Rescat de bombers a un senderista de 69 anys amb fractura de fèmur a l’Alfàs del Pi

ALACANT, 9 (EUROPA PRESS) – El passat dijous, efectius del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant (CPBA) van realitzar un rescatal a un senderista de 69 anys que va sofrir una possible fractura de fèmur mentre caminava per una zona de muntanya a l’Albir, a prop de les antenes, dins del municipi de l’Alfàs del Pi.

El succés es va declarar a les 12:50 hores, moment en què els serveis d’emergència van rebre l’avís. De manera immediata, un grup de rescat va ser mobilitzat per aconseguir la ubicació del ferit i, un cop allí, van immobilitzar-lo en una llitera per evitar més lesions.

Per facilitar el trasllat del ferit, els bombers van utilitzar una grua que va permetre elevar la llitera fins a un helicòpter de rescat que esperava a la zona. Aquest helicòpter, identificat com Alpha 01, va ser crucial per al ràpid trasllat del senderista a l’helisuperficie de Finestrat, on un equip d’ambulància del Servei Valencià de Salut (SVB) estava preparat per a la seua assistència.

El rescat va ser un exemple de la coordinació efectiva entre les diverses unitats d’emergència de la Diputació d’Alacant, que van actuar ràpidament per garantir la seguretat del ferit i el seu posterior trasllat a un centre hospitalari.

Últimes notícies

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.