6.6 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Rufián insta el PSOE a ‘deixar de cagar-la’ després del xoc amb Sumar i els socis pel SMI i Sánchez presumix de gestió

MADRID, 12 (EUROPA PRESS)

El portaveu d’ERC al Congrés, Gabriel Rufián, ha demanat este dimecres al PSOE que “deixe de cagar-la” i ho ha dit arran del xoc entre el Ministeri de l’Hisenda i el de Treball, per la tributació de la pujada del Salari Mínim Interprofessional (SMI).

Rufián ha llançat esta recomanació des del corredor de la cambra, abans de debatre amb el president Pedro Sánchez en un duel que el cap de l’Executiu ha aprofitat per a presumir de la seua gestió en contraposició amb la dreta.

Rufián ha sigut interrogat en arribar a la Cambra baixa per l’enfrontament que la decisió de la vicepresidenta primera, María Jesús Montero, en contra de la segona i titular de Treball, Yolanda Díaz, ha generat en el si del Govern i també amb socis parlamentaris de l’Executiu com ERC.

“Em permetran que siga maleducat; li he demanat al PSOE que deixe de cagar-la”, ha respost Rufián, qui, no obstant això ha preferit no traure este assumpte durant la pregunta oral que ha dirigit a Sánchez just després en l’hemicicle.

Últimes notícies

El València arrasa 115-73 al Saragossa després de gestionar el cansament

El València va convertir el desgast en virtut i va agranar al Saragossa amb una tercera habitació demolidora. Montero i De Larrea van liderar un triomf ajornat que va arribar amb autoritat.

115-73: València Basket esclafa a Casademont Zaragoza després de domar el cansament

València Basket, en el seu octau partit en setze dies, va gestionar millor el desgast i va triturar a Casademont Zaragoza 115-73 en el Roig Arena, en un dol ajornat de la jornada 10.

115-73. València Basket va domar el cansament i va arrasar al Saragossa

L'equip de Pedro Martínez va gestionar el seu octau partit en 16 dies amb paciència i ritme per a trencar el dol després del descans i firmar la seua sexta victòria en huit.

Quatre detinguts en caure un grup que proveïa a la menuda a Alacant i Elx

La Policia ha desmantellat a Novelda un grup que subministrava cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la província; hi ha quatre detinguts. L'operació va deixar 5,5 kg de cocaïna i altres útils de distribució confiscats i el conductor d'un Q5 va intentar fugir, causant lesions lleus a un agent.

Quatre detinguts per proveir punts de sovintege a Alacant i Elx

Quatre persones han sigut detingudes a Novelda per proveir de cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la menuda a Alacant i Elx. En l'operació s'han confiscat 5,5 quilos de cocaïna i s'han practicat registres a Novelda i Aspe.

Parella valenciana, espies de Stalin

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmanaanalitza el llibre de Carles Senso com una obra que va més enllà de la crònica històrica: humanitza els personatges, reflexiona sobre les ideologies, la fidelitat, el sacrifici i els grans dilemes morals del segle XX, i ho fa amb una mirada profunda i vigent, combinant Història, Memòria i literatura

Sergio García renova quatre anys amb LIV Golf i es proposa mantindre’s jove

El castellonenc afronta la seua quinta temporada com a capità dels Fireballs després d'ampliar el seu contracte per quatre anys. Aplaudix el salt a 72 clots i confia que compte per al ránking mundial.

L’acusat de matar a la seua exparella s’acull a no declarar i al·lega amnèsia en el juí amb jurat

El juí amb jurat per l'assassinat d'una jove a Alcoi ha arrancat amb l'acusat negant-se a declarar per amnèsia. La Fiscalia manté la seua petició de 23 anys per assassinat i 2 més per amenaces.