Rescat de bombers a un senderista de 69 anys amb fractura de fèmur a l’Alfàs del Pi

ALACANT, 9 (EUROPA PRESS) – El passat dijous, efectius del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant (CPBA) van realitzar un rescatal a un senderista de 69 anys que va sofrir una possible fractura de fèmur mentre caminava per una zona de muntanya a l’Albir, a prop de les antenes, dins del municipi de l’Alfàs del Pi.

El succés es va declarar a les 12:50 hores, moment en què els serveis d’emergència van rebre l’avís. De manera immediata, un grup de rescat va ser mobilitzat per aconseguir la ubicació del ferit i, un cop allí, van immobilitzar-lo en una llitera per evitar més lesions.

Per facilitar el trasllat del ferit, els bombers van utilitzar una grua que va permetre elevar la llitera fins a un helicòpter de rescat que esperava a la zona. Aquest helicòpter, identificat com Alpha 01, va ser crucial per al ràpid trasllat del senderista a l’helisuperficie de Finestrat, on un equip d’ambulància del Servei Valencià de Salut (SVB) estava preparat per a la seua assistència.

El rescat va ser un exemple de la coordinació efectiva entre les diverses unitats d’emergència de la Diputació d’Alacant, que van actuar ràpidament per garantir la seguretat del ferit i el seu posterior trasllat a un centre hospitalari.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.