Rescat de bombers a un senderista de 69 anys amb fractura de fèmur a l’Alfàs del Pi

ALACANT, 9 (EUROPA PRESS) – El passat dijous, efectius del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant (CPBA) van realitzar un rescatal a un senderista de 69 anys que va sofrir una possible fractura de fèmur mentre caminava per una zona de muntanya a l’Albir, a prop de les antenes, dins del municipi de l’Alfàs del Pi.

El succés es va declarar a les 12:50 hores, moment en què els serveis d’emergència van rebre l’avís. De manera immediata, un grup de rescat va ser mobilitzat per aconseguir la ubicació del ferit i, un cop allí, van immobilitzar-lo en una llitera per evitar més lesions.

Per facilitar el trasllat del ferit, els bombers van utilitzar una grua que va permetre elevar la llitera fins a un helicòpter de rescat que esperava a la zona. Aquest helicòpter, identificat com Alpha 01, va ser crucial per al ràpid trasllat del senderista a l’helisuperficie de Finestrat, on un equip d’ambulància del Servei Valencià de Salut (SVB) estava preparat per a la seua assistència.

El rescat va ser un exemple de la coordinació efectiva entre les diverses unitats d’emergència de la Diputació d’Alacant, que van actuar ràpidament per garantir la seguretat del ferit i el seu posterior trasllat a un centre hospitalari.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla