUROPA PRESS)

La plaça de bous d’Alacant tanca la seua temporada d’estiu este dissabte 21, a les 21 hores, de la mà del gran Raphael i el seu gira ‘Victoria’, on promociona el seu àlbum número 82 juntament amb els seus grans èxits.

En l’espai Àrea 12 d’Alacant, el tancament de temporada ho protagonitza este divendres 20, a les 22 hores, Andy i Lucas, acomiadant la seua última gira amb els seus grans èxits, i Shinova, Dorian i Niña Polaca a la Closing Party by Vibra Mahou a les 21 hores del dissabte, detalla el consistori.

A més d’estos concerts, el VIII Festival Internacional de Teatre Clàssic porta este divendres 20 (20.30 hores) al Teatre Principal d’Alacant a un ‘Julio César’ inspirat en la imaginació popular de les representacions de Roma i la notable figura que va ser l’emperador en una comèdia que mostra la desconsagración d’aquest personatge històric.

En el marc d’este festival, a les 20 hores del dissabte el Principal oferix ‘Les bogeries per l’estiu’, una representació en la qual dos famílies deslligades en una competició d’aparences es trobaran immerses en situacions còmiques que faran gaudir al mateix temps que reflexionar.

El diumenge, a les 19 hores, arriba al Principal ‘El viatge del monstre fer’, que parla de l’actor i de les seues múltiples facetes i versifica els més grans poemes de la història del Segle d’Or amb divertides anècdotes.

Per la seua banda, el festival Retro Alacant VIII arriba a les Cigarreras este dissabte de 10 a 22 hores, amb projeccions, tornejos, arcade i diàleg repartits en les àrees del centre cultural.

En el Castell de Santa Bàrbara, el divertit espectacle de màgia ‘Divermágico’ de Guillermo Avilés, convida el diumenge a les 12 hores a tota la família a gaudir de la fortalesa d’una de les maneres més curioses possibles.

FESTES EN BARRIS

Paral·lelament, el barri de Villafranqueza dona començament al compte arrere i celebra les seues tradicionals festes de Mig Any amb activitats i esdeveniments. La comissió del barri Princesa Mercedes oferix les festes patronals després de l’emoció d’haver proclamat a les seues reines dimecres passat.

Per a acomiadar l’estiu amb magnificència, el barri Ciutat d’Assís celebra les seues tradicionals festes patronals a partir d’aquest dissabte a les 21.30 hores, amb la proclamació de càrrecs festers, i durant el següent cap de setmana.

Últimes notícies

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.

Alboraia celebra el Dia de l’Orxata repartint més de mil litres i milers de gots

Alboraia ha celebrat la 57a edició del Dia de l'Orxata amb el repartiment gratuït de més de 1.000 litres d'orxata artesana, més de 3.000 gots i fartons, així com tallers, concursos i visites als camps de xufa.

Sanitaris de Villar del Arzobispo denuncien amenaces greus durant una guàrdia

Una infermera i altres professionals han patit una agressió verbal amb amenaces en el centre de salut de Villar del Arzobispo. SATSE reclama més seguretat, suport psicològic i jurídic i la implantació d’un botó del pànic.

El Suprem manté la regularització extraordinària de migrants i descarta portar-la a la UE

El Tribunal Suprem ha decidit no elevar al Tribunal de Justícia de la Unió Europea la regularització extraordinària de migrants ni suspendre cautelarment el reial decret que la desplega, impugnat per la Generalitat Valenciana i Aragó.

Dos treballadors d’un pub d’Alacant, detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor i a una jove

Dos treballadors d’un pub d’Alacant han sigut detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor de 17 anys i a una jove de 18, segons la Policia Nacional.

Chiva tanca la piscina municipal per fems a l’aigua en plena onada de calor

L’Ajuntament de Chiva ha tancat dimecres i dijous la piscina municipal després de detectar fems flotant i revisa la qualitat de l’aigua abans de reobrir.