Rufián insta el PSOE a ‘deixar de cagar-la’ després del xoc amb Sumar i els socis pel SMI i Sánchez presumix de gestió

MADRID, 12 (EUROPA PRESS)

El portaveu d’ERC al Congrés, Gabriel Rufián, ha demanat este dimecres al PSOE que «deixe de cagar-la» i ho ha dit arran del xoc entre el Ministeri de l’Hisenda i el de Treball, per la tributació de la pujada del Salari Mínim Interprofessional (SMI).

Rufián ha llançat esta recomanació des del corredor de la cambra, abans de debatre amb el president Pedro Sánchez en un duel que el cap de l’Executiu ha aprofitat per a presumir de la seua gestió en contraposició amb la dreta.

Rufián ha sigut interrogat en arribar a la Cambra baixa per l’enfrontament que la decisió de la vicepresidenta primera, María Jesús Montero, en contra de la segona i titular de Treball, Yolanda Díaz, ha generat en el si del Govern i també amb socis parlamentaris de l’Executiu com ERC.

«Em permetran que siga maleducat; li he demanat al PSOE que deixe de cagar-la», ha respost Rufián, qui, no obstant això ha preferit no traure este assumpte durant la pregunta oral que ha dirigit a Sánchez just després en l’hemicicle.

Últimes notícies

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.