Rescat de bombers a un senderista de 69 anys amb fractura de fèmur a l’Alfàs del Pi

ALACANT, 9 (EUROPA PRESS) – El passat dijous, efectius del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant (CPBA) van realitzar un rescatal a un senderista de 69 anys que va sofrir una possible fractura de fèmur mentre caminava per una zona de muntanya a l’Albir, a prop de les antenes, dins del municipi de l’Alfàs del Pi.

El succés es va declarar a les 12:50 hores, moment en què els serveis d’emergència van rebre l’avís. De manera immediata, un grup de rescat va ser mobilitzat per aconseguir la ubicació del ferit i, un cop allí, van immobilitzar-lo en una llitera per evitar més lesions.

Per facilitar el trasllat del ferit, els bombers van utilitzar una grua que va permetre elevar la llitera fins a un helicòpter de rescat que esperava a la zona. Aquest helicòpter, identificat com Alpha 01, va ser crucial per al ràpid trasllat del senderista a l’helisuperficie de Finestrat, on un equip d’ambulància del Servei Valencià de Salut (SVB) estava preparat per a la seua assistència.

El rescat va ser un exemple de la coordinació efectiva entre les diverses unitats d’emergència de la Diputació d’Alacant, que van actuar ràpidament per garantir la seguretat del ferit i el seu posterior trasllat a un centre hospitalari.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.